قسمت 29: AMA میان وعده های کتو ، کربوهیدرات خالص و پوست شل


آیا در مورد میان وعده های مورد علاقه ما کتو کنجکاو هستید؟ دکتر سیموندز و میشل کندی ، NP-C ، مستقیماً از دفتر رالی برای رویداد Ask Me Anything پخش کردند و میان وعده مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشتند. ممنون از هماهنگی و ارسال سوالات خود ما واقعاً امیدواریم این س questionsالات و پاسخ ها برای کسانی که برای کاهش وزن یا سلامتی سفر می کنند مفید باشد.

س: میان وعده های کتو چیست؟

پاسخ: چه سوال جالبی! برای دکتر سیموندز و احتمالاً برای بسیاری از مردم ، واقعاً به خلق و خوی بستگی دارد. برای طعم شیرین ، دکتر سیموندز از نوار Quest جدیدی لذت می برد که با آلولوس شیرین شده و بافت برنج ترد دارد. فقط 3 گرم کربوهیدرات خالص دارد و طعم خاصی ندارد. برای یک میان وعده خوش طعم ، دکتر سیموندز از چیپس کوئست (مخصوصاً طعم ترتیلا) لذت می برد و شما او را چند بار در هفته در حال خوردن میان وعده در مطب خواهید دید. اطمینان حاصل کنید که برخی از دستور العمل های کتو عالی را در دکتر مشاهده کرده اید. سیموندز اینستاگرام ، دکتر کتو گاه به گاه برای ایده های عالی!

میشل معمولاً هوس تنقلات شور و به ویژه آووکادو با نمک ، پنیر رشته ای ، غذاهای لذیذ و تخم مرغ های پخته می کند. سبزیجات همچنین میان وعده ای برای میشل هستند و او دوست دارد با همه چیز به جز چاشنی شیرینی خامه ای درست کند. پنیر خامه ای و کرفس با ادویه های EBTB نیز فوق العاده تکمیل می شوند! زیتون همچنین یک میان وعده عالی است و همچنین در ظروفی قرار می گیرد که به راحتی می توان آنها را چشید و رفت. پوست خوک خوشمزه است و طعم های بسیار زیادی دارد. تندهای گوشت گاو و چوب های گوشت گاو به راحتی پیدا می شوند و برای حمله میان وعده مناسب هستند. آجیل ها یک میان وعده عالی هستند و می توانید برخی از انواع طعم دهنده هیجان انگیز را در بسته های مناسب میان وعده پیدا کنید. ما یک انتخاب عالی در هر دو دفتر داریم!

برای کسانی که اشتها به شیرینی دارند ، گزینه های زیادی در دسترس است. Slim-fast بسیاری از شیرینی های کتو را تولید می کند که با اریتریتول شیرین شده و کربوهیدرات خالص بسیار کمی دارند. نوارهای کتوبی و کوکی های Quest بسیار محبوب هستند. بازار کتو میله ها بسیار پیشرفته است و می توانید طعم ها و بافت های بسیار زیادی پیدا کنید!

ما همچنین طرفداران زیادی از نوشیدنی های پروتئینی هستیم ، چه به صورت پودر و چه در انواع آماده شده که با کتو سازگار هستند. همچنین می توانید شیک های پروتئینی با طعم های میوه ای پیدا کنید که در تابستان بسیار عالی هستند. طعم مورد علاقه دکتر سیموندز درست مانند غلات میوه سنگریزه است و دارای 1 گرم کربوهیدرات و 25 گرم پروتئین است. حتماً از آب یا شیر بدون آجیل استفاده کنید و از شیر گاو به دلیل داشتن قند زیاد اجتناب کنید.

از بازار پروتئین ما در دفتر رالی یا دورهام دیدن کنید و چند میان وعده عالی بخورید!

س: از آنجایی که من و همسرم فرزند دوم خود را داشتیم ، من خودم را بیشترین اضافه وزن در نظر گرفتم. سعی کردم ورزش کنم ، اما واقعاً گرسنه ام می کند. آیا در تمرینات خود با مردان زیادی روبرو می شوید؟

پاسخ: بله ، ما مردان زیادی را در مطب دکتر می بینیم. تمرین کردن عالی است! اولین قدم کنترل گرسنگی با محدود کردن مصرف کربوهیدرات است و ما همچنین دوست داریم یک اشتهاآور موثر و ایمن مانند فنترمین تجویز کنیم. این واقعا یک بازی تغییر است و ما با این ترکیب موفقیت های زیادی کسب کردیم. در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر با دفتر ما تماس بگیرید.

