فهرست: ساختن سیستم ایمنی قوی تر

این لیست نتیجه تجربه ای است که من با سیستم ایمنی خودم داشتم. من برای کشیدن دندان به دندانپزشکی رفته بودم و او اصرار کرد که یک هفته بعد آنتی بیوتیک بخورم. من در برابر این ایده مقاوم بودم، زیرا می دانستم چگونه بر سیستم ایمنی تأثیر می گذارد. بالاخره آنها هستند ضد زیستی اما قبول کردم

روز اولی که دارو مصرف می کردم، می توانستم احساس کنم انرژی ام کم شده است. در پایان هفته من شروع به برونشیت و سینوزیت شدید، مشکلات سیستم گوارشی و عفونت های مخمری کردم که منجر به UTI شد. شش ماه کار شدید طول کشید تا سیستم ایمنی بدنم را به جایی که قبل از مصرف آنتی بیوتیک بود، برگردانم. در طی آن مدت من از هر چیزی که در جعبه ابزار بهبود سیستم ایمنی داشتم استفاده کردم.

همه چیز در این لیست همان کاری است که در آن مدت انجام دادم، استفاده کردم و گرفتم. این یک لیست طولانی است و من همه کارها را هر روز انجام ندادم. همچنین نیازی نیست همه کارها را هر روز انجام دهید، اما انجام برخی از موارد هر روز به شما در ایجاد سیستم ایمنی قوی‌تر کمک می‌کند. من آنها را ارائه می دهم به این امید که برخی یا همه ممکن است به شما کمک کنند سیستم ایمنی خود را تقویت کنید.

لطفا توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به تجربیات خودم است. از اختیار خود استفاده کنید و بدانید که نتایج شما ممکن است با من متفاوت باشد. اطلاعات موجود در این لیست فقط برای اهداف آموزشی و اطلاعاتی است. اطلاعات موجود در این مقاله برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری نیست. من شما را تشویق می‌کنم که تصمیمات مربوط به مراقبت‌های بهداشتی خود را بر اساس تحقیقات و/یا مشاوره‌های خود در مشارکت با ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود اتخاذ کنید.

فعالیت ها:

1. تای چی – اندام های داخلی را تحریک می کند، جریان انرژی را در سراسر بدن افزایش می دهد و سیستم ایمنی را تقویت می کند. علاوه بر این، از نظر ذهنی آرامش بخش است و اغلب به آن “مدیتیشن متحرک” می گویند.

2. پیاده روی – یک پیاده روی 20 دقیقه ای ترجیحاً در اواسط روز، بدن را در معرض نور خورشید قرار می دهد که برای ویتامین D نیاز دارد.

3. مدیتیشن – آرامش و استرس را کاهش می دهد. اگر روش مورد علاقه‌ای ندارید یا نمی‌دانید چگونه، مراقبه‌ها و تجسم‌های هدایت‌شده روی سی‌دی و به‌صورت بارگیری در دسترس هستند.

4. چی کونگ – یک روش چینی برای حرکت چی یا انرژی نیروی حیات در بدن، تحریک اندام های حیاتی و حمایت از سیستم ایمنی

5. باغبانی – قرار دادن دستان خود در خاک شما را با انرژی زمین مرتبط می کند که بسیار آرام بخش و تسکین دهنده است.

6. مسواک زدن خشک – به سیستم لنفاوی کمک می کند تا سموم را از بدن شما خارج کند. از اندام‌ها – دست‌ها یا پاها – شروع کنید و با کف دست به آرامی به سمت مرکز خود با ضربات آرام و طولانی مسواک بزنید. مثلاً از مچ تا آرنج و سپس از آرنج تا شانه مسواک بزنید. مطمئن شوید که تمام سطوح اندام را مسواک زده و فقط به سمت مرکز خود مسواک بزنید.

