هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


AthingMu

“مثبت اندیش باشید و بدانید که بهترین ها در راه است.” – Athing Mu ، بازیهای المپیک 2021 توکیو ، مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان کمی وجود دارد”. در طول اجرا ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. فراموش نکنید که حتی ورزش ملایم می تواند به شما انرژی مورد نیاز برای غلبه بر روز و قوی ماندن را بدهد.

آیا آب (خربزه) درست می کنید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه غذای مناسب تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید زیادی نیز برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

باعث سلامت روده می شود – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب عروق کمک کنند.

مواد مغذی را تأمین می کند – سرشار از ویتامین A و C به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی است!

درد عضلات را کاهش می دهد- L-citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی…

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی توانبخشی

شفافیت FITCO WatermelonRecovery1

اجزاء

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 نوار اندازه گیری از dotFIT آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید
  2. هم بزنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: برای مخلوط کردن طعم ، توت فرنگی برای آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه بخورید!

همه کلاسها گنجانده شده است

دروس گروهی فرصتی شگفت انگیز برای بهبود سلامت شما و ملاقات با اعضای همفکر در یک کشتی است. دروس گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع لازم را به تمرینات شما می افزاید.

همچنین دروس گروهی:

  • شما را مسئول نگه دارد.
  • خود را ثابت نگه دارید.
  • در یافتن دوستان کمک کنید.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • خوش می گذرد!

برخی از کلاس های گروهی که باید در سالن های ورزشی ما در نظر گرفته شود:

BODYPUMP

BodyPump FITCO

سریع لاغر ، استرس و خوش اندام شوید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرار بیشتر ، یک تمرین TOTAL بدن دارید. با روال معمول مبتنی بر موسیقی راک و تشویق مربیان مجرب ، در تیم به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت و برای بازگرداندن بیشتر مشتاق خواهید بود.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این درس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که با یک سری حرکات تحریک آمیز که عرق شما را تند می کند و قلب شما می زند ، فرم بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. این یک دسته شدید از تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

شیب کوه و موارد دیگر را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این دسته از پمپاژ ساق پا ، سوزش چهارگانه ، کشش ریه سیستم قلبی عروقی شما را به وجد می آورد و به افراط می رساند. ایجاد استقامت بیش از حد ، پاهای خود را تمیز کنید و کالری ذوب شده را تماشا کنید.

شرکت در کلاس گروهی

اعضای انگیزشی

لحنی وجود دارد که می خواهیم درباره @ karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها 5 بار رکورددار دو و میدانی است ، بلکه چشم انداز او در زندگی و نقل قول های دلسرد کننده ما را مجبور می کند ما خودمان

این با آموزش شدید شکل می گیرد ، اما همچنین جوایزی را برای تشکیل کشتی های پرشور در اختیار دارد. به عنوان یک مدل قوی از ورزشکاران دونده و لباس ورزشی ، ایمان او چیزی است که او را به سمت بهترین ، بهترین زندگی و همیشه مثبت اندیش بودن سوق می دهد.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و می خندی. شما زندگی زیبایی دارید “.

این عضو الهام بخش و فاجعه بار شکستن رکورد را در اینستاگرام دنبال کنید @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند ، آن را جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر یا شدیدتر از یک دوره خوب یوگا باشد. معرفی @ cloud9yogi در اینستاگرام برای مدار یوگای پویا که در همه جا پخش می شود و تعادل را به ارمغان می آورد. برخی از حرکتهایی که او انجام می دهد مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

چین های جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا این است که چین های رو به جلو داشته باشید. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به کشش کل پشت از سر تا پا کمک می کند. همچنین به تسکین سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را در بدن ایجاد می کند.

باز کننده مفصل ران:

بازکردن باسن در حین یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود دامنه کلی حرکت و گردش بدن نیز کمک می کند. به ایجاد یک تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

خم شدن پشت:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون پیچ خوردن پشت کامل باشد. این حالت آسان به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @ cloud9yogi را دنبال کنید تا درباره مدارات بیشتر بدانید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستان شروع به درخشش و محو شدن در افق می کند. اگر همه چیز بسیار زیاد است ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: به اینجا رسیدید. تمام پا را لگد می کنید تا به جایی که امروز هستید برسید ، اصرار دارید و هرگز تسلیم نمی شوید. به گفته همه در تناسب اندام اتصال ، این قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید