مزایای سلامتی آبمیوه گیری – آنها چیست؟

آب میوه‌ها و سبزیجات تازه فواید بسیاری برای سلامتی دارد که تقریباً هر کسی را به قدرت رژیم آبمیوه‌گیری باور می‌کند. جدا از طعم های منحصر به فرد و لذیذی که از طریق آب میوه گیری محصولات تازه تجربه خواهید کرد، برخی از این فواید چیست؟ این مقاله به این سوال پاسخ می دهد.

ابتدا اجازه دهید آبمیوه گیری را تعریف کنیم. آب میوه گیری فرآیند استخراج یا جداسازی آب میوه ها و سبزیجات از تفاله آن است. آبمیوه گیری جویدنی توصیه می شود تا بیشترین میزان آب میوه را از بسیاری از انواع محصولات دریافت کنید. این نوع آبمیوه گیری با پاره کردن و شکستن فیبر میوه، آب میوه را از پالپ خارج می کند.

پختن سبزیجات و میوه ها یا خوردن میوه های فرآوری شده و کنسرو شده اغلب در تامین مواد مغذی کافی برای سلامتی کم است. فرآیند تهیه مواد غذایی، یعنی حرارت دادن، پختن، کنسرو کردن و غیره باعث از بین رفتن ریز مغذی های ضروری می شود. برای استفاده بیشتر از محصولات تازه، بهتر است آنها را خام مصرف کنید یا به آب میوه تبدیل کنید.

یکی از بهترین فواید آبمیوه گیری برای سلامتی، ارزش غذایی غنی است که به رژیم غذایی شما اضافه می کند. سبزیجات و میوه های تازه سرشار از آنزیم ها، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی ضروری هستند که اغلب در طی فرآیند کنسرو کردن از بین می روند. آبمیوه گیری محصولات در مقایسه با خوردن غذای پخته یا فرآوری شده حداکثر فواید را به همراه دارد.

متخصصان تغذیه و سلامت توصیه می کنند هر روز مقدار مشخصی میوه و سبزیجات مصرف کنید. با این حال، بسیاری از افراد به دلیل عواملی مانند کمبود وقت، بیزاری از سبزیجات، خوردن سایر غذاها و غیره به مقدار لازم غذا نمی خورند. آبمیوه گیری برآوردن نیازهای تغذیه ای را آسان می کند، زیرا می توانید چندین نوع مختلف میوه و/یا سبزیجات را در یک فرآیند آب گیری ترکیب کنید – که در نتیجه مواد مغذی بیشتری را در یک وعده فراهم می کند.

اگر از آب‌گیری همان میوه‌ها و سبزیجات خسته شده‌اید، می‌توانید هر روز با تهیه یک آبمیوه جدید، تنوع بیشتری به آن اضافه کنید. دستور العمل های متعددی برای آبمیوه های سالم وجود دارد که در بسیاری از وب سایت های آنلاین موجود است. ماجراجو باشید، دستور العمل های مختلف را امتحان کنید و از یک لیوان آب میوه خوشمزه برای سلامتی لذت ببرید.