نحوه افزایش متابولیسم بعد از پرخوری عصبی

بولیمیا یک اختلال خوردن بالقوه بحرانی است که با دوره های غذا خوردن کنترل نشده مشخص می شود. Binges با تمیز کردن ناسالم غذاهای خورده شده همراه است. تکنیک های پاکسازی ممکن است شامل بیش فعالی ، استفاده نادرست از داروهای ادرارآور یا ملین ها ، رفلاکس سریع یا خود ناشی از آن باشد. یکی از بسیاری از آثار منفی بولیمیا کاهش میزان متابولیسم در حالت استراحت است. بنابراین ، هنگام استراحت مقدار کمتری کالری می سوزانید. این بر خلاف ابتکارات کاهش وزن عمل می کند. بخشی از بهبودی از پرخوری ، رژیم درمانی است ، که در آن با یک متخصص تغذیه صحبت می کنید تا درباره رژیم غذایی بیاموزید و متابولیسم خود را برای رسیدن به اهداف چربی سوزی به طور سالم آغاز کنید.

• در طول روز وعده های کوچکتر و منظم بخورید. اکثر مردم این اشتباه را دارند که کالری خود را کاهش داده و وعده های غذایی روزانه ، به ویژه صبحانه را از دست می دهند. کمبود وعده های غذایی روزانه و محدودیت کالری واقعاً متابولیسم را کاهش داده و کاهش وزن را متوقف می کند. هر روز خود را با یک صبحانه سالم که حاوی غذاهایی است که انرژی می دهند و به شما کمک می کند تا مدت بیشتری راضی باشید ، شروع کنید. برخی از نمونه های غذاهای سالم صبحانه عبارتند از نان تست گندم ، ماست کم چرب و سفیده تخم مرغ. همیشه از وعده های کوچکتر که حاوی مقدار مناسب کالری برای وزن بدن ، قد ، گروه سنی ، سطح فعالیت و اندام مورد علاقه شما هستند ، استفاده کنید. شیرینی های سالم مانند سیب ، گلابی یا پنیر کم چرب را اضافه کنید.

• تمرینات هوازی با شدت بالا را در برنامه تمرینی خود قرار دهید. بالاترین سطح فعالیت شدید ، متابولیسم شما را برای ساعت های زیادی افزایش می دهد. وقتی سیستم شما برای تأمین اکسیژن به خون و کاهش دمای بدن کار می کند ، انرژی مصرف می کند.

• بدن سازی یکی دیگر از گزینه های تمرینی است که می تواند به افزایش متابولیسم کمک کند. حتی وقتی شب می خوابید کار می کند. بر تمرینات بدنسازی که بر عضلات بزرگتر شما تأثیر می گذارد تمرکز کنید. بهبود بافت ماهیچه ای همچنین با افزایش میزان آنزیم هایی که چربی را از بین می برند ، متابولیسم را افزایش می دهد.

• نوشابه های سرد سرد مخصوصا آب بنوشید. آب همراه با روانکاری و هیدراتاسیون ، جذب غذا را تسهیل می کند. اگر شما چیزی سرد می نوشید ، سیستم شما نیز باید بیشتر کار کند تا دمای بدن شما را افزایش دهد.

• برای کاهش شدت استرس خود ، برنامه های تمرینی آرامش بخش را انجام دهید. احساس اضطراب و عصبی شدن منجر به واکنش التهابی در بدن شما می شود. واکنش التهابی هضم غذا و متابولیسم را کاهش می دهد. تمرینات تنفس عمیق ، نوشتن در مجله یا فعالیت برای کاهش استرس و استرس برای افزایش متابولیسم را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید