چربی شکم پف کرده – اگر بعد از ظهر لباس های شما خیلی تنگ می شود، این را بخوانید!

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، شما یا کسی که می شناسید از چربی شکم پف کرده رنج می برید. شما صبح به سر کار می روید و لباس هایتان به خوبی به تن شما می آیند، اما بعد از ناهار خیلی تنگ می شوند، اگر خوش شانس باشید همچنان می توانید آنها را ببندید یا فقط دکمه بالایی را باز کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

دو مورد از رایج ترین مواردی که باعث نفخ معده می شوند، پرخوری و هضم ضعیف است.

من ظرف چند دقیقه فرمولی را به شما نشان خواهم داد که نفخ، خلوص، سم زدایی را متوقف می کند و به کاهش وزن شما کمک می کند.

یک راه حل فوری برای توقف نفخ، ترک خوردن است. (اما خیلی کاربردی نیست و حذف وعده های غذایی باعث ذخیره چربی در بدن می شود)

از خوردن غذاهای فرآوری شده خودداری کنید، این به نفخ کمک می کند. بدن برای حفظ سلامت سیستم گوارشی به ویتامین ها و مواد معدنی خاصی نیاز دارد.

اسیدهای معده این غذاها را تجزیه می‌کنند، از طریق روده بزرگ و سپس روده کوچک ادامه می‌یابند، اینها مواد مغذی را از غذا جذب می‌کنند و مواد زائد را برای بدن دفع می‌کنند.

تخلیه نکردن منظم روده منجر به تجمع سموم در بدن می شود. گاز و سموم ایجاد می شود که معده را نفخ می کند. اجتناب از غذاهای فرآوری شده و خوردن غذاهای تازه به بدن شما مواد معدنی مورد نیاز برای تجزیه و جذب سوخت را می دهد. ما باید زنده بمانیم

یک راه حل ساده برای اینکه ببینید چه غذاهایی باعث نفخ می شوند، نشاسته، مخمر و قندها را از رژیم غذایی خود به مدت یک ماه حذف کنید.

معرفی آهسته آن ها بعد از 4 هفته به شما این ایده را می دهد که تجزیه کدام غذاها در بدن شما دشوار است.

نوشیدن آب میوه های طبیعی، آب فراوان بدن شما را هیدراته می کند و به حرکت راحت ضایعات کمک می کند.

الکل همچنین به شما احساس نفخ می دهد، افرادی که آبجو می نوشند، شکم آبجو ایجاد می کنند. نوشابه‌های گازدار و نوشیدنی‌های مبتنی بر قند، کالری‌های اضافی را روی هم جمع می‌کنند.

کاهش مصرف الکل و نوشابه‌های گازدار به زودی به کاهش وزن و کاهش چربی شکمی کمک می‌کند.

به خاطر داشته باشید که تمام راه حل های بالا احساس نفخ شکم را متوقف می کنند، اما درمان آنها زمان بر است.