ورزش های تابستانی باعث افزایش علاقه به فعالیت های جدید در کشور می شود


دکتر لوک پولز ، مدیر بالینی بوپا ، مزایای سلامتی تمرینات خلاقانه را پس از علاقه به انگلستان پس از ورزش تابستانی امسال به اشتراک گذاشت.

  • هندبال با الهام از ورزش تابستانی امسال محبوب ترین ورزش در انگلستان است (967٪ افزایش)
  • پس از موفقیت انگلستان در یورو ، جستجوهای گوگل در “فوتبال کنار من” 806 increased افزایش یافت
  • “مسابقات سه گانه در کنار من” – سومین محبوب ترین ، در دو ماه گذشته 646٪ افزایش یافته است
  • طبق مطالعه بوپا ، 7.2 میلیون نفر که می خواهند آموزش ببینند در حین محاصره خود را مجروح کرده اند و مردان دو برابر بیشتر خود را مجروح می کنند ، بنابراین دکتر لوک پولز نکات خود را برای جلوگیری از آسیب به اشتراک می گذارد.

به همین دلیل است که انگلستان بسیار الهام گرفته است:

دکتر لوک پولز از کلینیک سلامت بوپا می گوید: “پس از تابستانی از رویدادهای ورزشی پرطرفدار ، تعجب آور نیست که ملت از تلاش برای انجام کارهای جدید الهام گرفته است.

در چند ماه گذشته جستجوی گوگل برای فعالیت های مختلف از جمله هندبال ، ژیمناستیک و واترپلو افزایش یافته است.

تابستان امسال ما شاهد موفقیت های زیادی در ورزش های مختلف بوده ایم و بسیار زیباست که ببینیم بسیاری از ما احساس الهام می کنیم و به دنبال یک ورزش جدید هستیم.

برنامه روزانه خود را نه تنها سرگرم کننده ، بلکه با افراد جدیدی نیز ملاقات کنید ، در حین تمرین از کسالت جلوگیری کنید و چیز جدیدی پیدا کنید که از آن لذت می برید.

اهمیت فعالیت بدنی منظم برای سلامتی شما نباید دست کم گرفته شود: این امر به شما کمک می کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید ، انرژی را افزایش داده و حس موفقیت را به شما القا می کند. “

10 سال محبوب ترین ورزش:

جستجوی گوگل: افزایش تعداد جستجوها در تابستان 2021:
هندبال کنار من 967
فوتبال کنار من 806٪
ورزش سه گانه کنار من 646
کف آب کنار من 540
تنیس روی میز کنار من 408٪
ژیمناستیک کنار من 311
نزدیک من تیراندازی با کمان 309٪
کاراته کنار من است 247٪
بدمینتون کنار من 238٪
جودو در کنار من است 184٪

چهار فایده تغییر رژیم تمرینی

از صدمات ناشی از استفاده بیش از حد جلوگیری کنید

با این حال ، یک تمرین یکسان می تواند خطر آسیب را از طریق استفاده بیش از حد ، اغلب از طریق اشتباه در تمرین یا تکنیک افزایش دهد.

به عنوان مثال ، دویدن سریع ، ورزش طولانی مدت یا انجام بیش از حد یک فعالیت می تواند ماهیچه های شما را تحت فشار قرار داده و منجر به آسیب بیش از حد شود.

با ترکیب یک برنامه تمرینی ، می توانید از این عود جلوگیری کنید و می توانید خطر آسیب ناشی از استفاده بیش از حد را کاهش دهید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که گام به گام قدم بر می دارید ، کفش های متناسب با ورزش انتخابی خود می پوشید و به تدریج سطح فعالیت خود را افزایش می دهید.

با تمرین از کسالت جلوگیری کنید

حتی اگر از ورزش کردن لذت می برید ، همان فعالیت می تواند به سرعت کسل کننده باشد. حتی مطالعات نشان داده اند که انجام همان تمرینات مکرر خطر ترک ورزش را افزایش می دهد.

امتحان چیز جدیدی یک راه عالی برای اجتناب از آموزش مجدد ، حفظ انواع تمرینات و اطمینان از انگیزه شما برای رسیدن به اهداف است.

بهبود نتایج

اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید ، به احتمال زیاد همیشه می خواهید تناسب اندام خود را بهبود بخشید.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، باید هر سه تا چهار هفته یکبار تمرینات خود را بسته به سطح تجربه و زمان سال تغییر دهید.

بر گروه های مختلف ماهیچه ای تمرکز کنید

وقتی یک ورزش یا ورزش جدید را امتحان می کنید ، اغلب گروه های مختلف ماهیچه ای را تحریک می کنید.

انواع تمرینات سلامت همه ماهیچه ها ، استخوان ها و مفاصل را حفظ کرده و همچنین قدرت ، تعادل و هماهنگی را بهبود می بخشد.

چگونه هنگام تلاش برای انجام یک ورزش جدید از آسیب ها جلوگیری کنیم

“با اقدامات احتیاطی مناسب ، اغلب می توان از آسیب های ورزشی جلوگیری کرد. اول ، مطمئن شوید که از تجهیزات و کفش مناسب استفاده می کنید ، زیرا کفش اشتباه می تواند منجر به آسیب شود.

اهمیت گرمایش و سرمایش را نیز نباید دست کم گرفت.

بازیابی بخش مهمی از هر برنامه آموزشی است و کمک به حداکثر رساندن عملکرد و کاهش خطر آسیب مهم است.

بدن ما در حالت استراحت بهبود می یابد و تقویت می شود ، بنابراین روزهای تعطیل را در نظر بگیرید تا به عضلات خود فرصت بازیابی دهید.

اگر تازه وارد ورزش شده اید یا روال معمول خود را تغییر داده اید ، مانند شدت یا مدت زمان ، ممکن است درد عضلانی دیررس (DOMS) را تجربه کنید.

در نهایت ، وقتی ورزش می کنید ، مهم است که به بدن خود گوش دهید و بدانید چه موقع باید آن را متوقف کنید. اگر مدتی ورزش نکرده اید ، به آرامی شروع کنید و به تدریج تعداد جلسات را افزایش دهید.

این به جلوگیری از کشش یا کشش عضلات کمک می کند. و به یاد داشته باشید که برخی ناراحتی ها طبیعی است ، اما درد هرگز خوب نیست. در صورت احساس درد در هنگام ورزش ، متوقف شوید و با یک متخصص تناسب اندام صحبت کنید. “

دیدگاهتان را بنویسید