فواید شگفت انگیز آبمیوه های طبیعی

آب میوه ها شیرین هستند و یکی از نوشیدنی های مورد علاقه در تمام گروه های سنی محسوب می شوند. آبمیوه های طبیعی از آن دسته آبمیوه هایی هستند که نه تنها از نظر طعم و مزه باعث رضایت ما می شوند بلکه فواید سلامتی آن نیز دارند.

این به تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از بدن در برابر بیماری ها کمک می کند. جدای از آن، آب‌های طبیعی میوه‌ها و سبزیجات می‌توانند به اندازه کافی ویتامین به ما بدهند تا متابولیسم بدن متعادل شود. متابولیسم تنظیم شده چربی ها و کربوهیدرات ها را به انرژی تبدیل می کند. اعصاب و ماهیچه های ما توسط مواد مغذی تغذیه می شوند که می توانیم از این نوع غذا دریافت کنیم. سپس این به این واقعیت متصل می شود که هرچه متابولیسم ما بیشتر تنظیم شود، می توانیم رژیم غذایی خود را بیشتر بررسی کنیم. بنابراین، اگر می‌خواهید لاغر و سالم باشید، آب میوه‌ها نقش مهمی در این امر دارند. اما همچنان توصیه می شود که در برنامه های کاهش وزن، میوه ها به جای نوشیدن، خورده شوند.

نوشیدن آب میوه های طبیعی استخراج شده از میوه ها و سبزیجات می تواند به ما کمک کند که سبزیجات و میوه های بیشتری نسبت به حالت عادی مصرف کنیم. مردم تمایل دارند کمتر از مقدار متوسط ​​غذا مصرف کنند، مخصوصاً سبزیجات زیرا در طعم سبزیجات استفاده نمی شوند. درعوض، این شکل آب میوه دلپذیرتر از سبزیجات به جوانه های چشایی ما کمک می کند تا به آرامی طعم این نوع غذاها را تطبیق دهند.

این باعث صرفه جویی در انرژی برای استفاده در هضم می شود. فرآیندی در هضم وجود دارد که در آن بدن غذایی که می خوریم را به شکل مایع تبدیل می کند تا همراه با مواد مغذی آن به خوبی جذب شود. این بخش از هضم در این فرآیند حذف می شود زیرا شما در حال نوشیدن چیزی هستید که قرار است بخورید. مغز ما مرکز کنترل هضم است، به همین دلیل اگر سیر باشیم، حل مشکلات حیاتی و شناختی دشوار است، زیرا مغز تمرکز خود را بر روی هضم غذا انجام می دهد. اگر بتوانیم این را نادیده بگیریم، فعالیت مغز ما بهتر کار خواهد کرد. اکنون این چیزی است که اگر در مدرسه یا محل کار گزارشی در راه داریم، باید در نظر بگیریم.

این بدان معنی است که تنوع غذایی مناسب در مصرف سبزیجات و میوه ها بهبود می یابد. خطر داشتن فهرست یکسان یا محدود برای مصرف سبزیجات و میوه ها این است که باعث ایجاد حساسیت به یک غذای خاص می شود.

از آبمیوه های طبیعی می توان به عنوان سم زدا نیز استفاده کرد. به دلیل دریافت حداقل میوه و سبزیجات، مقدار مواد مغذی این نوع مواد غذایی ضروری به خطر می افتد. بنابراین اگر آب میوه های طبیعی بنوشیم، نوعی هضم غذا و شستن نخواهد بود. این به ما کمک می کند تا مواد مغذی بیشتری را در بدن خود جذب کنیم، زیرا غذاها از قبل هضم شده اند تا ما از آن بهره مند شویم.

به یاد داشته باشید که آب میوه های طبیعی را باید بعد از تهیه آن مصرف کنید. نوشیدن آن چند روز بعد یا بدترین هفته پس از آن، هدف آن برای سلامتی شما را شکست خواهد داد. در عوض به سلامتی شما آسیب می رساند. اگر برایتان راحت نیست که در خانه خود آبمیوه های طبیعی درست کنید، در اینجا نمونه ای از آبمیوه های طبیعی وجود دارد که می توانید آن را بررسی کنید تا بتوانید در حین یادگیری نحوه درست کردن، شروع به نوشیدن کنید.

همچنین باید آگاه باشیم که اشکال کنسرو شده و غیرطبیعی این آب میوه ها، آن دسته از انواعی که تازه نیستند، باید اجتناب شود. این حاوی قند افزوده است، ماده‌ای که تقریباً همه ما بیش از حد آن را مصرف می‌کنیم، مخصوصاً کسانی که از نوشیدن نوشیدنی‌ها لذت می‌برند.