چگونه قد بلندتر شویم – 6 مرحله برای افزایش قد طبیعی

تصویر مثبت از خود برای هر فردی ضروری است. وقتی صحبت از خود تصویری به میان می‌آید، بیشتر مردم در مورد چیزهای فیزیکی مانند موهایشان، لباس‌هایی که می‌پوشند یا نوع ماشینی که می‌رانند وسواس دارند. شما ممکن است یکی از بسیاری از افرادی باشید که تصویر خود را تحت تاثیر قد قرار می‌دهند، اما متوجه می‌شوید که تغییر دادن آن ممکن است به آسانی رنگ مو یا لباس نباشد. رشد یک فرآیند طبیعی است، اما مانند هر فرآیند طبیعی، می توان آن را برای بهبود تصویر خود دستکاری کرد. به خاطر داشته باشید که هیچ چیز غیرعادی در مورد اینکه بخواهید بدانید چگونه قد بلندتر شوید وجود ندارد. فردی که در مورد قد خود آگاه است به همان اندازه طبیعی است که کسی که از رنگ چشم یا وزن خود آگاه است.

1. به یاد داشته باشید که تصویر از خود بیشتر حالت ذهنی است. نحوه ظاهر شدن شما در مقابل دیگران به شدت تحت تأثیر این است که شما می خواهید دیگران شما را ببینند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد تمرکز ذهن بر روی یک تغییر فیزیکی و متقاعد کردن خود به اینکه تغییر در حال رخ دادن است، در واقع می‌تواند باعث تغییر فیزیکی در بدن شود. این به عنوان یک تغییر “روان تنی” نامیده می شود. به سادگی با تبدیل کردن به یک عادت روزانه که خود را قد بلندتر ببینید، می توانید به تدریج به قد خود بیافزایید.

2. به تمرینات کششی و تقویتی متعهد باشید. نمونه‌هایی از این تمرین‌ها می‌تواند کشش، چانه‌آپ، اکستنشن پایین کمر، و دراز و نشست آویزان باشد. همچنین آویزان کردن معمولی از میله می تواند باعث کشش ماهیچه های کمر شود. هرگز اجازه ندهید چنین تمریناتی به سطحی از شدت برسد که دردناک شود.

3. در کنار ورزش، غذاهای سالم بخورید و یک مکمل مولتی ویتامین مصرف کنید. به یاد داشته باشید که بدن یک ماشین هوشمند است. همانطور که در حال کار و کشش ماهیچه ها و تاندون ها در مناطقی هستید که رشد رخ می دهد، بدن منابع غذایی را به سمت مناطقی هدایت می کند که بیشترین کار را انجام می دهند.

به رشد بچه حیوانات فکر کنید که آنها برای شیر نزد مادران خود می روند. مقدار مصرف خود را به یک لیوان در هر وعده غذایی در روز محدود کنید (اگر در یک وعده بیش از حد شیر بنوشید، بیشتر مواد مغذی به سادگی از طریق سیستم شما جذب نمی شوند).

4. مقدار زیادی شیر بنوشید. شیر بسیاری از مواد مغذی لازم برای رشد را تامین می کند.

5. وزن خود را کنترل کنید. اگر می خواهید بلندتر شوید، نمی خواهید گشادتر شوید. این به سادگی یک موضوع جاذبه است. اگر در حال افزایش وزن هستید، جرم اضافی بقیه بدن شما را سنگین می کند و مانع رشد رو به بالا می شود. فقط سعی کنید بایستید و وزنه 20 پوندی را روی سر خود نگه دارید.

حتی کارهای کوچک هم مهم هستند. اگر چیزی که نیاز دارید در یک قفسه بلند و دور از دسترس شما قرار دارد، از نردبان نردبان استفاده نکنید. فقط تا زمانی که می توانید برای به دست آوردن آیتم به رسیدن و کشش ادامه دهید. بیرون بروید و سعی کنید از شاخه های درختی که دور از دسترس شما هستند، برگ بچینید. حتی بازی کمی بسکتبال با بازیکنان قد بلندتر می تواند اثرات روان تنی داشته باشد.

6. در فعالیت هایی شرکت کنید که شما را وادار به انجام وظایف فردی که قد بلندتر دارد می کند.

به یاد داشته باشید، اگر می خواهید بفهمید که چگونه قد بلندتر شوید، اولین قدم درست را با انجام کمی تحقیق برداشته اید. اکنون ذهن شما فعالانه درگیر یک فرآیند طبیعی است و اراده شما توانایی ایجاد تغییرات را دارد. همچنین، انتظار تغییرات یک شبه را نداشته باشید. قد بلندتر به اندازه رشد توده عضلانی یا کاهش وزن زمان می برد و هیچ یک از این فرآیندها نباید ناگهانی رخ دهد.