غلبه بر درد آرتریت

آرتریت یک مشکل رایج جهانی است. آرتریت به عنوان یک ناراحتی کوچک شروع می شود. با گذشت زمان بدتر می شود و به زودی تبدیل به چیزی می شود که زندگی را فرا می گیرد و کارهای ساده روزمره را دشوار می کند. تا زمانی که این نکات را رعایت کنید، می توانید از این اتفاقات جلوگیری کنید.

ممکن است نشان دهد ورزش برای تسکین آرتریت ممکن است باعث درد بیش از حد شود. اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است. اگر مفاصل خود را ورزش نکنید، آرتروز شما بدتر می شود زیرا مفاصل شما خسته می شوند. تمرینات کششی و انعطاف پذیری برای افرادی که از آرتروز رنج می برند عالی است. شما را مجبور می کند که دامنه حرکتی بیشتری داشته باشید.

اگر متوجه شدید آرتریت شما بدتر می شود و نمی توانید آن را درک کنید. با پزشک مشورت کنید و داروهای دقیقی که استفاده می کنید را توضیح دهید. بپذیرید یا نه، یکی از عواقب جانبی چندین داروی رایج، شعله ور شدن آرتریت است. اگر مشکل برای شما باشد، پزشک ممکن است داروی شما را تغییر دهد.

سیگار می تواند باعث شعله ور شدن آرتریت و از دست دادن انعطاف پذیری شود. ترک سیگار ممکن است سخت باشد، اما به اندازه زندگی با درد شدید آرتریت که در صورت ترک نکردن آن تجربه خواهید کرد، سخت نیست.

اگر فکر می کنید از علائم آرتریت رنج می برید، به پزشک مراجعه کنید، ببینید چه آرتریتی دارید. به دلیل آرتریت های مختلف و دانستن خاص. پزشکان متوجه خواهند شد که چگونه به مراقبت از خود کمک کنند.

موسیقی آرامش بخش می تواند علائم دردسرساز آرتریت را کاهش دهد. بدن شما با موسیقی آرام بخش آرام می شود و اندکی درد و درد ناشی از آرتریت تسکین می یابد. توجه داشته باشید که این موسیقی می تواند خواب را تشویق کند.

میان وعده های مغذی بخورید. میله های پروتئینی یا میوه می تواند انرژی مورد نیاز بدن را به شما بدهد. بدون اینکه مجبور شوید باور کنید که سلامتی خود را از بین برده اید. میان وعده های سالم بهترین مواد مغذی را برای حفظ سلامتی و قوی نگه داشتن بدن در اختیار شما قرار می دهد که برای هر کسی که آرتریت دارد ضروری است.

مقدار زیادی پروتئین مصرف کنید. اگرچه ممکن است از آن غافل باشید، اما پروتئین توسط افرادی که دارای بیماری های آرتریت هستند بیشتر مصرف می شود. اگر تمایلی به خوردن گوشت ندارید، منابع جایگزین پروتئین برای کمک به کاهش التهاب پیدا کنید.

چیزهای کوچک را جشن بگیرید! آرتریت می تواند حرکت شما را کند کند! اگر شش ماه پیش نتوانستید به صندوق پستی خود برسید و اکنون می توانید جشن بگیرید! خود را شاد و مثبت نگه دارید، می تواند به شما و دیگران کمک کند. شما موجودی درمانده نیستید که برای رسیدن به اهدافتان سخت کار می کنید! متوقف نشو!

در مورد جراحی تردید نکنید. بسیاری از افرادی که از آرتریت رنج می برند از انجام عمل جراحی برای اصلاح یک مشکل خودداری می کنند. اجازه دهید پزشک شما را در مورد بهترین روش درمانی راهنمایی کند. اگر جراحی انتخاب موثری است، سعی کنید آن را رد نکنید.

دمپایی گرم کن بخرید. فردی که از آرتروز رنج می برد، روی پاها و سایر نواحی قرار دارد. برای داروی راحت در پا، صندل گرم شده بخورید و هر زمان که لازم بود از آن استفاده کنید. اینها اکنون می توانند درد و تورم را کاهش دهند و بهترین آنها در مایکروویو می لغزند.

مطمئن شوید که از کفش مناسبی استفاده می‌کنید که پاهای شما را نمی‌بندد، نیشگون نمی‌گیرد یا مالش نمی‌دهد تا از علائم آرتریت جلوگیری شود. اتصال نامناسب کفش می تواند مفاصل شما را تحریک کند و باعث شود که این مشکل تا آخر عمر با شما باقی بماند. آیا برای جلوگیری از این اثرات کفش مناسب دارید؟

ویتامین‌های A، C و E، و اسیدهای چرب امگا، گامی عالی برای کمک به مبارزه با درد آرتروز است. اما متخصصان مصرف هر ویتامینی را که برای انسان شناخته شده است توصیه نمی کنند. در عوض، یک مولتی ویتامین خوب یا دو پزشک پیشنهاد کردند که ویتامین های فردی می توانند این کار را انجام دهند.

این ممکن است درمانی برای آرتریت نباشد، اما این تغییرات ساده روزانه می تواند منجر به توقف علل شایع درد شود. بسیاری از مردم این مشکل را به دلیل کارهای روزمره ایجاد می کنند. چنین وضعیتی یا نحوه راه رفتن آنها. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، این فعالیت ها را به چیزی که می توانید تغییر دهید. در عوض، از مفاصل شما در برابر درد یک عمر محافظت می کند.