چند کالری در روز می سوزانم؟ نحوه محاسبه و افزایش آن!

هنگام تصمیم گیری در مورد برنامه کاهش وزن ، شما معمولاً با اولین سال شروع می کنید: “در حال حاضر چند کالری در روز می سوزانم؟ اگر یک دسته کامل باشد ، پس من به این سختی کار نخواهم کرد. اگر تقریباً هیچ کاری برای با آن شروع کنید ، سپس من آنها را رها می کنم در حالی که هنوز مقامی دارم “.

خوب ، این بیشتر یک شوخی است ، اما صادقانه می توانم بگویم که احتمالاً اکثر افرادی که سعی در کاهش وزن دارند به راحتی تسلیم می شوند. آنها می بینند کجاست ، می بینند کجا می خواهند باشند و سپس می گویند “آن را پیچ کنید”.

خوب ، ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید تعداد کالری هایی که هر روز در این زمان می سوزانید ممکن است فقط به تعدیل بسیار کمی برای کاهش وزن دلخواه شما نیاز داشته باشد.

و در حالی که چندین معادله ، فرمول و برنامه های کاربردی وب وجود دارد که به شما کمک می کند میزان کالری سوزی روزانه خود را با جزئیات بیشتر دریابید ، من روش بسیار ساده تری را برای تدوین این پاسخ و نحوه استفاده از این دانش برای بهبود تلاش های فعلی خود برای شما نشان خواهم داد. کاهش چربی.

محاسبه کالری سوزانده شده روزانه بستگی به BMR (میزان متابولیسم پایه) دارد

ابتدا ، وسط و انتهای این ایده برای سوزاندن کالری در طول روز به BMR (میزان متابولیسم پایه) مربوط می شود. BMR درصدی است که میزان کالری مورد نیاز برای ادامه عملکرد اصلی را تعیین می کند.

این عملکردهای اساسی حیاتی ترین عملکردهای بدن هستند ، مانند تنفس ، خواب ، تجزیه غذا ، پمپاژ قلب و خون و حتی تنظیم دمای داخلی. این بدان معناست که BMR هر کس بدون توجه به سرعت ادعا می کند که همیشه کار می کند.

در واقع ، BMR اکثر مردم با همان سرعت عمل می کند. البته موارد خاصی وجود دارد که منحنی زنگ را از بین می برد ، مانند افرادی که کالری را به طور غیرمعمول سریع می سوزانند و برای افزایش وزن مشکل هستند. (من به این افراد بسیار حسادت می کنم)

برعکس نیز می تواند با متابولیسم های عجیب و آهسته اتفاق بیفتد ، اما در بیشتر موارد ، همه در وسط قرار دارند و تقریباً با همان سرعت می دوند در حالی که سطح فعالیت های بدنی را در نظر نمی گیرید. فعالیتهای بدنی روزانه شما بخش دیگری از این معادله کالری سوزی است.

عوامل زیادی برای بدست آوردن یک رقم کاملاً دقیق (برای سوختگی روزانه شما) وجود دارد.

تعیین اینکه فرد چقدر کالری در روز می سوزاند به طرز عجیبی پیچیده است زیرا تقریباً عوامل و متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. در نهایت ، کالری روزانه ای که می سوزانید با ترکیبی از BMR (با استفاده از وزن فعلی) و فعالیت بدنی روزانه شما تعیین می شود.

اگر یک جستجوی سریع انجام دهید ، می توانید تعدادی از آن وب سایت های رایانه ای با کالری را پیدا کنید که می توانید برای وارد کردن هر نوع داده در مورد کارهایی که در طول روز انجام داده اید ، به آنها مراجعه کنید و تعدادی را که ممکن است مرتبط نباشند یا بیرون بیاورند ، تف کنند. به

اکثر این برنامه های وب با جاوا اسکریپت ساده ساخته شده اند که بر اساس قوانین مختلف تناسب اندام ، ارزش هایی را اضافه می کند ، مانند:

1. هر کیلو چند کالری دارد؟ یک پوند ماهیچه روزانه حدود 6 کالری می سوزاند.

2. یک کیلو چربی روزانه حدود 2 کالری می سوزاند.

3. پیاده روی بین 80 تا 100 کالری در هر مایل می سوزاند.

4. اگر مرد هستید ، نتیجه باید بین 2000 – 2400 کالری در روز باشد.

5. اگر زن هستید ، نتیجه باید بین 1800 – 2100 کالری در روز باشد.

3 قانون اول دارای تحقیقات کافی است تا احتمالاً از آنها به عنوان واقعیت یاد شود. در مورد 4 و 5 چندان مطمئن نیستم.

پس از صرف وقت برای به خاطر سپردن همه کارهایی که انجام داده اید ، سعی کنید بفهمید چند جک انجام داده اید و چند قدم در دفتر برداشته اید … تقریباً ارزشش را ندارد زیرا من روش ساده را نزدیک به برآورد توضیح می دهم.

