کاهش وزن شکم

نمی دانید چگونه می توان در شکم وزن کم کرد؟ دیگر تعجب نکنید … من در این مقاله نحوه انجام این کار را با شما به اشتراک می گذارم. من به شما یک رژیم غذایی می دهم و همچنین در مورد ورزشی که برای کل ناحیه کمر عالی است ، به شما می گویم. اگر از داشتن چربی زیاد در معده خود ناراحت هستید ، همین حالا آن را بخوانید.

کاهش وزن شکم

1. نکته رژیم غذایی – فقط یک سیب قبل از غذا بخورید

بنابراین چرا این کار به شما در از بین بردن چربی شکم کمک می کند؟ ساده … هر سیب دارای 5 گرم فیبر و مقدار زیادی آب است. این شما را پر می کند اگر قبل از غذا آن را بخورید ، سریعتر سیر می شوید و کمتر از وعده غذایی می خورید. نتیجه نهایی کاهش ایمنی کالری شما است. من بر بخش ایمن تأکید می کنم زیرا اکثر افرادی که کالری را کاهش می دهند ، کاملاً اشتباه انجام می دهند و متابولیسم خود را کاملاً آسیب می رسانند و آن را خاموش می کنند.

برای انجام این کار به نظم و انضباط نیاز دارید ، اما اگر می توانید ، باید مقیاس را در عرض 1 هفته کاهش دهید. آن را امتحان کنید و خودتان ببینید.

2. حلقه حلقه بر روی کمر زیبا

حلقه وزن دار یک روش عالی برای رشد کمر کوچکتر در عین حفظ منحنی های زنانه است. من می گویم وزنه به دلیل این که آهسته تر به دور کمرتان می چرخد ​​و به شما این امکان را می دهد که کنترل خود را حفظ کرده و به دور خود بچرخید. حلقه های معمولی بسیار سبک هستند و بلافاصله روی زمین می افتند.

در برخی از تعطیلات تبلیغاتی تلویزیونی ، به سادگی حلقه حلقه را دور کمر خود بچرخانید. این کار را حدود 10 دقیقه در روز انجام دهید. طی 2-3 هفته متوجه نتایج خواهید شد. به این تمرین پایبند باشید ، ارزشش را دارد.

در اینجا 2 راه برای کاهش وزن شکم آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید