کازئین چیست؟ | با تکنیک های امروزی که از پروتئین کازئین ناشی می شود آشنا شوید (به دست آورید ، بدست آورید)


پروتئین یکی از مهمترین مواد مغذی مورد نیاز بدن است. در واقع پروتئین نقش حیاتی در بدن ایفا می کند. برای حفظ سلامت بدن به پروتئین نیاز دارید. اما جالب است بدانید که انواع مختلف پروتئین ها تأثیرات متفاوتی بر عملکرد بدن شما دارند. در مرحله بعد ، می خواهیم پروتئین کازئین ، یکی از مهمترین انواع پروتئین را به شما معرفی کنیم.

کازئین چیست؟

پروتئین کازئین چیست؟

به بیان ساده ، کازئین یک پروتئین لبنی هضم کند است. این پروتئین به آرامی مقداری آمینو اسید تولید می کند. بنابراین ، توصیه می شود که قبل از خواب پروتئین کازئین مصرف کنید. به این ترتیب می توان پروتئین کازئین را به عنوان بهترین نوع پروتئین برای بازیابی در نظر گرفت.

شیر به طور کلی دو نوع پروتئین دارد. یکی از این پروتئین ها کازئین و دیگری ه نام دارد. 80 درصد شیر پروتئین کازئین است و 20 درصد باقی مانده متعلق به آن است. کازئین به آرامی هضم می شود. اما به سرعت در دستگاه گوارش تجزیه می شود. این تفاوت اصلی بین پروتئین و کازئین است. کازئین حاوی انواع مولکولهای فعال یا زیستی است که تأثیر قابل توجهی بر سلامت بدن دارند.

بررسی تفاوت بین کازئین و پروتئین V

کازئین مستقیماً از شیر بدست می آید. از طرف دیگر پروتئین آن از آب پنیر گرفته می شود. به همین دلیل است که کازئین گرانتر از این است. تفاوت اصلی بین کازئین و این ، همانطور که اشاره کردیم ، در میزان جذب آنهاست. کازئین میزان جذب پایینی دارد. بنابراین ، برای عضله سازی و چربی سوزی بسیار مفید است. شاید درباره تاثیرات شیر ​​و محصولات لبنی بر رژیم غذایی خود شنیده باشید. در واقع به همین دلیل است که شیر و محصولات لبنی برای کاهش وزن بسیار مهم هستند.

کازئین چیست؟

بهترین زمان برای خوردن این پروتئین کی است؟

همانطور که گفته شد ، این پروتئین به آرامی جذب می شود و به آرامی هضم می شود. بنابراین ، بهترین زمان برای مصرف آن شب و قبل از خواب خواهد بود. وقتی این پروتئین را قبل از خواب می خورید ، بدن شما شب ها بهبود می یابد. از سوی دیگر ، وقتی از جذب کند و هضم آهسته کازئین صحبت می کنیم ، این بدان معناست که مدت بیشتری در دستگاه گوارش شما باقی می ماند. بنابراین ، اگر کازئین در طول روز در سیستم گوارشی شما وجود داشته باشد و هنگام مصرف غذاهای دیگر ، احتمال مشکلات گوارشی را افزایش می دهد. اما وقتی این پروتئین را قبل از خواب می خورید و سپس می خوابید ، دستگاه گوارش شما آن را به آرامی هضم می کند.

بنابراین دوستان چگونه پروتئین کازئین مصرف می کنید؟ فکر می کنید بدن شما چقدر از پروتئین کازئین دریافت می کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید