چرا این اهداف؟ – راه خود را حرکت دهید


چه کسی این اهداف را پیدا کرده است؟

این توصیه ها از ویرایش دوم آن آمده است دستورالعمل های فعالیت بدنی برای آمریکایی هاکارشناسان این اهداف را بر اساس جدیدترین تحقیقات نشان داده اند که چگونه فعالیت بدنی بر سلامت ما تأثیر می گذارد.

همه می توانند از فعالیت بدنی بیشتری بهره مند شوند.

فعالیت بدنی یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای بهبود سلامت خود انجام دهید. و مهم نیست که چه کسی هستید ، می توانید روشهای امن و سرگرم کننده ای برای کمی فعالتر پیدا کنید.

من تازه شروع می کنم؟ با گذشت زمان حداکثر 150 دقیقه ایجاد کنید. حتی 5 دقیقه فعالیت بدنی فوایدی برای سلامتی دارد – و همه اینها جمع می شود.

باردار یا بعد از زایمان؟ فعال بودن در دوران بارداری و بعد از آن – و فعال سازی ممکن است باعث شود کمتر دچار مشکلات سلامتی مانند افسردگی پس از زایمان شوید. به بدن خود گوش دهید و فعالیتهایی را که مناسب شماست انجام دهید.

آیا ناتوانی یا مشکل سلامتی مداوم دارید؟ شما می توانید فعالیت ها را بر اساس توانایی های خود تنظیم کنید – و ممکن است متوجه شوید که فعالیت بدنی زندگی روزمره را آسان تر می کند. اگر مشکل سلامتی مداوم دارید ، حتی ممکن است علائم شما را بهبود بخشد.

آیا روی پای خود احساس ثبات نمی کنید؟ فعالیت ها را برای بهبود تعادل و کاهش خطر زمین خوردن ترکیب کنید – مانند تای چی یا شنا.

آیا در حال حاضر 150 دقیقه در هفته وقت دارید؟ خود را بیشتر فشار دهید تا مزایای سلامتی بیشتری داشته باشید. حداقل 300 دقیقه فعالیت با شدت متوسط ​​(یا 150 دقیقه فعالیت شدید) انجام دهید. هرچه بیشتر حرکت کنید ، بهتر است!

فراموش نکنید که عضلات خود را کار کنید! حداقل 2 روز در هفته ، فعالیت هایی انجام دهید که قدرت عضلات را افزایش می دهد ، مانند بلند کردن وزنه یا استفاده از نوارهای مقاومتی.

دیدگاهتان را بنویسید