10 افسانه برتر کاهش وزن

افسانه 1: کار کاهش نقطه

اعتقاد عموم بر این است که اگر ورزش و تمرینات با وزنه را روی قسمت های خاصی از بدن خود متمرکز کنید ، می توانید میزان چربی آن ناحیه یا ناحیه را کاهش دهید. در واقع ، بدتر از آن است که بی ارزش باشد ، زمان و منابع زیادی را مصرف می کند ، اما هیچ فروش ندارد. به همین ترتیب ، یک افسانه رایج دیگر این است که تعداد زیادی تکرار چربی بیشتری را می سوزاند ، در حالی که تعداد تکرارهای کمتر با وزنه های بیشتر باعث می شود که شما در زمان کمتری چربی بیشتری نسبت به تعداد بیشتر تکرارها با فندک بسوزانید. وزن.

افسانه 2: میزهای نوشیدنی سرد چربی را کاهش می دهند

این یک افسانه بسیار رایج است که اگر منطق پشت آن را در نظر بگیرید واقعاً باورپذیر است. این افسانه می گوید که چون بدن شما نیاز به گرم کردن آب دارد ، هر بار که آب سرد می نوشید به طور خودکار شروع به سوزاندن کالری می کند. این دیوانگی کالری سوز ادامه می یابد تا زمانی که بدن شما دمای آب خود را با دمای طبیعی بدن شما تنظیم کند. در حالی که نوشیدن آب (در هر درجه حرارت) بخش مهمی از هر سیستم کاهش وزن است ، روی کاهش وزن تنها با نوشیدن حساب نکنید. آب با حفظ سلامت و عاری از سموم به شما کمک می کند تا سیستم خود را از بین ببرید ، اما نمی توانید فقط با نوشیدن آن بدون رژیم غذایی سالم کالری بسوزانید.

افسانه 3: پاسخ گروه های غذایی باعث از بین رفتن چربی می شود

این افسانه کمی گیج کننده است ، بنابراین بیایید رکورد را ثبت کنیم. حذف (یا حداقل به حداقل رساندن) برخی از غذاها (مانند غذاهای پر قند) باید بخشی از انتقال شما به رژیم غذایی سالم باشد. شما همیشه می خواهید در صورت امکان تعداد غذاهای پرچرب (کم انرژی) را به حداقل برسانید. با این حال ، حذف گروه های غذایی کامل از رژیم غذایی شما و تمرکز بر خوردن تنها یک نوع غذا نه تنها حفظ آن بسیار دشوار است ، بلکه برای حفظ رژیم غذایی سالم ، شما نیاز به یک انتخاب کامل از غذاهای سالم از همه گروه های غذایی دارید.

افسانه 4: رژیم غذایی کم کالری تنها راه کاهش وزن است

تقریباً هر رژیم غذایی بر کاهش کالری دریافتی و افزایش سطح کلی فعالیت شما متمرکز است ، و این درست است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که رژیم گیرندگان معتقدند با کاهش چشمگیر کالری دریافتی ، وزن خود را کاهش داده و آن را کاهش می دهند. مهم است که میزان کالری دریافتی خود را به تدریج کاهش دهید تا سیستم طبیعی بدن شما در حالت “گرسنگی” قرار نگیرد ، و این باعث می شود سیستم شما این باور را داشته باشد که برای یک دوره احتمالی گرسنگی باید مواد غذایی را ذخیره کنید (این بخشی از ما بود. سیستم از آغاز انسان) همچنین باید از اختلال در میزان متابولیسم طبیعی بدن خود آگاه باشید ، زیرا کاهش چشمگیر کالری می تواند سرعت آن را کاهش داده و کاهش وزن را دشوارتر کند.

