11 نکته صبحگاهی قوی برای کمک به سلامت روان شما • سلامتی کاپیتان


صبحانه صبحگاهی

عکس توسط Lolostock از Shutterstock

آنها می گویند راه شروع صبح در تمام طول روز حکم می کند. اگر هیچ چیزی در ساعات اولیه صبح انجام نشد ، به احتمال زیاد روز بهتر نمی شود.

بنابراین اگر به نحوه شروع صبح توجه ویژه ای داشته باشیم چه؟ رژیم صبحگاهی که در آن رفتارهای سالم انجام می دهیم ، می تواند نه تنها به صبح آرام تر ، بلکه به بهبود سلامت روانی منجر شود.

بسته به تعداد صبح هایی که دارید ، ما چند درمان صبحگاهی را آماده کرده ایم که می توانید امتحان کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند نه تنها فعالیت های تازه و پرانرژی را شروع کنید ، بلکه روحیه خوبی را در طول روز حفظ کنید.

  • آماده کردن – شاید شما عاشق خواب هستید ، بنابراین صبح های شما همیشه عجله دارند. برای سهولت زندگی ، همه چیز را از شب قبل آماده کنید: غذا ، لباس ، حتی قهوه.
  • دلتنگ نور باش – بیدار شدن از نور روشن ، احساس بیداری را افزایش می دهد. سعی کنید 5-10 دقیقه اول بعد از صبح از نور خورشید استفاده کنید.
  • همیشه تخت را مرتب کنید – تخت خواب صبحگاهی بسیار دست کم گرفته می شود. مطالعات نشان می دهد که عادت خوابیدن روی تخت خواب بر روی خواب ما تأثیر مثبت دارد و روحیه ای شاد ایجاد می کند.
  • هیدراته – مطالعه ای که توسط Nutrition Reviews منتشر شده است ادعا می کند که کم آبی بدن می تواند بر عملکرد شناختی ما تأثیر منفی بگذارد. برای جلوگیری از خستگی و سایر علائم بد خلقی مانند تحریک پذیری و گیجی ، به اولین آب رسانی صبح فکر کنید.
  • بخور – اگر برای بهبود سلامت روان افراد باید کاری را توصیه کرد ، صبح امروز چیزی برای خوردن وجود دارد.
  • چند افکار قدردانی را بنویسید – این ممکن است به نظر برسد که از راهنمای مراقبت خارج شده است ، اما در واقع مفید است. این می تواند شادی و روابط افراد را بهبود بخشد و احساس خوشبختی را افزایش دهد. به طور کلی ، ما همیشه باید وقت بگذاریم و به خود یادآوری کنیم که از چه چیزی سپاسگزاریم.
  • ایجاد انگیزه – اگر انگیزه شما کم است ، پس اراده شما برای بلند شدن از رختخواب نیز وجود دارد. به این فکر کنید که جرقه ای از شادی و انگیزه را به برنامه صبحگاهی خود اضافه کنید تا بتوانید به راحتی از رختخواب بیرون بیایید.
  • اجتناب از فناوری – اگرچه این را نمی توان دست کم گرفت: استفاده از تلفن هوشمند می تواند منجر به رفتار اجباری شود که به جای افزایش آن ، سلامت روانی شما را از بین می برد.
  • سعی کنید مدیتیشن کنید – اگر از خواب بیدار می شوید و یک روز بسیار شلوغ در پیش دارید ، ممکن است به مدیتیشن نیاز داشته باشید. شما فقط باید 5 تا 15 دقیقه زمان اختصاص دهید تا بنشینید ، نفس بکشید و سعی کنید تصور کنید که روز شما چگونه پیش می رود. روحیه مثبت داشته باشید!
  • یک لیست برای آن روز تهیه کنید – شاید مدیتیشن دقیقاً پاسخ شما نباشد ، اما یک لیست برای روز می تواند. 5 دقیقه صبح دزدیده شوید تا بنشینید و در مورد وظایف خود فکر کنید ، سعی کنید آنها را سازماندهی کنید و شاید حتی یک برنامه زمان بندی کنید تا همه چیز بدون مشکل پیش برود.
  • فعالیت بدنی را امتحان کنید – ورزش می تواند با کاهش علائم افسردگی و اضطراب بهترین تأثیر را بر روحیه ما بگذارد. اگر وقت کافی برای دویدن صبحگاهی ندارید ، سعی کنید حرکات کششی و پرش کنید تا خونریزی کنید.

برای سهولت کار بیشتر ، در اینجا کتابی در مورد درمان های صبح وجود دارد که واقعاً می تواند مفید باشد: جادوی صبحگاهی: چگونه بهترین خواب را داشته باشیم ، از خواب بیدار شویم و یک برنامه عالی صبحگاهی ایجاد کنیم

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم: 10 فرد مشهور که با سلامت روان مبارزه می کنند



دیدگاهتان را بنویسید