چگونه همه اکنون می توانند به طور طبیعی قد بلندتر شوند؟

افراد زیادی هستند که می خواهند مدل مد باشند. سربازان و مهمانداران/ مهمانداران هواپیما اما فاقد قد هستند. آنها به دلیل دنبال کردن رویاهای خود تمایل دارند به دنبال راه هایی برای افزایش قد طبیعی باشند.

غدد هیپوفیز ما مسئول رشد ما هستند. هورمون‌های رشد را ترشح می‌کند که استخوان‌ها را تحریک می‌کند تا کشیده و رشد کنند. افسانه هایی وجود دارد که نشان می دهد یک فرد ممکن است در پایان بلوغ از بلندتر شدن خودداری کند. خوب این درست نیست.

استخوان های ما هنوز می توانند تا سن 30 سالگی کشیده شوند. با این حال، غدد هیپوفیز ممکن است مقادیر کمتری از هورمون های رشد را آزاد کنند و این کافی نیست و به همین دلیل است که رشد استخوان های ما متوقف می شود.

غدد هیپوفیز می توانند برای ترشح هورمون های رشد بیشتر تحریک شوند. برای رسیدن به این هدف، این نکات طبیعی را در مورد چگونگی قد بلندتر شدن دنبال کنید.

در اینجا چند نکته مرتبط برای رشد قد طبیعی آورده شده است.

نکته 1- رژیم غذایی و تغذیه سالم

رژیم غذایی و تغذیه سالم برای افزایش طبیعی قد بسیار مهم است. خوردن غذاهای سالم که در هرم غذایی قرار دارند باید انجام شود. مطمئن شوید که از فرمول هرمی پیروی می کنید تا قدتان بلندتر شود.

نکته 2 – مکمل های ویتامین و مواد معدنی

مکمل های ویتامین و مواد معدنی برای قوی و سالم ساختن استخوان های شما مورد نیاز است. به یاد داشته باشید که استخوان‌های ما به کلسیم و پروتئین نیاز دارند تا با رشدمان قوی‌تر شوند و کشش بیشتری پیدا کنند.

نکته 3 – خواب مناسب داشته باشید

8 ساعت خواب کامل برای متابولیسم بدن برای رشد و کشش کافی است. افراد زیادی هستند که همیشه از خواب محروم هستند و در نتیجه رشدشان متوقف می شود. خوب بخوابید و می توانید قد خود را افزایش دهید.

نکته 4 – ورزش کنید

ورزش راه دیگری برای افزایش سریع قد است. تمرینات مختلفی برای کمک به افزایش قد وجود دارد. در اینجا برخی از:

* وضعیت بدنی خوب – وضعیت مناسب در ایستادن، راه رفتن و دویدن. اینها تمرینات ساده ای هستند که به شما کمک می کنند قد بلندتر شوید.

* تمرینات لگن – در حین انجام این نوع تمرینات احساس می کنید استخوان های خود کشیده و خم می شوند.

* تمرینات سر تا زانو – این یکی از بهترین تمرینات برای افزایش قد است. استخوان ها به طور کامل کشیده می شوند تا به ارتفاع مناسب برسند.

* کبرا – این تمرین برای تقویت استخوان ها و عضلات پشت شما انجام می شود.

* شنا در خشکی – این تمرین برای افزایش بیشتر کشش استخوان شما است. روی شکم روی زمین دراز بکشید تا وضعیت شنا را شبیه سازی کنید. هر دو دست و پاهای خود را حرکت دهید و وانمود کنید که در حال شنا هستید.

* ورزش میمون بار – این تمرین را می توان حتی در پارک بازی کودکان انجام داد. فقط در یک میمون بار آویزان شوید و احساس کنید بدنتان کشیده می شود.

اینها برخی از تمرینات توصیه شده برای افزایش قد هستند که می توانید برای افزایش قد انجام دهید. فقط به خاطر داشته باشید که برای افزایش قد، زمان خود را در ورزش به حداکثر برسانید.

نکته 5 – یوگا

تفاوت یوگا و ورزش در مدیتیشن است. یوگا آگاهی خود را از افزایش قد افزایش می دهد. ذهن نیز از استرس روزانه شما رها می شود، بنابراین روحیه شما برای انجام برخی تمرینات یوگا افزایش می یابد.

اینها نکاتی هستند که ممکن است بخواهید برای افزایش قد در نظر بگیرید. نظم و انضباط کلید رسیدن به قد دلخواه شماست. همین الان شروع کنید تا قد بلندتر شوید!