کاهش وزن ، ورزش و 5 راه برای تمرین!

گیج کننده است ، اینطور نیست؟

رژیم غذایی ممکن است از نظر کاهش وزن مشکل باشد ، اما بعد از آن ورزش می آید.

و می دانید که باید این کار را انجام دهید. اگر فکر می کنید می توانید بدون ورزش وزن کم کنید ، خود را فریب دهید!

سوال این است که کدام طرح؟

شما در حال تماشای یک ویدیو هستید … هیچ کمکی نمی کنید!

شما در مورد آن می خوانید … همچنین می توانید هیروگلیف مصری را بخوانید.

و با این حال ، بدون ورزش ، می دانید که خواهید باخت.

حرکت را از دست بدهد ، بدن را از دست بدهد و از همه مهمتر ، این نبرد را از دست بدهد.

و این نبردی است که شما می خواهید برنده آن باشید نه باخت!

ضرر به سادگی یک گزینه نیست.

بنابراین شما گیر کرده اید. ناراحت. اذیت شد. و احتمالاً گرسنه است!

شما باید یک برنامه ورزشی را انتخاب کنید ، اما کدام …

تمرینات زیادی انجام دهید و شروع به آسیب می کنید. ممکن است باعث آسیب شوید و تسلیم خواهید شد.

بسیار کم است ، و کاهش وزن زیادی برای اندازه گیری وجود ندارد. حتی در ابتدا چه فایده ای داشت؟

و با این حال ، می دانید ، ورزش مهم است. شما نمی توانید به طور جدی سعی کنید این وزن را بدون ورزش از دست بدهید.

شما سعی کردید از آن دوری کنید. شما سعی کردید رژیم را رعایت کنید ، یک خواب مناسب. جهنم ، شما حتی هیپنوتیزم را امتحان کرده اید.

با این حال ، ورزش همچنان کلیدی است که درب بدن را باز می کند و شما فقط می توانید رویای آن را داشته باشید. و شما ناامید هستید که به زور این در را باز کنید!

و می خواهید اکنون باز شود!

اما سوال آخر این است که شما چه کار می کنید؟

این یکی از بزرگترین مسائل مربوط به برنامه های ورزشی است. اطلاعات زیاد ، جهت کافی نیست.

حداقل می توان گفت آزاردهنده است ، اما آن را در آنچه شما نیاز دارید خلاصه می کند. (ببخشید که مبهم هستم).

هر کس متفاوت است. یعنی هر “بدن” متفاوت است. و در نتیجه ، آنچه برای کسی کار می کند همیشه برای شما کار نخواهد کرد.

صرف نظر از تعهد شما به کاهش وزن از نظر غذایی که می خورید ، ورزش بخشی ضروری از برنامه کاهش وزن شما خواهد بود.

اما همه چیز از دست نرفته است …

نکات زیر را برای داشتن انگیزه و به حداکثر رساندن پتانسیل خود در نظر بگیرید ، با این واقعیت شروع کنید که می توانید سعی کنید برنامه ورزشی خود را چهار بار در سال تغییر دهید.

پیگیری کنید که هر چند وقت یکبار برنامه ورزشی خود را با هر تقویم تغییر می دهید تا تصویری روشن از تاریخ شروع و توقف یک برنامه ورزشی خاص داشته باشید.

وزن خود را ثبت کنید.

به زبان ساده ، استفاده از نماد را به عنوان یک علامت چک برای روزهای دوره تمرین که در حال تمرین هستید ، قرار دهید. چهار بار در سال وزن خود را پیگیری کنید تا اهداف کاهش وزن خود را پیگیری کنید.

اگر هنوز از نتایج کاهش وزن خود در پایان یک دوره سه ماهه خاص ناراضی هستید ، ابتدا تعیین کنید که آیا در طول آن مدت روزهای ورزشی بیشتری از دست داده اید نسبت به آنچه که معمولاً در یک دوره سه ماهه از دست داده اید.

دیدگاهتان را بنویسید