نه چندان شیرین – آمریکایی ها به طور متوسط ​​سالانه 150 تا 170 پوند شکر مصرف می کنند.

نوک کردن ترازو قند

وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) گزارش می دهد که متوسط ​​آمریکایی ها در هر نقطه ای بین مصرف می کنند 150 تا 170 پوند از قندهای ساده، همچنین به عنوان قندهای تصفیه شده (که شامل گلوکز، فروکتوز و ساکارز می شود) یا کربوهیدرات های ساده، در یک سال!

ممکن است فکر کنید، “من آنقدر مصرف نمی کنم.” خوب، همچنین گفته می شود که به ازای هر آمریکایی که فقط 5 پوند شکر در سال می خورد، یک نفر وجود دارد که حدود 295 پوند در سال می خورد. به این معنا که زیاد شکر – مخصوصاً وقتی با آن مقایسه کنید که در گذشته چقدر مصرف می کردیم. کمتر از 100 سال پیش، میانگین مصرف شکر بود فقط حدود 4 پوند برای هر نفر در سال.

نمی توانید متوجه شوید که 150 تا 170 پوند چقدر شکر است؟ این یک تصویر تصویری است: 30 تا 34 کیسه شکر پنج پوندی را تصور کنید که روی یک پیشخوان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. حالا تصور کنید یک نفر، شاید خودتان، تمام آن قند را بخورد. برای تجزیه بیشتر آن، خوردن 150 تا 170 پوند شکر در یک سال نیز معادل مصرف 1/4 تا 1/2 پوند شکر است. هر روز. آیا فکر نمی کنید مصرف این مقدار شکر به راحتی به دست آید؟ دوباره فکر کنید… در اینجا چند عدد دیگر وجود دارد:

شکر، سودا و ریاضی

در یک پوند شکر 120 قاشق چایخوری وجود دارد. یعنی 1/4 پوند شکر معادل 30 قاشق چایخوری و 1/2 پوند شکر معادل 60 قاشق چایخوری است. یک قوطی 12 اونسی نوشابه متوسط ​​حاوی حدود 8 اونس شکر ساده است. این بدان معنی است که تنها چهار قوطی 12 اونسی نوشابه معادل 1/4 پوند شکر است! برای برخی افراد، نوشیدن این مقدار نوشابه در یک روز کار سختی نیست.

این فقط مقدار قند موجود در آن را محاسبه می کند جوش شیرین. فقط در مورد آن فکر کنید دیگر منابع قند در رژیم غذایی ما آمریکایی ها قندهای تصفیه شده را به اشکال متعددی مصرف می کنند – مقصران واضح شکر وجود دارد – دونات، کلوچه، کیک، و بستنی. با این حال، شکر در مقدار زیادی از آنچه ما هر روز مصرف می کنیم پنهان است. شیرین کننده هایی مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا نیز در سس های سالاد، نان ها، هات داگ، کره بادام زمینی، ترشیجات، میوه ها و سبزیجات کنسرو شده، سس کچاپ، سوپ های کنسرو شده، کراکر، کلوچه ها و چندین محصول غذایی دیگر یافت می شود.

این نه تنها یک دارو، بلکه یک سم نیز هست

برخی شکر تصفیه شده را به عنوان یک دارو یا سم طبقه بندی می کنند زیرا از نیروهای حیاتی، پروتئین ها، مواد معدنی و ویتامین های خود تهی شده است. مصرف بیش از حد آن می تواند برای بدن مضر باشد و باعث بیماری شود. همه ما خطرات مصرف بیش از حد قند در رژیم غذایی خود را شنیده ایم – این می تواند منجر به اختلال در عملکرد اندام ها و اختلال در هورمون شود. هنگامی که این سیستم ها مختل و نامتعادل می شوند، چندین وضعیت پاتولوژیک دیگر ظاهر می شوند: آلرژی، چاقی، بیماری دژنراتیو/ارگان، دیابت، افسردگی، مشکلات رفتاری و غیره.

اگر در طول سال چندین بار بیمار هستید، ممکن است بخواهید به مصرف شکر خود توجه کنید.

خوردن شکر چه ارتباطی با بیمار شدن دارد؟ مصرف بیش از حد قند باعث کاهش ایمنی بدن شما می شود. مطالعات نشان داده است که مصرف 75 تا 100 گرم قند ساده (حدود 20 قاشق چایخوری شکر – مقداری که در دو و نیم به طور متوسط ​​قوطی های 12 اونس نوشابه یافت می شود) می تواند پاسخ های ایمنی بدن را به میزان قابل توجهی سرکوب کند. این قندها باعث کاهش 40 تا 50 درصدی در توانایی گلبول‌های سفید خون برای از بین بردن باکتری‌ها و میکروب‌ها در بدن می‌شوند. اثر سرکوب کننده سیستم ایمنی شکر کمتر از سی دقیقه پس از مصرف شروع می شود و ممکن است تا پنج ساعت ادامه داشته باشد. با مصرف 150 تا 170 پوند قندهای ساده در سال، فرد ممکن است تا 80000 ساعت سرکوب سیستم ایمنی داشته باشد!

با توجه به مصرف متوسط ​​150 تا 170 پوندی شکر در آمریکا، از شنیدن این که حدود 60 درصد از جمعیت ایالات متحده در حال حاضر اضافه وزن یا چاق هستند، تعجب نمی کنم. بدیهی است که عوامل دیگری نیز در این آمار نقش دارند، اما من تقریباً مطمئن هستم که مصرف شکر ما ارتباط زیادی با آن دارد. من شما را نمی دانم، اما برای من، شکر باعث می شود که “نه آنقدرها هم شیرین” باشد…