7. تنفس عمیق دایره ای – وقتی احساس تنش، اضطراب، عصبانیت یا هر احساس دیگری از این دست دارید، ناخودآگاه شروع به تنفس سطحی می کنید. این مقدار اکسیژن دریافتی بدن شما را کاهش می دهد. آگاهانه با خالی کردن ریه‌ها شروع به تنفس عمیق کنید، سپس به آرامی و به آرامی از بینی نفس بکشید و هوا را به عمق ریه‌های خود وارد کنید. در حین انجام این کار باید شکم خود را دراز کرده ببینید. اگر نه و در عوض شانه‌هایتان بالا می‌آیند، شما سطحی نفس می‌کشید. (زنان: پوشیدن سینه بند توانایی شما را برای باز کردن کامل ریه ها محدود می کند، بنابراین ممکن است لازم باشد برای این کار سخت تر کار کنید یا سوتین خود را بردارید.) به وارد کردن هوا به داخل ریه های خود ادامه دهید و آنها را از پایین به بالا پر کنید. هنگامی که ریه های شما کاملا پر شد، به آرامی هوا را از بالای ریه به سمت پایین رها کنید. تکرار.

8. در حمام غوطه ور شوید – یک مشت نمک اپسوم را به آب گرم یا گرم حمام اضافه کنید تا سموم ایجاد شده توسط افسردگی از بدن شما خارج شود

9. ارگانیک بخورید – هر چه غذای ارگانیک بیشتری بخورید، بدن شما انرژی کمتری برای مبارزه با اثرات مواد شیمیایی موجود در غذا مصرف می کند.

10. مقدار زیادی آب خالص بنوشید – برای کمک به دفع سموم بدن، مقدار زیادی آب خالص بنوشید (بدون کلر، فلوراید یا سایر مواد شیمیایی)

11. از ورق های خشک کن یا نرم کننده پارچه استفاده نکنید – این محصولات مملو از مواد شیمیایی هستند که برخی از آنها در لیست مواد خطرناک EPA قرار دارند. مواد شیمیایی در لباس شما باقی می ماند و زمانی که لباس را می پوشید روی پوست شما مالیده می شود. هر چه روی بدن شما می رود، به بدن شما می رود. علاوه بر این، بخارات حاصل از این محصولات به ویژه به سیستم تنفسی آسیب می رساند و می تواند باعث برونشیت، آسم و سایر بیماری ها شود. در عوض از جوش شیرین برای از بین بردن بو و نرم کردن پارچه ها، از سرکه سفید برای از بین بردن چسبندگی های ساکن و از گلوله های خشک کن پشمی در خشک کن برای از بین بردن چین و چروک استفاده کنید.

روش ها

1. EFT (تکنیک آزادی عاطفی) این روش که معمولاً به عنوان «تپ زدن» شناخته می شود، اختلالات سیستم انرژی بدن را که عامل همه احساسات منفی است، برطرف می کند. بسیاری از مطالعات قبلی نشان داده اند که احساساتی مانند عصبانیت و استرس می توانند بر سیستم ایمنی بدن تأثیر منفی بگذارند. تنها چند دقیقه طول می کشد تا با استفاده از EFT احساس آرامش کنید. دستورالعمل ها در اینجا: https://www.emofree.com/nl/eft-tutorial/tapping-basics/how-to-do-eft.html

2. تعویض سوئیچ – تحقیقات نشان داده است که بیش از 90 درصد از تمام افکار آگاهانه در واقع برنامه ریزی ناخودآگاه است. این روش برای برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه شما برای افکار مفید برای شما کار می کند. به سادگی هر زمان که دیدید منفی فکر می کنید، فکر خود را تغییر دهید. لزومی ندارد که مخالف افکار منفی باشد – فقط چیزی که باعث می شود احساس شادی بیشتری داشته باشید.

3. کد احساسات – این فرآیند سریع و آسان که توسط دکتر بردلی نلسون ایجاد شده است، احساسات منفی به دام افتاده مانند خشم، ترس و غم را از بدن خارج می کند.

4. روان-ک – این فرآیند باورهای ناخودآگاهی را که دارید و بیش از 90 درصد از افکار خودآگاه شما را کنترل می کنند، دوباره می نویسد. این باورها به راحتی می توانند عدم تعادل عاطفی ایجاد کنند که کارایی سیستم ایمنی را به خطر می اندازد. یک پزشک خبره می تواند شما را از طریق این فرآیند ساده و در عین حال قدرتمند به صورت حضوری یا در طول یک جلسه تلفنی راهنمایی کند.

5. موسیقی – صداها و ریتم های خاص از نظر عاطفی بر ما تأثیر می گذارد، برخی سودمند و برخی مضر، و احساسات بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارد. سی دی ها و دانلودهایی از موسیقی وجود دارد که به طور هدفمند برای آرام کردن و تقویت احساسات ایجاد شده اند. دو منبع مورد علاقه من جاناتان گلدمن و دیوید گیبسون هستند. سی دی ها و دانلودهای آنها به صورت آنلاین در دسترس است، مانند بسیاری دیگر.

مکمل

1. عصاره سنجد – یک قطره چکان پر از یک لیوان آب هر روز صبح راه مورد علاقه من برای شروع روز حمایت از سیستم ایمنی است. بدن من حتی به نظر می رسد که آن را میل می کند!

2. ویتامین D3 – کمبود ویتامین D3 با افزایش خودایمنی و همچنین افزایش حساسیت به عفونت همراه است. من قبلاً برای تقویت سیستم ایمنی بدنم ویتامین C مصرف می کردم، اما متوجه شدم که بدنم را خیلی اسیدی می کند و باعث عفونت ادراری می شود. یک دکتر به من گفت که D3 را جایگزین کنم زیرا اسیدی نیست و به همان اندازه در حمایت از سیستم ایمنی موثر است. من الان D3 مصرف می کنم و دیگر UTI ندارم.

2. عصاره های گیاهی – بسیاری از عصاره های گیاهی مایع برای کمک به حمایت از سیستم ایمنی ایجاد شده اند. مورد علاقه من هر روز چند قطره از تقویت کننده ایمنی روزانه در یک لیوان آب است.

3. دمنوش های گیاهی – هیچ چیز به اندازه یک فنجان چای گیاهی معطر تسکین نمی دهد. چای های تکی و مخلوط در دسترس هستند. من از داروهای سنتی استفاده می کنم زیرا ترکیب آنها را دوست دارم و به دلیل ارگانیک بودن آنها. موارد مورد علاقه من برای کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن Throat Coat و BreathEasy هستند.

4. ال-لیزین – آمینو اسیدی است که در پیشگیری و درمان ویروس تبخال به ویژه تبخال موثر است. به آن یک ضد ویروسی می گویند که از تکثیر ویروس ها جلوگیری می کند. ال-لیزین سیستم ایمنی را در کبد تقویت می کند و به برخی از مهم ترین عملکردهای اندام کمک می کند. به گفته یک داروساز که سال ها پیش در مورد تبخال و لیزین به من اطلاع داد، وقتی با اسیدوفیلوس مصرف شود، اثربخشی آن افزایش می یابد.

5. پروبیوتیک ها – اگرچه میلیون ها نوع پروبیوتیک به شکل قرص وجود دارد، اما من ترجیح می دهم پروبیوتیک هایم را در ماست بخورم. هر شکلی که ترجیح می دهید، پروبیوتیک ها بخش مهمی از یک سیستم ایمنی قوی هستند. آنها سلامت دستگاه گوارش شما را افزایش می دهند و برخی می گویند که به کاهش آلرژی کمک می کنند.

روغن ضروری

من فقط از بالاترین کیفیت روغن های موجود استفاده می کنم. من مطمئن می شوم که آنها با بخار تقطیر می شوند، به این معنی که هیچ ماده شیمیایی در فرآیند تقطیر استفاده نمی شود و در نتیجه هیچ باقیمانده شیمیایی در روغن ها وجود ندارد. آنها همچنین باید ارگانیک و آزمایش آزمایشگاهی برای مطابقت با درجه درمانی، بالاترین درجه روغن ها باشند.

1. میخک – بسیار ضد ویروسی است

2. کندر

3. صنوبر بلسالم آیداهو

4. روغن درخت چای

5. پونه کوهی

روش های کاربرد: پراکنده. مستقیماً روی مچ دست، شقیقه، گردن، لبه گوش، روی قلب و چاکراها اعمال شود. استنشاق مستقیم؛ 2 تا 3 قطره به آب حمام خود اضافه کنید (مورد علاقه من!) چند قطره را روی گلوله های پنبه بریزید و آنها را روی دریچه های خانه و ماشین خود قرار دهید.

کتاب ها

این کتاب‌ها برای کمک به من برای یادگیری رابطه بین سیستم ایمنی و احساسات/باورها برای من ارزشمند هستند. همه این کتاب ها در Amazon.com موجود است.

1. زیست شناسی باور توسط بروس لیپتون

2. مغز خود را تکامل دهید توسط جو دیسپنزا

3. کد احساسات توسط دکتر بردلی نلسون

4. شما می توانید زندگی خود را درمان کنید توسط لوئیز هی