پنج راه برای غلبه بر کاهش وزن


جی کی رولینگ قبل از انتشار هری پاتر 12 بار توسط ناشران رد شد. ریچارد برانسون قبل از ویرجین 40 شرکت تاسیس کرد. توماس ادیسون 10 هزار نمونه اولیه برای لامپ قبل از موفقیت ایجاد کرد. این داستان های موفقیت مسائل انعطاف پذیری و بی باکی را القا می کند که امروزه دیگران را الهام می بخشد. سابقه کاهش وزن نیز می تواند پس از بسیاری از تلاش های ناموفق موفقیت آمیز باشد. شاید شما بارها با برنامه های دیگر برای کاهش وزن تلاش کرده اید و موفق نشده اید. شاید این پنجمین تلاش شما باشد. در هر صورت ، شما تجربه شکست خود را داشته اید و تصمیم گرفته اید دوباره تلاش کنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید از شکست های گذشته به بهترین نحو استفاده کنید تا راه را برای موفقیت در کاهش وزن هموار کنید.

1. احساسات خود را در آغوش بگیرید.

شکست می تواند تعدادی از احساسات منفی را شامل شود: ناامیدی ، اضطراب ، افسردگی و اعتماد به نفس پایین. به جای انکار این احساسات ، آنها را در آغوش بگیرید و آنها را بپذیرید. شاید فکر کنید ، “وای ، مکعب بود ، من ناامید شدم که کار نکرد.” این کاملاً طبیعی است زیرا می توانید از این احساسات برای ایجاد انگیزه در شما استفاده کنید و راه حل های بهتری برای چگونگی موفقیت بعدی خود بیابید.

2. باورهای منفی خود را در مورد شکست بررسی کنید.

اگر اجازه دهید احساسات شما تسلط پیدا کنند ، واقعاً می توانید شروع کنید فکر باورهای منفی درباره خود و شکست ، به جای اینکه فقط آنها را احساس کنید. به عنوان مثال ، فکر “من شکست خوردم” و “من هرگز موفق نمی شوم” باورهای غیر منطقی هستند که می توانند رفتار را دیکته کنند. با اندیشیدن به این افکار شروع به جذب خود کنید و آماده تغییر آنها شوید.

3. باورهای مثبت در مورد شکست ایجاد کنید.

پس از بررسی باورهای منفی خود در مورد شکست ، تصورات مثبت خود را تغییر دهید و افکار خود را جایگزین کنید. ‘شکست نشانه این است که من محدودیت های خود را پیش می برم و خودم را به چالش می کشم، “the”این تنها یک شکست است اگر دوباره تلاش نکنم. وقتی دوباره تلاش می کنم ، مقاوم می شوم ” نمونه هایی از این است که چگونه می توانید افکار منفی را به تفکرات مثبت تغییر دهید.

4- از شکست قبلی خود درس بگیرید.

به این فکر کنید که این بار چه کاری می توانستید متفاوت انجام دهید. چه اشتباهاتی مرتکب شده اید که می توانید از آنها اجتناب کنید؟ آیا زیاد غذا خوردید و تسلیم فکر “همه یا هیچ” شدید ، “من همچنین می توانم رژیم را کنار بگذارم ، من قبلاً این کیسه چیپس را خورده ام.” این بار می توانید به خودتان لطف بیشتری ببخشید و به جای تسلیم شدن در کوتاه مدت ، از همان جایی که رها کرده اید ادامه دهید.

5. یک چشم انداز موفق در مورد کاهش وزن ایجاد کنید.

برای تصور نتیجه دقیق مورد نظر خود از سفر کاهش وزن وقت بگذارید. روزنامه ها امکانات و تفاوت هایی که زندگی را تغییر می دهد باعث کاهش وزن می شود. یک تابلوی چشم انداز با چشم انداز خود برای آینده ایجاد کنید و هر روز آن را مرور کنید تا به شما انگیزه دهد. هنگامی که مقصدی مشخص در ذهن دارید ، سفر شما می تواند آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید