فن آوری 7 راه می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند • بهبود کاپیتان



نوشته شده توسط MC
20 سپتامبر 2021

تمرینات کاهش وزن

عکس از النور از Shutterstock

در میان مواردی که نیاز به توجه و جاه طلبی زیادی دارد ، کاهش وزن یکی از سخت ترین کارها است ، به ویژه اگر این کار را به تنهایی انجام دهید. در حقیقت ، مطالعاتی وجود دارد که آن را ثابت می کند. اگر از پشتیبانی برخوردار باشید ، به احتمال زیاد از برنامه رژیم غذایی و برنامه تمرین پیروی خواهید کرد. در حالی که برخی از رژیم گیرندگان به حمایت خانواده و دوستان خود متکی هستند ، برخی دیگر برای ارتباط با جامعه به رایانه ها و تلفن های هوشمند خود مراجعه می کنند.

به گفته مارجوری نولان (RD ، نماینده انجمن رژیم غذایی آمریکا و مربی شخصی معتبر) ، شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند محبوبیت پیدا می کند.

چه فیس بوک باشد یا برنامه تلفن های هوشمند ، در حال حاضر فناوری های مختلفی وجود دارد که نکاتی را در مورد چگونگی کاهش وزن و همچنین انگیزه و تشویق به شما ارائه می دهد. اگر این همان کاری است که می خواهید انجام دهید ، در اینجا چند روش برای دریافت پشتیبانی کاهش وزن از سایر منابع فناوری آورده شده است.

  1. اهداف خود را با جامعه آنلاین به اشتراک بگذارید – به اشتراک گذاشتن برنامه های ورزشی خود با یک آینه می تواند به نوعی به شما کمک کند ، اما نه مانند اشتراک گذاری با یک جامعه آنلاین که اهداف یکسانی را برای شما تعیین می کند. ممکن است روزهایی وجود داشته باشد که درد عضلانی را احساس می کنید و دلیل آن را نمی دانید ، و گاهی اوقات زمانی که نمی توانید به چیزکیک “نه” بگویید. در تمام این زمانها ، کسی که قبلاً آنجا بوده است واقعاً می تواند وضعیت شما را تغییر دهد. همچنین با افرادی که اهداف مشابهی برای ایجاد بخش اختصاصی خود دارند ، ارتباط برقرار کنید.
  2. دفتر خاطرات خود را نگه دارید – با انتخاب وبلاگ درباره فراز و نشیب های سفر خود ، می توانید از دیگران نیز الهام بگیرید. اما این تنها مزیت آن نیست: تصور کنید که همه شما موفق شده اید و جایی دارید که می توانید به عقب نگاه کنید و ببینید تا کجا پیش رفته اید. ارسال عکس از وعده های غذایی و جزئیات تمرین می تواند به شما در ادامه مسیر کمک کند ، مخصوصاً اگر خوانندگانی داشته باشید که روی تلاش شما برای باور آنها نیز حساب می کنند. اگر می خواهید تمرینات خود را دنبال کنید تا پیشرفت روزانه خود را بهتر بشناسید ، این ساعت های تناسب اندام را امتحان کنید.
  3. به گروه پشتیبانی مجازی بپیوندید – نیازی نیست خانه را ترک کنید ، با اتاقی روبرو شوید که مملو از افراد غریبه است ، یا نام واقعی خود را بگویید. اما هرچه بیشتر با دیگران ارتباط برقرار کنید و بیشتر خود را درگیر گفتگو کنید ، بیشتر می آموزید. و این یک بخش شگفت انگیز از هر گروه کاهش وزن است ، هنگامی که نمی توانید آن را به خودتان بدهید ، پشتیبانی می کنید.
  4. حقایق را دنبال کنید – وب سایت های تعاملی مدیریت وزن وجود دارد که می تواند به شما در پیگیری همه چیز از غذا تا ورزش روزانه کمک کند. منشی شخصی در لیست وزن شما وجود دارد. یک مطالعه اخیر نشان داد که چگونه کاربرانی که وزن خود را حداقل یک بار در ماه ثبت کرده اند ، حداکثر کاهش وزن را حفظ کرده اند. بهترین سایتها آنهایی هستند که به شما امکان می دهند وزن ، ورزش و کالری مصرفی را تشخیص دهید.
  5. راه اندازی یک زنجیره ایمیل- یک مطالعه انگلیسی وجود دارد که نشان می دهد مشتریانی که ایمیل های تبلیغاتی از یک متخصص تغذیه دریافت کرده اند ، احتمال کاهش وزن خود را افزایش می دهند ، اما اگر از خانواده و دوستان نیز حمایت دریافت کنید ، می تواند مفید واقع شود. می توانید یک “موضوع گزارش” ایمیل ایجاد کنید که در آن می توانید همه فراز و نشیب ها را با یک نمودار پیشرفت کاهش وزن در پایین پیام به اشتراک بگذارید.
  6. گوشی هوشمند خود را به یک مربی تبدیل کنید – اگر برای شمارش کالری به کمی کمک نیاز دارید یا برای سوزاندن این همبرگرها مایل های زیادی را پیاده روی کرده اید ، تلفن هوشمند شما می تواند مفید باشد. بسیاری از برنامه های شخصی وجود دارد که به شما می گوید چه چیزی بخورید (بر اساس غذاهای مورد علاقه خود) ، اما همچنین به شما کمک می کند تا با کیفیت 5K تمرین کنید و به شما آموزش دهد که از این دستگاه ها در ورزشگاه استفاده کنید.
  7. از بشقاب های خود عکس بگیرید – از وعده های غذایی روزانه عکس بگیرید و دفتر خاطرات عکس خود را روی تلفن خود نگه دارید. تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد چگونه می تواند رژیم غذایی شما را بهبود بخشد. علاوه بر این ، همه ما در مورد رژیم غذایی خود یک حافظه انتخابی داریم ، بنابراین ثبت آنچه می خورید می تواند صداقت و مسئولیت پذیری را افزایش دهد.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم: 11 محصول تمرینی خانگی که دست و پای شما را خرج نمی کند



دیدگاهتان را بنویسید