کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست هایی که بالن های کالری را نشان می دهند 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند که کالری در رژیم کتوژنیک اهمیتی ندارد. اما در واقعیت ، این به هیچ وجه چنین نیست.

وقتی بدن شما به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کند ، غذاهای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین ، کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را به میزان قابل توجهی بهینه می کند ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی با پرخوری به سادگی بر نمی گردد. ممکن است توقفی داشته باشید اما دیگر برنگشته است.

رژیم کتوژنیک خوردن کمتر را برای شما آسان می کند ، زیرا سوزاندن گلوکز به چربی ها می رسد و ماهیچه های شما را نمی سوزاند.

این بیماری ها و آن بی حالی هایی که شما را مجبور به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما می رسید ، دیگر به شما نمی آید.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی خود را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار کالری کمتری را به دلیل از دست دادن اشتها پیدا می کنید ، فقط وزن بیشتری را کاهش می دهید. در مورد نگرش.

هنگامی که به ایستگاه می رسید ، هورمون میل جنسی می آید و شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راههای دور شدن از رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از موضع وجود دارد. در واقع ، هر چیزی که برای بیرون آمدن از جایگاه نیاز داریم باید هدایت شود کاهش کربوهیدرات THE کالری دریافتی خود را کاهش دهیدΕ

کربوهیدراتهای خالص

دی اکسید کربن بالا نیز چندان اساسی نیست ، زیرا حتی فیبر و فیبرهای محلول در آب می توانند ، از لحاظ تئوری ، سطح انسولین را افزایش دهند.

از این پس محدوده ها را محاسبه نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد همچنین با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد هنگام توقف باید کربوهیدرات ها را تا حد ممکن کاهش دهند تا به 20 گرم کربوهیدرات در روز برسند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی کند و سوزاندن چربی آنها را تسریع کند.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تامین ریزمغذی ها بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی است که شما را از نگرش خود خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم از جمله کالری هایی که باعث سختی و رنج می شود ، در نظر می گیرند که ما فکر نمی کنیم شما قصد آسیب رساندن به خودتان و آزار خود را برای کاهش وزن دارید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود به بدن شوک وارد می کند

ایده های زیادی برای ضربه زدن به بدن در خارج شدن از حالت وجود دارد ، که همه آنها واقعاً کمک کننده هستند.

شما حتی اگر پاسخی دریافت نکردید یک شوک را امتحان می کنید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه آنها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

راه هایی که شما برای ایجاد شوک استفاده می کنید هیچ مشکلی برای شمارش کالری و رنج آن وجود ندارد. راه های زیادی وجود دارد که در بسیاری از مقالات به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا زمان روزه اش را کاهش دهد ، یکی می آید که روزه اش را تغییر دهد.

(البته تغییر ساعت سریع به گونه ای است که هر چقدر هم که ساعت سریع خود را خاموش کنید ، برای مثال ، اگر قبلا ساعت 12 را سریع می شکستید و ساعت 1 به رختخواب می رفتید ، آن را خاموش کنید. ساعت در ساعت 10. آن را برگردانید رطوبت بیشتری را به ارمغان بیاورید و زمان بیشتری برای رفتن به رختخواب بگذارید ، پس شما بیشتر روزه می گیرید و این می تواند به شما در سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد ، یکی برای حذف آجیل ، یکی برای حذف آجیل بیشتر ، دیگری برای حذف لبنیات می آید.

شما می توانید شوک های زیادی را تجربه کنید. البته خوب این است که آزمایش این شوک ها برای بدن شما مضر نیست. سن آنها به اندازه ای نیست که می توانید به آنها برگردید ، می توانید آنها را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها به بدن شما پاسخ دهد و از موقعیت خارج شوید.

رژیم های کتوژنیک کم کربوهیدرات رژیم غذایی انتخاب غذا دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

نگرش نسبت به تغذیه کتوژنیک در همه افراد وجود دارد

البته ، برای همه هیچ توقفی وجود ندارد ، اکثر افراد می توانند به راحتی به وزن دلخواه برسند و کار را تمام کنند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تا رسیدن به وزن و تناسب مطلوب تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. که اینها باید با شوک شکسته شوند. حالا شما یک شوک دادید و پاسخی نگرفتید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

که البته ، من تکرار می کنم ، بالاخره باید همه شوک ها برطرف شود کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید منجر می شود به.

آیا دستیابی به وزن ایده آل در رژیم چربی سوزی امکان پذیر است؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، ما کاهش چربی را توصیه نمی کنیم ، زیرا مغز شما یا باید از قند استفاده کند یا از کتون های بدن از چربی استفاده کند.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر یا پروتئین برای تغذیه مغز استفاده کند و در صورت نیاز به استفاده از پروتئین ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن کند.

این خود باعث ایجاد هیجان عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین ها به قند شما را از کتوز خارج می کند.

اخرین حرف

البته لازم به یادآوری است که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی وزن خود را کاهش می دهند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا به عقب بازنگردید. و شوک های فوق را امتحان کنید تا به همان سرعتی که می خواهید به نتیجه دلخواه برسید و وزن خود را کاهش داده و به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید