قلب های سالم قدرت مناسب شهرها


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکاست و زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی و داشتن قلب قوی وجود ندارد! بیماری های قلبی عامل اصلی مرگ و میر ناشی از بیماری های مزمن در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود.1تناسب اندام قلبی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه خطر بیماری های عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی را نیز کاهش می دهد.2Ε

با فکر کردن در مورد آمادگی قلبی عروقی ، شباهت قابل توجهی به تجربه اخیرم در تکمیل بسیاری از پروژه های بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه ، خانه من به آبگرمکن جدید ، سیستم AC و به روز رسانی عایق مهم نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند ، مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من ممکن است بر لذت کار و بازی در دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

ظرفیت قلب و عروق توانایی قلب و رگ های خونی شما برای تامین اکسیژن در سراسر بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و مانند یک آبگرمکن یا یک سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما این امر بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. ممکن است تلاش برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی شما لازم باشد ، اما ارزشش را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، سلامت و کیفیت زندگی ما مفید است. به طور روزانه ، تناسب اندام قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را در محل کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری برای بازی با نوه هایمان بدهد یا ما را مجبور کند نیم مایل بیشتر پیاده روی کنیم تا به اسکله شهر برسیم.

10 برتر:٪ یا ساکنانی که از دستورالعمل های ایروبیک 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را به حداقل سطوح متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش می دهند که 150 دقیقه توصیه شده در هفته را رعایت می کنند. مدیسون ، WI با 65 درصد تخمین زده شده برترین شهر در شاخص آمادگی جسمانی آمریکا 2020 است و لاردو ، ایکس ایکس با 34 درصد از افرادی که میزان فعالیت توصیه شده را گزارش کرده اند ، پایین ترین شهر است. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه نظارت بر شدت ورزش خود استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی با هر فرد است. با این حال ، منابع زیست محیطی و سیاست های جامعه به این سطوح زیر فعالیت بدنی و در نهایت ظرفیت قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها برای همه ساکنان فرصتهای بیشتری را برای فعالیت بدنی فراهم می کنند. بر اساس داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، ماساچوست و سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از یک پارک قرار دارند. شاخص تناسب اندام همچنین امکانات تفریحی خاصی را شامل می شود از زمین های بازی (مدیسون با 6.9 در هر 10000 نفر) تا استخرهای عمومی (که توسط کلیولند اداره می شود ، با 11 در 100000 نفر). سیاستهای جاده ای یکپارچه در مقیاس بزرگتر که زیرساخت های ایمن و زیبایی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فعال فراهم می کند ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود آمادگی بدنی باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های قوی خیابان های کامل مانند نیواورلئان ، لس آنجلس ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس ، MO و بوفالوی نیویورک کرده اند.

سرانجام من تصمیم گرفتم که در خانه پیشرفت کنم ، با این حال ، من از منابع دولت محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی در طول مسیر که تصمیم من را تسهیل کرد ، حمایت کردم. ارتقاء وضعیت قلبی و عروقی خوب هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان فردی و اولویت جامعه تلقی شود و همچنین خانه هایمان را در فرم نگه داریم. در زیر سطح یک شهر منطبق ، قلب هر ساکن نهفته است تا سرزندگی خود را هدایت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را بررسی کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

منابع

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارش از نماد خارجی انجمن قلب آمریکا. ترافیک. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. اطلاعاتی در مورد نقش ظرفیت قلبی تنفسی ، ورزش منظم و شیوه زندگی فعالیت بدنی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. 2018 نوامبر-دسامبر؟ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید