ویژگی های رژیم غذایی کاهش وزن سالم


رژیم غذایی – رژیم لاغری و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهایی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود در نظر می گیرند.
اگر فکر می کنید چاقی سلامت شما را به خطر می اندازد یک رژیم غذایی سالم ، از دکتر تغذیه باید برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن طراحی شود. فعلا لاغری موضعی هم بگیرید.

شما تمام مواد مغذی را دارید

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

یک رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون هیچ گونه ضعف و بیماری به شما ارائه می دهد.

رژیم غذایی

مطابق عادات غذایی خود باشید

  1. دکتر تغذیه رژیم غذایی شما بر اساس عادات و ترجیحات غذایی شما طراحی شده است ، بنابراین می توانید از آن پیروی کنید و به آن وفادار باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید گزینه های خود را محدود کنید تا در نهایت به یک انتخاب مطلوب برسید. انتخابی که متناسب با سبک زندگی شما و شیوه غذا خوردن و ورزش شما باشد.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی شما را گرسنه نکند. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را سیر کرده و اشتهای شما را کاهش می دهند ، در حالی که شما را بدون رعایت احساس بی فایده بودن به رژیم غذایی خود وفادار نگه می دارند. نه این که آنقدر گرسنه هستید که حاضر باشید حتی یک سنگ بخورید.

راحت باش

  1. با توجه به هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من مایلم تا پایان عمر از آن پیروی کنم؟” اگر نه ، اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا غذایی یا نوشیدنی ای وجود دارد که بخواهید در دراز مدت با آن ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی برنامه ها ، لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که دائماً می دوند مفید است ، اما برخی دیگر غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

وقت گیر نباشید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول است و نیاز به ساعت ها در آشپزخانه دارد ، ممکن است برای افرادی مناسب باشد که وقت و پول کافی دارند ، اما نه برای همه.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر نمی کنید در حال رژیم گرفتن هستید. تصور رژیم گرفتن می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما در مورد عادات بدی که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن ظروف فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید