چرا مکمل غذایی؟

در 50 سال گذشته یا بیشتر، عموم مردم به این باور رسیده اند که سطح مواد مغذی RDA کافی است. اما آیا برای جلوگیری از کمبودهای تغذیه ای آشکار بالینی کافی است؟

RDA چیست؟

RDA برای استفاده از مقدار مصرف روزانه توصیه شده است که برای برآوردن نیاز تقریباً همه افراد سالم در مرحله زندگی و گروه جنسی خاص کافی است.

طبق تعریف RDA پایین ترین سطح دریافت مواد مغذی لازم برای جلوگیری از کمبود است. همچنین به وضوح برای کمک به افراد برای جلوگیری از بیماری های ناشی از کمبود حاد مهم است، اما نمی تواند مسئله تغذیه بهینه را برطرف کند.

با RDA، فوق العاده است که در کاهش بیماری های حاد بسیار موفق بوده اند. با این حال، سؤال دیگری مطرح می شود که آیا سطح RDA ویتامین ها و مواد معدنی برای جلوگیری از بیماری های دژنراتیو کافی است؟

بسیاری از بیماری‌های دژنراتیو و بیماری‌های مزمن در طول زندگی ایجاد می‌شوند و افراد سالم را در زمانی که کمتر انتظارش را داشتند، تحت تأثیر قرار می‌دهند. مصرف حداقل در این مرحله ممکن است برای مقابله با چالش های سبک زندگی مدرن کافی نباشد.

اگر رژیم غذایی سالمی داشته باشم، آیا باز هم به مکمل نیاز دارم؟

توجه داشته باشید که داشتن یک رژیم غذایی سالم پایه و اساس لازم برای هر برنامه تغذیه بهینه است و هیچ جایگزینی برای تغذیه خوب وجود ندارد.

از مجله انجمن های پزشکی آمریکا که دو مقاله به طور جداگانه در سال های 2002 و 2012 به شرح زیر منتشر می کند:

ماده 1: “ویتامین ها برای پیشگیری از بیماری های مزمن در بزرگسالان”. این محققین مستقل از طریق تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند:

مصرف زیر بهینه برخی از ویتامین‌ها، بالاتر از سطوحی که باعث کمبود ویتامین کلاسیک می‌شود، یک عامل خطر برای بیماری‌های مزمن و شایع در جمعیت عمومی به‌ویژه افراد مسن است. B12 یک عامل خطر برای بیماری های قلبی عروقی، نقایص لوله عصبی و سرطان روده بزرگ و سینه است؛ سطوح پایین ویتامین D به پوکی استخوان و شکستگی کمک می کند؛ و سطوح پایین ویتامین های آنتی اکسیدانی (ویتامین های A، E و C) ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد. چندین بیماری مزمن.”

ماده 2: “مولتی ویتامین ها در پیشگیری از سرطان در مردان”.

“یک مکمل روزانه مولتی ویتامین به طور قابل توجهی اما نسبتاً کم خطر ابتلا به سرطان کل را در طی 11 سال درمان و پیگیری کاهش داد. اگرچه دلیل اصلی مصرف مولتی ویتامین ها جلوگیری از کمبود مواد مغذی است، اما این داده ها از استفاده بالقوه مولتی ویتامین پشتیبانی می کنند. مکمل ها در پیشگیری از سرطان.”

از دو مقاله ای که توسط انجمن های پزشکی آمریکا به اشتراک گذاشته ام که مصرف مکمل ها خطر ابتلا به بیماری های دژنراتیو را کاهش می دهد و از دیدگاه شخصی من که مواد مغذی بهینه از رژیم غذایی سالم ممکن است برای جلوگیری از بیماری های دژنراتیو که ممکن است برای شما رخ دهد کافی نباشد.

کدام مکمل برای من مناسب است؟

هزاران برند مکمل از داروخانه تا فروشگاه‌های خرده‌فروشی به فروش می‌رسند و مطمئناً مطمئن نیستید که کدام برند را انتخاب کنید یا نیازهای خود را نیاز دارد.

در اینجا یک به اشتراک گذاری کوچک با شما از دیدگاه شخصی من است که اولاً باید نوع مکمل را از قفسه ها درک کنید و ثانیاً دانستن نیازهای خود بسیار مهم است. در صورتی که هیچ ایده ای ندارید که واقعاً به چه چیزی نیاز دارید، شاید بتوانید در نظر بگیرید که یک مشاور سلامت و تندرستی که می توانید به آن فکر کنید دریافت کنید یا می توانید پیامی را در اینجا برای من ارسال کنید که در آن من قطعاً خوشحال خواهم شد که به شما کمک کنم.

منبع دیگری که می توانید در نظر بگیرید راهنمای مقایسه ای کتاب های مکمل های غذایی است و من “NutriSearch” را توصیه می کنم. اساساً این کتاب توسط Lyle Macwilliam نماینده سابق پارلمان کانادا و عضو مجلس قانونگذاری کلمبیا بریتیش کلمبیا نوشته شده است که در آن تحقیقات بازار جامعی را در مورد بیش از 1600 مکمل غذایی در ایالات متحده، کانادا، مکزیک و کلمبیا ارائه می دهد.