معادلات و فرمول های BMR – پیچیده است ، اما روش ساده تری وجود دارد …

در حالی که من باید به این کالری سوزها اعتبار بدهم … خوب … موجود … تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند ، فقط امیدوارم که آنها به جای “افزودن همه” به یکی از معادلات استاندارد یا فرمول های BMR اعتماد کنند. کالری “.

سه معادله اول که واقعاً سعی کردند به این س “ال “چند کالری در روز می سوزانم” پاسخ دهند. معادلات هریس بندیکت ، میفلین و کچ مک آردل هستند. هر سه وزن ، قد و سن فرد را در نظر گرفتند ، اما فرمول Katch-McArdle اولین کسی بود که توده بدون چربی بدن را در معادله گنجاند.

در حال حاضر ، برای یک زن فوق العاده 55 ساله ، 59 کیلوگرم (59 کیلوگرم) ، قد 5 ‘6 اینچ (168 سانتی متر) و 30 درصد چربی بدن ، این سه نوع نتایج زیر را ایجاد می کند:

هریس – معادله بندیکت = 1272 کالری

معادله میفلین = 1204 کالری

نوع Katch-McArdle = 1263 کالری

بنابراین ، برای اینکه این زن فوق العاده بتواند وزن بدن خود را حفظ کند ، باید روزانه حدود 1246 کالری مصرف کند. این همان چیزی است که بدن او بر اساس آمار فعلی او نیاز دارد. (آمار او نیز فوق العاده است)

فرمول ساده برای پاسخ “چند کالری در روز می سوزانم؟”

اکنون می دانم که من تا به حال هویج را جلوی صورت شما آویزان کرده ام ، اما اکنون به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به سوزاندن کالری خود پاسخ دهید. برآورد سریع ، اما تا حدودی دقیق BMR را می توان با در نظر گرفتن وزن فعلی بر حسب پوند و ضرب در 10 انجام داد.

بله ، خیلی ساده است. احتمالاً شما به میانگین سه مقدار معادلات (1246) و ارزش این نسخه ساده تر (1300) نگاه می کنید و فکر می کنید “سلام ، این 54 کالری فاصله دارد! این به هیچ وجه دقیق نیست!”

مردم را آرام کنید. آنچه باید به خاطر بسپارید این است که هر چیزی که به اندازه گیری سرعت یا قدرت متابولیسم فرد بستگی دارد ، بهتر از یک حدس آموزش دیده نخواهد بود.

حداقل با این روش ، شما در محدوده 50-100 کالری هستید و حتی نیازی به ماشین حساب ندارید.

سوال بعدی شما احتمالاً “برای کاهش وزن چند کالری باید بخورم؟”

خوب ، پاسخ ساده کمتر از عددی است که ایجاد کرده اید. تعداد کالری هایی که روزانه می سوزانید ، میزان کالری مورد نیاز برای حفظ وزن فعلی است. این انرژی بدن شما برای حفظ وزن فعلی خود است.

اگر این مقدار را افزایش دهید ، وزن اضافه می کنید و اگر این مقدار را کاهش دهید ، وزن کم می کنید. در واقع خیلی ساده است. قسمت سخت تهیه یک برنامه خوب برای کاهش کالری دریافتی بدون منجر به جنون یا اختلال خوردن است. ممکن است بشنوید که مردم س theالی مانند “چند کربوهیدرات در روز برای کاهش وزن؟” می پرسند ، اما همه اینها به کالری مربوط می شود. وقتی واقعاً نیاز به تمرکز بر تعداد و تعداد غذا دارید ، با انتخاب گروه های غذایی مسائل را پیچیده نکنید.

وقتی کالری دریافتی خود را کاهش می دهید ، در واقع کسری کالری ایجاد می کنید. البته می توانید این کار را با هر نوع رژیم غذایی و / یا ورزش انجام دهید. من شخصاً دوست دارم هر دو را برای نتایج سریعتر انجام دهم. و من دریافتم که سریع ترین و پایدارترین راه برای کاهش کالری این است که دو یا چند بار در هفته روزه بگیرم و از ترفند روش متابولیک خود استفاده کنیم.

استراتژی های روزه داری من بر اساس Eat Stop Eat است و من فکر می کنم عالی است زیرا این تکنیکی است که نیازی به فکر کردن در مورد آن نیست. با یک رژیم معمولی ، شما باید با بخش هایی از هر وعده غذایی کنار بیایید و فقط “غذاهای سالم” بخورید ، و من فقط سیر شده ام. با روزه گرفتن ، من فقط چند بار در هفته کالری را به مدت 24 ساعت کاهش می دهم و وزن خود را کاهش می دهم. (و من هنوز دلم برایش تنگ شده است)

دانستن اینکه روزانه چقدر کالری می سوزانید اولین قدم برای کاهش وزن است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید کجا می خواهید بروید ، باید بدانید از کجا شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید