یک رژیم غذایی عالی شش تکه شکم

ببینید اگر می خواهیم به شکم شش تکه برسیم، باید غذای درست را درست بخوریم. من قصد دارم با شما در میان بگذارم که چه غذاهایی برای ما مفید هستند و چه غذاهایی مضر هستند و چرا باید به رژیم شش تکه شکم خود پایبند باشیم.

ابتدا اجازه دهید توضیح دهم که بدن در مورد چربی بدن چگونه کار می کند.

اشتباه شماره 1 مردم این است که کالری ها را می شمارند، بدن شما برای عملکرد به کالری نیاز دارد و هنگامی که کالری دریافت نمی کند، کالری دریافتی را به شکل چربی ذخیره می کند. بنابراین بدن خود را از دریافت کالری محروم نکنید.

خوب حالا فهمیدم که یکی از سینه های من بهترین غذاها برای خوردن در رژیم شش تکه شکم شما هستند:

1- سعی کنید در طول روز به جای 2 یا 3 وعده غذایی بزرگ، تعداد زیادی وعده های غذایی کوچک بخورید، به این ترتیب بدن شما به اندازه کافی سوخت منظم دریافت می کند تا عملکرد صحیح خود را حفظ کند و باعث نفخ و شکم شما نشود. به طوری که با گذشت زمان شکم و چربی شما شروع به کوچک شدن می کند و به زودی شکم شش تکه آنها را خواهید دید.

2- سعی کنید تا جایی که می توانید پروتئین را در وعده های غذایی خود بگنجانید، بدن شما برای کمک به عضله سازی به پروتئین نیاز دارد، مانند ماهی، شیر، پنیر، رست بیف، مرغ سوخاری همه اینها سرشار از پروتئین هستند. راهنمای کلی، پروتئین باید حدود 25 درصد از غذای بشقاب شما را تشکیل دهد، اما ممکن است بسته به نیازهای فردی متفاوت باشد.

3- تا حد امکان از غذاهای طبیعی مانند آجیل، میوه، لوبیا، سبزیجات و غیره استفاده کنید.

4- سعی کنید غلات بخورید، اینها منبع بسیار خوبی برای انرژی هستند و اگر می توانید سعی کنید غلات کامل را که از آرد گندم کامل تهیه می شود به جای آرد سفید، مصرف کنید.

5- مراقب آنچه می نوشید باشید، اگر چیزی غیر از آب، چای ساده یا قهوه ساده می نوشید، در حال ورود به منطقه پر کالری هستید. حتی آب میوه ها نیز مانند هر نوشابه ای سرشار از قند و کالری هستند.

در اینجا نمونه ای از یک برنامه غذایی خوب روزانه آورده شده است:

1. صبحانه: (در حدود یک ساعت پس از بیدار شدن از خواب)

3 ویتابیکس – با نصف پیمانه شیر نیمه چرب بدون شکر پاشیده شده روی غلات

1 لیوان آب پرتقال تازه

چای یا قهوه – فقط بدون شکر و شیر بدون چربی

خوراک مختصر:

ساندویچ سالاد تن (نیم قلع ماهی تن – بسته بندی شده با آب) با نان قهوه ای – 2 برش و بدون کره یا مارگارین و فقط یک قاشق چای خوری سس مایونز نیمه چرب.

1 عدد موز

ناهار:

برنج و نخود (برنج آب پز)

چای یا قهوه (بدون شکر و شیر بدون چربی)

سعی کنید از برنج طعم دار استفاده کنید تا آنقدر بی مزه نباشد

خوراک مختصر:

پوره سبزیجات ( خانگی، شامل سبزیجات ترجیحی)

رژیمی پاپ/سودا یا کوردیال (بدون مارک شکر اضافه)

عصرانه:

150 گرم سینه مرغ کبابی

1 عدد سیب زمینی پخته بزرگ

کمک بزرگ از سبزیجات مخلوط

خوراک مختصر:

میوه کامل (سیب، پرتقال یا گلابی)

ماست بدون چربی

کل کالری برای روز = 1825 تقریبا.

کل چربی روزانه = تقریباً 22 گرم

اکنون به یاد داشته باشید که این یک رژیم غذایی عالی برای شکم شش تکه است، اما برای دستیابی به آنها به شکم شش تکه، باید مایل به انجام تمرینات ورزشی نیز باشید.

اگر این دستورالعمل ها را دنبال کنید و به رژیم غذایی شکم شش تکه پایبند باشید، می دانم که می توانید به آن ها شکم شش تکه دست پیدا کنید.

پس موفق باشی.