چگونه به طور موثر قد خود را از طریق تمرینات افزایش قد افزایش دهید

امروزه افراد زیادی هستند که از قد خود راضی نیستند. بسیاری از آنها رنج می برند زیرا تجربه کرده اند که قد می تواند مانعی برای به دست آوردن یک شغل عالی، ترفیع و توجه باشد. افرادی هستند که به دنبال یافتن یک تمرین افزایش قد عالی هستند تا چند اینچ افزایش دهند. امروزه تمرینات افزایش قد بسیاری وجود دارد که توسط بسیاری موثر بوده و برای افزایش قد آزمایش شده است.

  • کشش – در واقع افزایش قد از طریق یک سری فعالیت ها و کشش هایی که هر روز انجام می شود، به ویژه کشش های پویا امکان پذیر است. کشش پویا یک تمرین افزایش قد است که شامل انواع تمرینات مانند پرش، پریدن، دویدن، ورزش مقاومتی و غیره است. نشان داده است که کشش پویا باعث افزایش تولید بالای هورمون رشد می شود. میزان تولید هورمون های رشد به ورزش مقاومتی با شدت بالا بستگی دارد.
  • شنا کردن – یکی از تمرینات افزایش قد که امروزه رایج است، شنا است. این کار را می توان در راحتی خانه شما انجام داد. سکته سینه به کشیده شدن ستون فقرات در هنگام شنا کمک می کند. در حالی که دو ساق پا بیرون می آیند، بازوهای شما به روش بعدی باز می شوند. بنابراین، ستون فقرات به دلیل مقاومت در برابر سایر سکته های شنا کشیده می شود.
  • ضربه متناوب پا – ضربه متناوب پا به عنوان شنای زمین خشک نیز شناخته می شود. این تمرین افزایش قد روی کمر شما متمرکز می شود. این کار با دراز کشیدن صاف روی شکم شروع می شود و بدن شما کاملاً کشیده است. بازوها را مستقیماً جلوی خود و کف دست ها را به سمت زمین قرار دهید. پای راست باید بالاتر از دست راست شما بلند شود. پاها را صاف نگه دارید و پای راست را تا جایی که می توانید از روی زمین بلند کنید. قبل از اینکه پای خود را پایین بیاورید و پای دیگر را بالا بیاورید، مطمئن شوید که این وضعیت را به مدت چهار ثانیه حفظ کنید. هدف این است که موقعیت را برای بیست ثانیه حفظ کنید.
  • تمرینات شکم – ماهیچه های قوی کمر برای رسیدن به وضعیت خوب مهم است. قدرت عضلات شکم ارتباط زیادی با قدرت عضلات کمر دارد. بنابراین، ساخت ماهیچه های شکمی قوی مهم است. ضعیف بودن شکم منجر به ضعیف شدن کمر و وضعیت ضعیف باعث کاهش قد می شود. می توانید کرانچ پایین شکم و بلند کردن پا را امتحان کنید.

عواملی که جلوی رشد مردم را می گیرد را در نظر داشته باشید. در حالی که تمرینات معمول را ادامه می دهید از این موارد آگاه باشید.

  • کار روتین ناسازگار. برای حفظ رشد و افزایش قد، برنامه‌های روتین خود را به طور مداوم دنبال کنید. متوقف کردن روتین در واقع می تواند منجر به عدم تعادل هورمونی شود. فعالیت‌های غدد هیپوفیز وقتی متوقف می‌شوند غدد هیپوفیز را غیرفعال می‌کنند. غدد هیپوفیز غیر فعال هورمون رشد کمتری تولید می کنند.
  • عدم فعالیت بدنی. انجام ندادن ورزش و صرفاً نشستن در تمام روز قطعاً هیچ کس را قد بلندتر نخواهد کرد. قد بلندتر به معنای کشش آن عضلات و صرف زمان برای ورزش منظم است. داشتن یک فعالیت بدنی قطعا شما را سالم می کند و به شما کمک می کند تا قد بلندتر شوید.
  • فقدان تغذیه مناسب. رژیم غذایی شما همچنین به شما می گوید که آیا رشد خواهید کرد یا خیر. ویتامین ها و مواد معدنی مهم علاوه بر کربوهیدرات ها و پروتئین های معمول، عواملی هستند که به افزایش وزن کمک می کنند.

ورزش افزایش قد مانند کشش یک راه ساده برای افزایش چند اینچ است. به خاطر داشته باشید که یک ورزش استاندارد روزانه ساده کافی نیست. تمرینات افزایش قد یک راه طبیعی خوب برای افزایش قد است اما همیشه به خاطر داشته باشید که این تمرینات باید به طور منظم انجام شوند. همیشه به یاد داشته باشید که فعالیت های ناهماهنگ می تواند منجر به عدم تعادل هورمونی شود و در نتیجه بر هورمون های رشد شما تأثیر بگذارد.