چگونه می توان از شیرینی های مورد علاقه خود در هالووین بدون احساس گناه لذت برد


ماه اکتبر شروع شد و درست مثل آن ، هالووین در بین ماست. به نظر می رسد آب نبات و شیرینی های شیرین همه جا هستند – و آماده خوردن هستند. چه شکلات های سرگرم کننده ، چه آب نبات های ترش و چه مقدار زیادی دسر ، هیچ کمبود شکر وجود ندارد و به جرات می توان گفت که شیرینی ما وسوسه می شود. اما اگر بر هدایت یک شیوه زندگی سالم تمرکز کرده اید ، ممکن است این سال برای شما پیش بیاید که آیا می توانید در فصل تعطیلات معمولاً در برابر وسوسه تسلیم شوید و یک تکه شیرینی مورد علاقه خود را نشان دهید. خبر خوب این است که می توانید. یک ترفند؟ شیرینی های سالم برای هالووین.

بله ، می توانید از شیرینی های مورد علاقه خود در هالووین در زمان افزایش روحیه لذت ببرید ، در حالی که اندازه قسمت مناسب را حفظ کنید. مقدار کمی آب نبات به عنوان بخشی از یک رژیم کلی سالم ، پر از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل ، به اهداف سلامتی شما آسیب نمی رساند. و در برخی موارد تسلیم شدن در کشش می تواند به جلوگیری از اشتیاق بیش از حد کمک کند.

برای خواندن نکاتی در مورد چگونگی لذت بردن از آب نبات و غذاهای مورد علاقه خود بدون احساس گناه و بدون کاهش قند ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تنقلات و شیرینی های سالم خریداری شده در فروشگاه

در این فصل از ترفندها ، بدون رفتن به آشپزخانه ، غذاهای لذیذ و مفید سرو کنید. در اینجا سالم ترین غذاهای هالووین که می توانید در فروشگاه خریداری کنید وجود دارد!

جام های روغن جوزین

پسر عموی سالم ریس. بادام زمینی ، بادام یا بادام هندی آنها را امتحان کنید فنجان ها با گزینه های شکلات تیره و روشن!

فنجان روغن آفتابگردان Free2Be

و اگر می خواهید فنجان هایی مانند ریس ، سالم و عاری از آجیل (و سایر مواد حساسیت زا) ، اینها را امتحان کنید!!

شکلات تیره هو آشپزخانه

پالیا شکلات تهیه شده از مواد واقعی (فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

لذت بردن از زندگی در هالووین شکلات کوچک تنوع

بدون لبنیات ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این میله ها حاوی 8 ماده حساسیت زا نیست و بدون مواد ترسناک ساخته شده است.

مینی میله های گرانولای خوب ساخته شده است

حاوی 9 بهترین آلرژی زا (مانند آجیل) نیست و قسمت رذالته سبزیجات در هر گرانولای دسر پنهان شده است. گاز زدن!!

تکه های نارگیل غیر واقعی ساخته شده از شکلات تلخ

اینها را امتحان کنید غذاهای کوچک به عنوان جایگزین شیرین برای تپه های شیرین شیرین. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ ، بدون طعم و پرکننده های مصنوعی.

شیرینی های هوشمندانه

فقط با 3 گرم شکر در بسته و بدون مواد مصنوعی امتحان کنید شیرینی های هوشمندانه به عنوان یک تبادل سالم برای آب نبات ترش یا شیرین.

پاپ کورن کوچک شیطانی

اینها را امتحان کنید چند بسته برای هالووین و ترفندهای خود را با تنقلات خوشمزه و خوشمزه تهیه کنید.

بدون ترفند: شیرینی های سالم ساده هالووین که می توانید در خانه تهیه کنید

میوه های مورد علاقه خود را برش دهید و آن را برای هالووین مناسب کنید

با افزودن دو “سلول” با خرده های شکلات که با مهره یا روغن دانه محکم شده اند ، قطعاتی را با چشم ایجاد کنید. از ماست ، کره آجیل یا حتی یک قاشق شکلات لذت ببرید!

خودتان پوسته شکلاتی درست کنید

آن را با یک لایه وحشتناک از تار عنکبوت تکمیل کنید!

تخم مرغ ، آب پز شده ، در کره چشم

برای یک میان وعده خوش طعم (و پر پروتئین) در هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را برای پر کردن مخلوط کرده و روی زیتون آنها بریزید.

یک سس کارامل وگان درست کنید

فقط یک خرمای خیس خورده و چاله ها را برای یک غذای شیرین از یک ماده مخلوط کنید. از برش های سیب ، کره آجیل و خرده شکلات بدون لبنیات لذت ببرید!

کیک مومیایی یا محصولات پخته شده درست کنید!

شیرینی های مورد علاقه خود را با یک قطره روغن نارگیل یا ماست تزئین کنید! حتی می توانید دو خرده شکلات برای چشم ها اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

یک موز را پوست بگیرید ، آن را رنده کرده و نصف کنید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید! در بستنی یخ زده یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

فقط ساقه کرفس را خرد کرده و اضافه کنید!

یک راهنمای تقریبی برای تقسیم آب نبات های مورد علاقه خود برای هالووین

اگر می خواهید آب نبات را در رژیم غذایی سالم خود بگنجانید ، نام بازی کنترل قسمت است. البته خوردن چند تکه M + M رنگارنگ سلامت کلی شما را تغییر نمی دهد. واقعاً همه چیز مربوط به تعادل است.

بنابراین وقتی نوبت به آب نبات مورد علاقه شما برای هالووین می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما برخی از محبوب ترین گزینه ها را کنار هم قرار داده ایم و اندازه قسمت های پیشنهادی هر کدام را به اشتراک گذاشته ایم. لذت بردن!

سایز شاد Baby Ruth Bar

2 میله سرگرم کننده 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند.

ست کیت شاد کیت بار بار

2 میله سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Twizzlers خنده دار

4 تکه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

تکه های ذرت با آب نبات

21 قطعه حاوی 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

حلقه های اندازه سرو

2 کیسه اندازه سرگرم کننده حاوی 120 کالری ، 24 گرم قند و 0 گرم پروتئین است.

اندازه خنده دار Twix

2 نوار اندازه سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

انفجارهای ستاره ای

8 عدد 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

وصله اسنک Paise Sour برای کودکان

1 بسته (تقریباً قطعات) حاوی 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

جام ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین تأمین می کند.

شکل Krispy ظرافت

1 بار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن ذرت کارامل

1 اونس یک وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین دارد.

4 نکته پاداش برای گذراندن هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که آب نبات و غذاهای لذیذ چیز زیادی در بخش غذا ارائه نمی دهد. اما اگر خوردن کمی آب نبات شادی را برای شما به ارمغان می آورد ، راه هایی برای سالم نگه داشتن آن بدون قربانی کردن اهداف خود وجود دارد! نکته اصلی – برای کنترل اندازه بخش.

همچنین ، برای توجه به اندازه قسمت مناسب ، در اینجا چند نکته دیگر است که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه اضافه کنید. زیرا چه کسی می خواهد وقت خود را صرف گناه کند وقتی می تواند در هالووین تفریح ​​کند؟

اجازه ندهید پذیرایی (یا تجملات) پیشرفت شما را مختل کند

بدانید که یک “روز تغذیه نامناسب” ماههای پیشرفت شما در مسیر سلامتی را خراب نمی کند. اگر بیش از حد شیرین غذا می خورید ، بدانید که فردا یک شروع جدید است و با پایان تعطیلات می توانید برنامه معمول خود را شروع کنید.

تنقلات مغذی غنی از پروتئین را بارگذاری کنید

قبل از شرکت در مهمانی های هالووین ، “ترفند یا درمان” ، غذاهای غنی از پروتئین و مواد مغذی بخورید تا هنگام خوردن یک کیک آب نبات از خوردن بی فکر اجتناب کنید. با داشتن شکم سیر شما می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به حریص بودن خود بگیرید.

از وسوسه بعد از هالووین دوری کنید

پس از ترفند یا درمان ، مقدار زیادی آب نبات در خانه نگذارید. سازمانی پیدا کنید که به ارتش یا سرپناه آب نبات اهدا می کند و با حفظ سلامتی خود یک کار خوب انجام دهید.

شیرینی های سالم را برای هالووین جایگزین آب نبات کنید

اگر در مهمانی هالووین میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، پیشنهاد دهید که یک غذای غنی از مواد مغذی به همراه داشته باشید تا همه غذاها متعادل شود.

مطالب مرتبط: چگونه می توان یک میز خوب برای میان وعده های هالووین درست کرد

یک راه سالم برای درمان خود در این هالووین

مشخص است که هالووین یک قند پر از شکر است. برخلاف آنچه تصور می کنید ، نیازی به استراحت بدون آب نبات در تعطیلات نیست. پیروی از اندازه مناسب ، بارگیری پروتئین ، اهدای شیرینی های باقیمانده و ارائه جایگزین های غنی از مواد مغذی (خوشمزه) همه راه هایی برای حفظ سنت های تعطیلات بدون کاهش موفقیت کلی در مسیر سلامتی است.

من بیشتر می خواهم دستور العمل های فوق العاده خوشمزه و شیرینی های سالم؟ اشتراک در FitOn PROبه

دیدگاهتان را بنویسید