نکات کاهش وزن سریع و آسان

12 نکته ثابت شده رژیم غذایی کاهش وزن

نکته 1 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

نوشیدن مقدار زیادی آب. آب تنها راهی برای دفع سموم بدن شما نیست، بلکه بخش مهمی از حفظ یک زندگی سالم است. بیش از 80 درصد بدن ما از آب تشکیل شده است، بنابراین تامین آب یک بخش ضروری از زندگی سالم است. بهترین چیز در مورد آب این است که می توانید آن را هر چقدر که دوست دارید بنوشید و هیچ کالری ندارد.

نکته 2 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید. به محض اینکه از خواب بیدار شدید، یک لیوان آب سرد خنک و خنک بنوشید. این یک راه فوق العاده برای شروع روز شما است. متوجه خواهید شد که صبحانه صبحگاهی شما نیز نیازی به زیاد بودن ندارد، بنابراین در نهایت کالری کمتری مصرف خواهید کرد. گفتم که باید آب سرد بنوشید. این به این دلیل است که بدن شما را مجبور می کند قبل از استفاده از آن، انرژی خود را صرف گرم کردن آن کند. این یک ترفند ساده اما آسان برای انجام است.

نکته 3 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

قبل از شروع غذا یک لیوان آب بنوشید. مانند نوشیدن آب قبل از صبحانه؛ این باعث می شود شما احساس سیری بیشتری کنید، بنابراین در نهایت کمتر غذا می خورید، و بنابراین کالری کمتری مصرف می کنید، این یک ترفند سریع و آسان است که می توانید قبل از هر وعده غذایی از آن استفاده کنید.

نکته 4 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

غذاهای حاوی آب زیاد مانند گوجه فرنگی و هندوانه را در رژیم غذایی خود بگنجانید. غذاهایی از این قبیل حاوی بیش از 90 درصد آب هستند، بنابراین می‌توانید بدون اینکه احساس گناه کنید، آن‌ها را میل کنید که باعث اضافه شدن وزن به دور کمرتان می‌شود.

نکته 5 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

از نوشیدنی های بطری شیرین شده، به ویژه نوشابه های گازدار دوری کنید. هرچه بیشتر بتوانید آنها را برش دهید بهتر است. حتی اگر آنها وعده حداقل کالری را بدهند، همیشه حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مختلف هستند که می تواند مانع از پیشرفت رژیم غذایی و کاهش وزن شما شود.

نکته ۶ رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

میوه تازه را به جای آب میوه های بطری شده یا کارتونی میوه بخورید، زیرا آب میوه ها اغلب حاوی شیرین کننده هستند در حالی که میوه های تازه حاوی قندهای طبیعی هستند که بدیهی است برای ما بهتر است. همچنین میوه های تازه دارای محتوای فیبر بیشتری هستند که بدن ما به آن نیاز دارد، بدون ذکر این واقعیت که میوه ها منبع فوق العاده ای از ویتامین ها هستند.

نکته ۷ رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

دیوانه سبزیجات شوید سبزیجات بهترین گزینه برای شما در رابطه با رژیم غذایی سالم و کاهش وزن هستند و به ما کمک می کنند تا خیلی سریع وزن کم کنیم. طبیعت تنوع فوق‌العاده‌ای را برای ما فراهم کرده است، بنابراین چیزی متناسب با جوانه‌های چشایی هر بدن وجود دارد. میوه ها و سبزیجات دارای رنگ های متنوعی هستند. هرچه رنگ های بیشتری مصرف کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که انواع ویتامین ها و مواد معدنی را مصرف کنید. تنوع، کلید حفظ سلامت کلی بدن و سیستم ایمنی است.

نکته 8 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

زمان صرف وعده های غذایی را مشخص کنید و به آن پایبند باشید. سعی کنید در ساعات مشخصی از روز غذا بخورید. می‌توانید این زمان‌ها را نیم ساعت افزایش دهید، اما هر چیزی بیشتر از این می‌تواند بر الگوی غذایی شما تأثیر بگذارد. نتیجه یا از دست دادن اشتها یا افزایش احساس گرسنگی می‌شود که می‌تواند شما را به خوردن میان‌وعده یا خوردن بیش از حد در زمان صرف غذا سوق دهد.

نکته 9 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

وعده های غذایی را حذف نکنید. این یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید، به خصوص زمانی که در تلاش برای کاهش وزن هستید، زیرا به جای کاهش وزن سالم، باعث افزایش سریع وزن می شود. از دست دادن وعده‌های غذایی، متابولیسم شما را کند می‌کند و بدن را مجبور می‌کند به حالتی که معمولاً به عنوان حالت گرسنگی شناخته می‌شود، شود. اینجاست که بدن تصمیم می گیرد که منبع بعدی انرژی را تبدیل کند [food] تبدیل به چربی بنابراین می توانید ببینید که بسیار مهم است که وعده های غذایی را از دست ندهید.

نکته 10 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

سعی کنید از نوشیدن بیش از حد چای و قهوه خودداری کنید، می‌دانم که این می‌تواند در اطراف محل کار که چای و قهوه دست به دست هم داده‌اند و یک استراحت شایسته را داشته باشند، دشوار باشد. با این حال سعی کنید به جای آن میوه یا چیز دیگری بخورید. چای و قهوه به خودی خود بی ضرر هستند، اما همه میان وعده هایی که همراه آن ها هستند، چیزی است که نوشیدن چای و قهوه را در رابطه با رژیم غذایی و کاهش وزن سالم، بسیار مهم می کند.

نکته 11 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

مطمئنم که این را قبلاً می‌دانید، اما اگر هنوز متقاعد نشده‌اید، اجازه دهید به من بگویم که غذاهای سرخ‌کرده برای شما مضر هستند و باید به هر قیمتی از آن‌ها اجتناب کنید، به خصوص زمانی که سعی می‌کنید رژیم بگیرید و وزن کم کنید.

نکته 12 رژیم غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

نه، شما این را سخت ترین بخش رژیم غذایی و برنامه کاهش وزن خود خواهید یافت، اما باید به هر قیمتی از میان وعده های میان وعده خودداری کنید. این یک مانع واقعا بزرگ برای بسیاری از ما است. پس فقط سعی کنید روی جایزه در انتهای راه متمرکز بمانید. ظاهر و احساس خوبی خواهید داشت، این را به خاطر بسپارید و سعی کنید هر بار یک روز وقت بگذارید. فقط سعی کنید امروز را اصلاً بدون میان‌وعده پیش بروید، یا فقط زمان میان‌وعده را با میوه‌های تازه جایگزین کنید، به این ترتیب بدن شما همچنان در حال غذا خوردن است و احساس بدی نخواهید داشت.

امیدواریم رعایت این نکات ساده، آسان و سریع رژیم غذایی و کاهش وزن بتواند به شما در دستیابی به تمام اهداف کاهش وزنتان کمک کند.

بهترین آرزوها،

سام