هرگز اجازه ندهید شهادت شما هدر برود


آنتوانیس ماتیس مادر فرزندانی است که هفته ها و ماه های طولانی را در NICU گذراند. سفر او به تنهایی به ما آموخته است: “هرگز اجازه ندهید شهادت شما از بین برود.”

آنتوانیس موقعیت اغلب ترسناک و امیدبخش بودن در آن دیوارهای NICU را درک می کند. با این حال، در طول سفر خانواده‌اش در NICU، خداوند آنها را با عشق خود و با یک حس بی‌نظیر امید و آرامش احاطه کرد که او اکنون می‌خواهد با سایر خانواده‌ها در حین حرکت در ترن هوایی NICU خود به اشتراک بگذارد.

Notes of Hope از 6.27 مجموعه ای از کارت های تبریک تخصصی دست ساز با پیام های الهام بخش است که بر اساس تجربه NICU Antoinyce است.

یادداشت های امید از 6.27 بیان شهادت آنتوانیس است و امیدی را در دیگرانی که از مسیر مشابهی عبور می کنند می دمد. این کارت‌های تبریک دست ساز در مجموعه‌هایی بسته‌بندی شده‌اند و برای کمک به دوستان و اعضای خانواده در خدمت عزیزانشان در حین سفر در NICU طراحی شده‌اند.

یادداشت های امید را از 6.27 در فیس بوک دنبال کنید زیرا در سراسر ماه آگاهی نارس (نوامبر) منعکس می شوند.

از آنجایی که بیشتر تجربیات NICU برای چندین هفته (و برخی از آنها چندین ماه طول می کشد)، عزیزان تشویق می شوند تا در ارتباط باقی بمانند و با ارسال کارت های تبریک به طور منظم به عنوان یک یادداشت ساده به کسانی که در NICU هستند، جریان دائمی HOPE را برای کسانی که در NICU هستند ارائه دهند. بگو “من اینجا با تو هستم!”

سفر زندگی پر از مکان های بسیار زیادی است که باید برای شهادت هایمان شکرگزار باشیم. در این مصاحبه با خانم بلک فلوریدا، تامارا جی. اسمیت در سال 2019، آنتوانیس نحوه هدایت سفرش را با فیض به اشتراک می گذارد. چگونه از شهادت خود استفاده خواهید کرد؟