چه غذاهایی می تواند مرا بلندتر کند؟ – با تغذیه صحیح قد خود را افزایش دهید

قد بلندتر نه تنها برای زندگی خانگی شما مفید است، بلکه در محل کار و حتی برای ورزش کردن نیز مفید است. مردان جذب زنان قد بلندتر می شوند و زنان به مردان قد بلندتر. آیا متوجه شده اید که همیشه این افراد قد بلندتر هستند که در محل کار به ترفیع می رسند. اگر قدتان کوتاه‌تر از آن‌ها باشد، احتمالاً خسته شده‌اید و از دست دادن خیلی چیزها خودداری کرده‌اید. هر چند برای مشکل شما پاسخی وجود دارد.

با تغذیه صحیح به زودی متوجه خواهید شد که برخی از مواد غذایی وجود دارند که باعث افزایش قد می شوند. برای رشد شما به غذاهایی نیاز دارید که حاوی کلسیم بالایی باشند. اگر در تلاش برای افزایش قد هستید، به غذاهایی مانند ماست و پنیر و شیر نیز نیاز دارید. همه اینها کلسیم بالایی دارند.

شما باید این را بدانید:

همچنین باید توجه داشته باشید که مسدود کننده های کلسیم یا غذاهای بازدارنده زیادی وجود دارند که مانع از جذب مناسب کلسیم می شوند. بیش از حد این موارد می تواند تأثیر مخربی بر روی قد شما یا تلاش برای افزایش قد داشته باشد. از جمله آنها می توان به کافئین، شکر، نمک همراه با الکل اشاره کرد. همه اینها کار سختی را که برای به دست آوردن اینچ انجام می دهید با ایستادن در راه و جلوگیری از رشد شما خنثی می کند.

پروتئین برای رشد شما بسیار مهم است. خوردن یک رژیم غذایی شامل تخم مرغ و شیر ماهی به شما کمک زیادی می کند تا پروتئین های مورد نیاز برای رشد قد را دریافت کنید. مطمئن شوید که مقدار زیادی میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید. اینها حاوی مقدار زیادی پروتئین و ویتامین برای کمک به رشد شما هستند.

با اقدام و ترکیب یک رژیم غذایی پر از مواد غذایی برای کمک به رشد قد با ورزش هایی که به شما در کشش کمک می کند، به زودی خواهید دید که بهتر راه می روید، احساس بهتری پیدا می کنید و بهتر می شوید. امروز دست به کار شوید و شانس افزایش قد را از دست ندهید.