“چگونه” بدون گلوتن باشد

افسانه های متداول زیادی در مورد عدم وجود گلوتن وجود دارد ، به عنوان مثال ، یکی این است که در رستوران های مورد علاقه خود چیزی برای خوردن پیدا نمی کنید. این اشتباه است ، طی چند سال گذشته ، تعداد زیادی از رستوران ها اطلاعات تغذیه و آلرژن خود را به صورت آنلاین یا حضوری در این مرکز به صورت عمومی منتشر کرده اند.

این بهترین دوست شما خواهد بود.

هنگامی که بدون گلوتن کار می کنید چندان سخت نیست. در ابتدا ، مطمئن شوید که برای هر چیزی که می خورید اطلاعات تغذیه ای داشته باشید. هرگز نمی دانید چه موقع یک شرکت گلوتن را به محصول خود وارد می کند یا اثری از آلودگی متقابل باقی می گذارد. این برچسب ها را می توانید در برچسب مواد غذایی در کنار محصول یا در اینترنت مشاهده کنید ، در جلوی آن نوشته شده است که “دارای گواهینامه فاقد گلوتن” و در سراسر لیست مواد حساسیت زا است. اجزای اصلی اجتناب از پرهیز از گلوتن عبارتند از: گندم ، جو ، چاودار ، مالت ، مخمر آبجو و اکثر جو دوسر. فقط به این برچسب ها توجه کنید و آماده اید!

خوبی رستوران های مورد علاقه شما این است که اکثر مکان ها دارای منوها و گزینه های بدون گلوتن هستند و همچنین نیازهای غذایی خاصی را برآورده می کنند. به عنوان مثال ، نودلز و کمپانی ، که به غذاهای ماکارونی معروف هستند ، جایگزین رشته فرنگی یا برنج بدون گلوتن است! علاوه بر این ، آنها هنگام سفارش می پرسند که آیا آنها ترجیح می دهند یا حساسیت دارند که چرا آنها را درخواست می کنید ، تا بتوانند آن را در یک محیط کامل بدون گلوتن آماده کنند تا در صورت نیاز از آلودگی متقابل جلوگیری شود.

در صورت شک ، به دنبال آن باشید! هزاران دستور العمل بدون گلوتن در اینترنت وجود دارد. مورد علاقه این است که به Pinterest.com بروید و به دنبال دستور العمل ها باشید ، بنابراین چیزهای زیادی برای انتخاب دارید! از امتحان دستور العمل های جدید نترسید ، حتی اگر برخی از مواد تشکیل دهنده آن را دوست ندارید ، همیشه می توانید سایر مواد را به جای آنها جایگزین کنید.

اگر متوجه شدید که هنوز در تلاش برای پرهیز از گلوتن هستید ، برای اطلاعات بیشتر با متخصص تغذیه یا پزشک ثبت شده خود مشورت کنید. آنها دارای تخصص حرفه ای در تغذیه و رژیم های غذایی هستند و حتی ممکن است وعده های غذایی و برنامه های غذایی خاصی را در اختیار شما قرار دهند.

این وبلاگ را برای اطلاعات بیشتر در مورد غذاها ، رستوران ها و دستور العمل هایی که به شما کمک می کند “بدون گلوتن نگه دارید” بررسی کنید. و به راهت ادامه بده!

– بدون ونات وندی

دیدگاهتان را بنویسید