س: آیا روش کاملی برای اندازه گیری کربوهیدراتهای بدون چربی وجود دارد؟ دیدگاه های متفاوتی می شنوم. و آیا واقعا اهمیت دارد؟

A: این یک سوال عالی است و ما درک می کنیم که می تواند گیج کننده باشد ، به ویژه هنگام خواندن برچسب های مواد غذایی برای محصولات کتو. کربوهیدراتهای خالص اساساً کل کربوهیدراتها را دریافت کرده و سپس فیبرها و الکلهای قندی را برای کربوهیدراتهای خالص حذف می کنند. به عنوان مثال ، یک محصول ممکن است در مجموع 20 کربوهیدرات داشته باشد اما تنها 5 گرم کربوهیدرات خالص پس از حذف فیبر و الکلهای قندی وجود دارد. توجه به این اعداد برای پایین نگه داشتن سطح قند خون و ماندن در کتوز بسیار مهم است. در حالی که کربوهیدراتهای خالص یک قاعده کلی خوب برای پیروی است ، اما اگر نمی توانید در حین مصرف وزن خود را کاهش دهید ، از این غذاهای بسته بندی شده اجتناب کنید. نحوه واکنش بدن شما بسیار متفاوت است. اگر نمی توانید وزن خود را کاهش دهید ، بهتر است در محیط بقالی بمانید و غذاهای کامل و فرآوری نشده مانند گوشت ، پنیر ، کره ، تخم مرغ و سبزیجات را انتخاب کنید. ما همچنین توصیه می کنیم در صورت فعال شدن غذاهای بسته بندی شده و محدود کردن حجم وعده های غذایی خود از آنها اجتناب کنید.

س: آیا رژیم غذایی واقعاً بر پوست شما تأثیر می گذارد؟ من بیشتر عمر با وزن و بد پوستی دست و پنجه نرم می کردم.

پاسخ: در حالی که می توانید با تغذیه خوب و بد پوست با تغذیه نامناسب پوست بدی داشته باشید ، ما متوجه می شویم که به طور کلی وقتی رژیم غذایی مناسب است ، پوست بهتر است. این ارتباط زیادی با سلامت روده و التهاب دارد. شکر و غذاهای فرآوری شده بسیار التهابی هستند و می توانند مشکلات پوستی ایجاد کنند. بسیاری از افرادی که از رژیم های کم کربوهیدرات پیروی می کنند ، پوست ، مو و ناخن بهتری را گزارش می کنند و این نیز به دلیل دریافت پروتئین کافی است.

س: آیا روشهای موثری برای جلوگیری از افتادگی پوست هنگام کاهش وزن وجود دارد؟

پاسخ: واقعاً بستگی به فرد دارد. ما توصیه می کنیم که بیماران وزن خود را کاهش داده و در طول ورزش حداقل 6 ماه وزن خود را حفظ کنند. بعد از 6 ماه ، خواهید فهمید که پوست شما چگونه به کاهش وزن واکنش نشان داده است. برای مقادیر بیش از حد شل شدن پوست ، برخی از بیماران برای اصلاح با جراح پلاستیک متخصص مشورت می کنند. در حالی که جراحی یک گزینه است ، ما متوجه می شویم که اکثر بیماران از ظاهر خوب خود شگفت زده می شوند و از نتایج آنها بسیار خوشحال هستند. مصرف پروتئین کافی ، فعالیت بدنی و عضله سازی م effectiveثر است و می تواند تا حد زیادی پیش برود. همچنین برخی گزینه های عالی غیر جراحی برای کمک به شما در سفت کردن پوست و کاهش چربی وجود دارد ، مانند InMode. این روش بدون درد و بدون جراحی در مطب ما در دورهام ارائه می شود و توسط یک پرستار با تخصص بالا انجام می شود. ما یک مشاوره رایگان ارائه می دهیم تا بدانید آیا نامزد این گزینه هستید یا خیر و چه نتایجی را بر اساس مناطق مورد توجه بدن خود انتظار دارید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

س: هر کاری می کنم ، به نظر نمی رسد “پرنده” خود را از دست بدهم. من کاملا لاغر هستم چرا برخی از زنان وزن خود را روی شکم خود حمل می کنند؟

A: این اغلب برای بسیاری از زنان دائمی ترین منطقه است. دلایل مختلفی می تواند برای این اتفاق بیفتد ، مانند بارداری ، علائم سزارین و هورمون ها. با افزایش سن ، تغییرات هورمونی و کاهش سطح استروژن می تواند باعث مقاومت به انسولین شود که اغلب منجر به افزایش چربی شکم می شود. برای افراد لاغر با مشکلات چربی زیر پوستی همانطور که توضیح دادید ، ما ورزش و دریافت پروتئین کافی را توصیه می کنیم. بر تمرینات با وزنه و برخی از تمرینات قلبی و عروقی تمرکز کنید.



دیدگاهتان را بنویسید