هربالایف برنامه سبک زندگی فعال تغذیه سالم را ترویج می کند

بسیاری از ما خواهان یک سبک زندگی فعال سالم هستیم. و اگر متعهد به تغییرات تدریجی بلندمدت در سبک زندگی خود باشیم، می توانیم سلامت، فعالیت و سبک زندگی خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشیم. پس از بیش از 25 سال فعالیت در تجارت بهداشت و تغذیه، هربالایف یک یا دو چیز در مورد تغذیه سالم می داند و این را با دانش در مورد سبک زندگی فعال ترکیب کرده است تا برنامه سبک زندگی سالم سالم خود را ایجاد کند. طرح شش امتیازی هربالایف این است که با قرار دادن این 6 امتیاز بخشی از زندگی روزمره، به همه کمک می کند تا سالم تر و خوب تر شوند.

1. تغذیه خوب روزانه از یک رژیم غذایی متعادل و متنوع این به معنای تعادل و سطح مناسب مواد مغذی کلان و ریز مغذی ها است که مطابق با نیازهای شما با توجه به سن، جنسیت، مرحله زندگی، ترکیب بدن، سطح فعالیت و اهداف خودتان است. اهداف شما ممکن است مدیریت وزن، کنترل وزن، افزایش وزن، کاهش وزن، انرژی بیشتر یا اهداف تناسب اندام ورزشی باشد.

2. وعده های غذایی و میان وعده هایی با اندازه متوسط، متعادل و مغذی بخورید در طول روز برای کمک به تنظیم سطح انرژی و دوباره پر کردن مواد مغذی. یک برنامه غذایی متعادل باید سطوح متعادلی از انرژی، ویتامین ها، مواد معدنی، کربوهیدرات های خوب، پروتئین گیاهی، چربی های سالم و فیبر، گیاهان و آنتی اکسیدان های مفید را برای بدن شما فراهم کند. یک برنامه غذایی سالم که توسط محصولات هربالایف پشتیبانی می شود شامل خوردن انواع غذاها اما همه در حد اعتدال است.

3. هر روز میوه و سبزیجات رنگارنگ بخورید، 7 وعده میوه و سبزیجات تازه رنگارنگ در روز برای تغذیه و فواید آنتی اکسیدانی. هرچه تنوع رنگ در میوه ها و سبزیجات شما بیشتر باشد، طیف ریز مغذی های بیشتری مصرف خواهید کرد. اگر این کار دشواری است، ممکن است یک مکمل با کیفیت برای تامین نیازهای بدن خود مصرف کنید.

4. آب بنوشید برای هیدراته ماندن، روزانه 2 لیتر آب یا تقریباً 8 لیوان آب در روز مصرف کنید. آب را به تنهایی یا اگر ترجیح می دهید در دمنوش های گیاهی یا آب میوه های بدون قند/کم قند استفاده کنید. سعی کنید به جای تمام مایعات خود در یک زمان از روز، مثلا صبح ها، در طول روز بنوشید. هیدراته بودن برای سلامتی، جذب تغذیه و کنترل وزن مهم است.

5. ورزش منظم، استراحت و آرامش داشته باشید. این باید شامل حداقل 30 دقیقه ورزش متوسط ​​تا شدید در روز به مدت 5 روز در هفته باشد. نوع ورزشی که انجام می دهید به شما و وضعیت فعلی تناسب اندام و سبک زندگی شما بستگی دارد. کارهای خانه یا باغبانی می تواند 30 دقیقه هر روز شما باشد، اما آن را مستمر انجام دهید، مدام متوقف نشوید. یا ورزش شما می تواند یک تمرین تمرینی باشد. به علاوه خواب مهم است، حداقل 7 ساعت خواب با کیفیت در شبانه روز داشته باشید.

6. اگر هنوز سیگار می کشید، سیگار نکش. و مصرف الکل را حداکثر به یک لیوان در روز محدود کنید.

بنابراین شروع به افزودن این برنامه آسان Healthy Active از هربالایف به زندگی روزمره خود کنید، هر بار یک تغییر ایجاد کنید و متوجه شوید که چگونه احساس بهتری به شما می دهد، بهتر به نظر می رسید و از زندگی بیشتر لذت می برید.