چه رژیم غذایی برای مدل های پیش از نوجوانی مناسب است؟

چه رژیمی برای مدل های پیش از نوجوانی مناسب است؟ مدل های پیش از نوجوانی و والدین و مربیان آنها با این سوال دست و پنجه نرم می کنند و اغلب در به دست آوردن اطلاعات مناسب شکست می خورند. در واقع، آنچه که هستید بسیار به آنچه می خورید بستگی دارد. به عبارت دیگر، سلامت، تناسب اندام، ظاهر برازنده، ظرافت، شادابی، نشاط و سرزندگی، سرزندگی و سرزندگی و دیگران مستقیماً با رژیم غذایی شما مرتبط است. این موضوع در مقابل یک حرفه پر زرق و برق مانند مدلینگ اهمیت بیشتری دارد. این جنبه زمانی که سن مدل را در نظر می گیریم بعد دیگری را به خود می گیرد. مدل‌های پیش از نوجوانی، همانطور که خود نام‌گذاری نشان می‌دهد، کودکان خردسال در اوایل نوجوانی هستند. از این رو، رژیم غذایی آنها باید با در نظر گرفتن طیف کامل مواد مغذی مورد نیاز در سن حیاتی، متعادل باشد.

در حالی که به دنبال رژیم غذایی مناسب برای مدل های پیش از نوجوانی هستید، توصیه می شود از دستور یک پزشک متخصص تغذیه پیروی کنید. این باید یک رژیم غذایی متشکل از تمام مواد غذایی حاوی تمام مواد مغذی ضروری و میکرو، ویتامین ها و مواد معدنی باشد. چنین برنامه‌ریزی غذایی برای اطمینان از رشد متعادل نوجوان پیش‌نوجوان به نسبت مناسب ضروری است. اگرچه نیازهای غذایی یک فرد ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد، نیاز اساسی تغذیه هر مدل نوجوان یکسان است. به هر حال، رژیم غذایی متعادل همراه با تمرینات مناسب راز موفقیت هر مدل پیش از نوجوانی است. این به آن‌ها کمک می‌کند تا بدنی فوق‌العاده داشته باشند و بتوانند دائماً در فرم باقی بمانند. غذاهای فرآوری شده و سایر مواد غذایی ناسالم باید پرهیز شود و رژیم غذایی با سبزیجات و میوه های بیشتر اقلام ایده آل هستند. مواد غذایی تازه و تا حد امکان در منابع طبیعی خود برای سلامتی مفید هستند. سالاد سبزیجات برای دور نگه داشتن پوست از خشکی مفید است. غذای غنی از پروتئین برای بدنسازی و رشد کلی ضروری است.

همانطور که گفته شد، هنگام انتخاب یک رژیم غذایی مناسب برای مدل های پیش از نوجوانی، باید یک رژیم غذایی متعادل باشد که می تواند به پرورش دستاوردهای فیزیکی این استعدادهای مدلینگ جوان کمک کند. رژیم غذایی باید به نسبت صحیح حاوی کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین ها، مواد معدنی، نمک و فیبر باشد. کربوهیدرات ها انرژی را تامین می کنند، پروتئین ها مواد لازم برای رشد و ترمیم را فراهم می کنند، چربی ها انرژی را تامین می کنند و حاوی ویتامین های محلول در چربی هستند، مواد معدنی برای سلامت دندان ها، استخوان ها و ماهیچه ها مورد نیاز هستند و فیبر به تخلیه مواد زائد بدن کمک می کند. ما کربوهیدرات را از سیب زمینی، سیب زمینی، برنج، غلات، نان و غیره دریافت می کنیم. گوشت، ماهی، تخم مرغ، سویا، حبوبات، شیر و غیره منابع خوبی از پروتئین هستند. چربی هایی که از روغن ها، آجیل ها، قیمه، خامه و غیره دریافت می کنیم بسیار مهم است که این ویتامین ها و مواد معدنی باید به نسبت مناسب باشند تا رشد کودک نابالغ به طور مناسب و متعادل انجام شود. از این رو، نظارت منظم زیر نظر متخصص بهداشت و تغذیه ضروری است.