افسانه 5: شما باید در ساعات خاصی کار کنید

من این اسطوره را بارها در طول سالها در جوامع کاهش وزن مشاهده کرده ام و در حالی که به نظر می رسد “بهترین زمان روز” در حال تغییر است ، ایده اصلی ثابت است: شما باید در زمانهای مشخص ورزش کنید تا حداکثر نتیجه را بگیرید. در واقع ، شما واقعاً نیازی به ورزش صبح زود ، اواخر شب و یا هر چیز دیگری در حین تمرین ندارید. بیشتر بر حفظ برنامه منظم فعالیت ها تمرکز کنید و کمتر بر زمان واقعی انجام آن تمرکز کنید. برای مادرانی که مشغول کار صاحبان مشاغل هستند ، برنامه ریزی یک برنامه خاص همیشه ساده ترین کار نیست ، بنابراین خبر خوب این است که صرف نظر از زمانی که شما واقعاً ورزش می کنید ، بدن شما به همان میزان کالری می سوزاند. صرف نظر از زمان روز

افسانه 6: قبل از شروع کار باید برای چند دقیقه کار کنید

من خودم به این افسانه اعتقاد داشتم. ایده پشت این است که بدن شما قبل از تغییر حالت “چربی سوزی” باید مدتی “گرم” شود و بنابراین قبل از xx دقیقه هیچ چیزی محاسبه نمی شود. این کاملاً مزخرف است! در حالی که شما همیشه باید بر روی یک دوره گرم کردن (و همچنین یک روند کند کردن) در طول تمرینات خود کار کنید ، از همان ابتدا که شروع به چربی سوزی می کنید!

افسانه 7: برای از دست دادن وزن ، چربی بسوزانید

اگر واقعاً گروه غذایی یا محصولی پیدا کرده اید که باعث کاهش وزن فوری می شود ، لطفاً به من اطلاع دهید! در واقع هیچ غذایی وجود ندارد که بلافاصله چربی بسوزاند ، اما انواع مختلفی از غذاها وجود دارند که می توانند متابولیسم شما را افزایش دهند (که به نوبه خود به کاهش وزن شما کمک می کند).

افسانه 8: پروتئین های بالا / کربن کم جهت دار بهترین هستند

پیروی از این رژیم ها معمولاً دشوار است زیرا محدودیتی در مورد آنچه شما مجاز به خوردن هستید ، دارد. علاوه بر این ، واقعیت این است که در حالی که در ابتدا ممکن است سریع وزن خود را کاهش دهید ، بدن شما به فلات می رسد و غلبه بر “قوز” برای شما مشکل خواهد بود. در عوض ، بر پیروی از یک برنامه غذایی سالم که شامل غذاهای هر چهار گروه غذایی است تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که نه تنها در انتخاب غذای خود انعطاف پذیری بیشتری دارید بلکه مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن را نیز دریافت می کنید.

افسانه 9: کمی و بیشتر بخورید

آیا می دانید چیزی به نام “رژیم سومو” وجود دارد؟ اعتقاد بر این است که کشتی گیران سومو مدت کوتاهی قبل از بازنشستگی روزانه غذا می خورند و به ندرت در طول روز به عنوان راهی برای افزایش وزن غذا می خورند. دلیل این امر این نیست که خوردن غذا بعد از 7 بعدازظهر باعث افزایش وزن قابل توجهی می شود (تعداد کالری هایی که در پایان روز ذخیره می کنید صرف نظر از زمان خوردن شما به چربی تبدیل می شود) ، بلکه آنها این کار را انجام می دهند. زیرا وقتی کمتر غذا می خورید ، بدن شما چربی بیشتری را ذخیره می کند و میزان متابولیسم را کاهش می دهد. مهم است که در طول روز به طور مرتب غذا بخورید ، ترجیحاً 6-8 بار (سه وعده غذایی و میان وعده های سالم هر دو ساعت شما را راضی نگه می دارد و باعث می شود بدن شما در حالت چربی سوزی ثابت بماند).

افسانه 10: تمام چربی های رژیم غذایی خود را حذف کنید

انجام این افسانه نه تنها بسیار دشوار است ، بلکه می تواند به سیستم شما آسیب برساند. همه ما برای زنده ماندن و تغذیه ماهیچه ها و تشویق رشد به چربی در رژیم غذایی خود نیاز داریم.

در حالی که کاهش مصرف چربی به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید ، اما کاهش کامل آن بسیار دشوار و غیرممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید