چرا باید روزانه حبوبات بخورید؟

رژیم غذایی و حبوبات

چرا حبوبات بخوریم؟ اکثر مردم تعجب می کنند که حبوبات چه ارزشی در رابطه با یک رژیم غذایی سالم دارند.

اول از همه، در مرتب سازی این موضوع، اجازه دهید به این بپردازیم که کدام غذاها در این دسته قرار دارند.

لوبیا بخشی از خانواده حبوبات است. آنها سرشار از فیبر هستند و منبع عالی پروتئین برای رژیم گیاهخواری هستند. و آیا متوجه شدید که در لوبیا چند ویتامین وجود دارد؟ ویتامین ها شامل ریبوفلاوین، مقداری B12 و همچنین B6، فولات، ویتامین A، و ناگفته نماند ویتامین C است. در واقع، ویتامین C، غنی ترین لوبیا است. خانواده لوبیا همچنین شامل اسیدهای چرب شما و برخی از مواد معدنی ضروری است. برای بدن شما، برخی از اصلی ترین آنها روی، مس، پتاسیم و آهن هستند. بنابراین نیازی به گفتن نیست که لوبیا ممکن است برای افراد کم خون دارای کمبود آهن مفید باشد.

یکی دیگر از منابع اصلی یک نوع حبوبات، عدس است. عدس کربوهیدرات های پیچیده شما را تامین می کند که برخلاف کربوهیدرات های ساده قند خون را به آرامی افزایش می دهد. مانند خانواده لوبیا، عدس نیز می تواند به آهن کمک کند. اسید فولیک یکی دیگر از خواص عالی عدس است و حداقل 85 درصد یا بیشتر از آنچه روزانه توصیه می شود را برای شما فراهم می کند. این نیز راه دیگری برای گیاهخواران برای دریافت پروتئین در رژیم غذایی خود است. عدس نیز فیبری است که از آن به عنوان محلول یاد می کنید. محلول به سادگی به این معنی است که فیبر یک درمان پاکسازی را برای سیستم گوارشی افراد فراهم می کند. همچنین باید اشاره کنم که می تواند به سطح قند خون افراد دیابتی کمک کند زیرا روی قند خون و مقاومت به انسولین در دیابت نوع 2 تأثیر می گذارد.

نخود برفی بخشی دیگر از خانواده حبوبات است. آنها به خوبی در مایکروویو و تا چهار دقیقه بخارپز می شوند. آنها مواد مغذی ویتامین A، پتاسیم، آهن و همچنین ویتامین C را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین سرشار از منگنز هستند که به بافت همبند، اعصاب بدن شما کمک می کند و در متابولیسم کلی شما نقش دارد. منگنز همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته می شود که به قدرت مغز کمک می کند. منگنز همچنین می تواند در درمان اختلالات استخوانی مانند پوکی استخوان مفید باشد.

بنابراین همانطور که از مرور مختصر من در مورد حبوبات متوجه خواهید شد، مصرف روزانه غذاهای این گروه فواید زیادی برای سلامتی دارد. نخوردن از این خانواده غذاها احتمالاً به معنای از دست دادن سلامتی و طول عمر بیشتر است.