نکاتی در مورد انتخاب غذای مغذی و خوشمزه برای شما و خانواده تان!

بسیاری از مردم با شنیدن کلمه “تغذیه” بر این باورند که انجام تغذیه خوب مترادف با کاهش وزن و رژیم گرفتن است. تغذیه شامل عوامل بی‌شماری، افزایش وزن، دریافت سطوح کافی از مواد مغذی، خوردن مواد معدنی و ویتامین‌های کافی، سطح رطوبت خوب و بسیاری از عوامل دیگر است. هر نوع بدن به یک برنامه غذایی منحصر به فرد نیاز دارد که با سبک زندگی آنها مطابقت داشته باشد. مقاله زیر حاوی نکاتی است که همه می توانند از آنها استفاده کنند.

زنان باردار یا شیرده باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند. یکی از راه‌های اطمینان از تامین پروتئین مورد نیاز این است که سفیده تخم‌مرغ را در یک اسموتی صبحگاهی ترکیب کنید. سفیده تخم مرغ مقدار خوبی پروتئین و سایر مواد مغذی دارد. اگر به سالمونلا مبتلا نمی شوید، باید تخم مرغ پاستوریزه را انتخاب کنید.

عاقلانه است که وقتی در حال حرکت هستید، میله های پروتئینی یا غذاهای غلیظ را در کیف خود آماده نگه دارید. شاید قبلاً بدانید که یافتن وعده های غذایی واقعی در فرودگاه ها سخت تر می شود. ممکن است متوجه شده باشید که غذا وجود ندارد، یا با عجله از امنیت عبور می کنید، منتظر پرواز هستید. داشتن یک غذاخوری در دسترس می تواند به شما کمک کند تا زمانی که به مقصد خود برسید و در حال سفر هستید چیزی بخورید.

این می تواند به شما کمک کند مقدار زیادی چربی و چربی اشباع شده را از بین ببرید.

اسموتی یک افزودنی خوشمزه و مغذی برای هر رژیم غذایی است. در اینجا یک راه آسان برای تهیه اسموتی بعدی شما وجود دارد. مقداری دانه کتان با اسیدهای چرب امگا 3 یا پودر کاکائو به اسموتی خود اضافه کنید تا یک نوشیدنی غنی از آنتی اکسیدان داشته باشید. اینها می توانند اسموتی را به شما بدهند.

سعی کنید قبل از رفتن به شام ​​شکرگزاری کمی چیزی بخورید. اگر شام روز شکرگزاری را با شکم خالی شروع کنید، احتمالاً پرخوری خواهید کرد. خوردن چیزی کوچک قبل از رفتن به شام ​​شکرگزاری می تواند به شما کمک کند سریعتر سیر شوید و مصرف غذا را محدود کنید.

روی را در توت فرنگی، هلو، توت فرنگی و تخمه کدو خواهید یافت.

یک راه خوب برای ترغیب آنها به امتحان کردن غذای جدید، توصیف ظاهر و احساس آن است، نه اینکه چه طعمی دارد. ممکن است با توضیحی جذاب از بافت، آنها را مورد توجه قرار دهید.

روی دسر نباید زیاد تاکید کرد. شما باید دسر را فقط دو یا سه بار در هفته سرو کنید.

حفظ یک برنامه غذایی متعادل که شامل تغذیه مناسب و در عین حال تغذیه سالم باشد، برای بسیاری از رژیم گیرندگان دشوار است. با این حال، هنگامی که عادت به خوردن غذاهای سالم پیدا کردید، کنترل بیشتری بر روی هوس خوردن غذاهای راحت خواهید داشت. سپس می توانید با تغذیه غذا بخورید و نه فقط به این دلیل که از نظر عاطفی احساس بهتری به شما می دهد.

بسیاری از متخصصان تغذیه توصیه می کنند که ماهی را جایگزین مرغ، خوک، خوک و حتی مرغ کنید. ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که به سیستم قلبی عروقی و گردش خون شما کمک می کند. ماهی های زیادی وجود دارد و هر کدام طعم و بافت خاص خود را دارند.

جلبک دریایی مانند نوری و حاوی مقدار زیادی ویتامین های ضروری است. مردمی که در نزدیکی دریا زندگی می کنند صدها قرن است که از این گیاهان می خورند.

سعی کنید از غذاهایی که حاوی چربی اشباع بیش از حد هستند اجتناب کنید. این دسته شامل غذاهایی می شود که از محصولات حیوانی و گوشت تهیه می شوند، اما همچنین غذاهایی که با روغن نباتی تهیه می شوند. برخی از روغن‌ها حتی می‌توانند حاوی چربی‌های اشباع‌شده بیشتری نسبت به محصولات حیوانی باشند. چربی‌های اشباع شده یکی از بدترین شکل‌های چربی است که منجر به اضافه وزن می‌شود.

سبزیجات خام هنوز هم میان وعده سالم کامل هستند. آنها سطح گرسنگی را از بین می برند و در عین حال مواد مغذی ارزشمندی را که بدن شما در آن رشد می کند، فراهم می کند. تهیه و نگهداری آنها به سختی پیچیده تر از غذاهای ناسالم است. آنها حتی می توانند به اندازه غذاهای راحت آشفته باشند. خوردن سبزیجات خام یک میان وعده بین وعده های غذایی است که می تواند به شما کمک کند به رژیم غذایی سالم خود پایبند باشید.

لوبیا و سایر حبوبات منابع عالی پروتئین برای مصرف برای حفظ تغذیه مناسب هستند. لوبیا سیاه بسیار خوشمزه است و حاوی پروتئین است که می‌توانید گوشت تاکو را با عدس چاشنی‌شده جایگزین کنید. همچنین باید سوپ، بوریتو، تاکو و سایر موارد را برای افزایش محتوای فیبر بدون استفاده از گوشت مصرف کنید.

مخلوط کن بخرید که می توانید از آن برای تهیه اسموتی از میوه استفاده کنید. می توانید بستنی های ناسالم را حذف کنید و از اسموتی ها به عنوان جایگزینی برای غذاهای چاق کننده استفاده کنید. اسموتی های میوه ای می توانند به همان اندازه خوشمزه باشند، میوه های تازه و مقداری شیر جایگزین خوشمزه ای برای بستنی هستند.

به این فکر کنید که فقط در چیزی که می نوشید چقدر کالری مصرف می کنید. مصرف مایعات غیرضروری مانند الکل، قهوه را که عمدتاً کالری خالی دارند، کاهش دهید.

برای داشتن تغذیه در زندگی خود نیازی به رژیم سخت ندارید. تغذیه مناسب تضمین می کند که غذاهایی که می خورید ویتامین ها، مواد معدنی، مواد مغذی و هیدراتاسیون مورد نیاز بدن را تامین می کند. واضح است که ایجاد یک برنامه غذایی مناسب برای هر نوع بدن و متابولیسم بسیار مهم است. اگر شکل بدن خود یا چیزی مشابه را در اینجا دیدید، برنامه غذایی تجویز شده را دنبال کنید تا سلامتی خود را به حداکثر برسانید.