3 مرحله آسان برای کاهش وزن

کاهش وزن و سلامتی شما همیشه یک موضوع داغ است به خصوص در این زمان از سال. دیدن اینکه چقدر تبلیغات و محصولات فقط برای این منظور وجود دارد شگفت انگیز است. در واقع ، کاهش وزن و تناسب اندام آسان تر نخواهد بود. در اینجا 3 مرحله ساده است که می توانید برای شروع روند آماده سازی برای میانجیگری انجام دهید.

تغذیه:
این ابتدا ذکر شده است زیرا واقعاً بسیار مهم است. من ورزش های سه گانه (از جمله خودم) را 15 ساعت در هفته تمرین کرده ام و به افزایش وزن خود ادامه می دهم. ورزش به تنهایی باعث کاهش وزن نمی شود. شما سیستم قلبی عروقی ، تراکم استخوان و هزاران چیز دیگر را بهبود می بخشید. با این حال ، برای کاهش وزن ، باید دچار کمبود کالری شوید. این بدان معناست که شما باید کالری بیشتری نسبت به آنچه مصرف می کنید بسوزانید. من اغلب به شوخی می گویم که هیجان انگیزترین تمرین “سقوط جدول” است. در اینجا شما همیشه نه می گویید یا پیشنهاد غذای بیشتر را رد می کنید.

آموزش قدرت:
یک تصور غلط بزرگ در بین بسیاری این است که آنها به کاهش امتیاز اعتقاد دارند. آنها احساس می کنند که اگر تمرینات شکمی زیادی انجام دهند ، وزن کمرشان کاهش می یابد. این است که به سادگی این مورد نیست. تمام بدن خود را کاهش می دهید. یک تصور غلط بزرگ دیگر که مربوط به تمرینات قدرتی است این است که شما خیلی سریع عضله بسازید و در واقع وزن ناخواسته ای را افزایش دهید حتی اگر عضلات بدون چربی باشد. باز هم ، اگر از حرکات جداگانه و تمریناتی که معمولاً در دهه های 1980 و 1990 انجام می شود اجتناب کنید ، این اتفاق نمی افتد و حتی کمتر اتفاق می افتد.

قلب:
آخرین قطعه از پازل تناسب اندام انجام تمرینات قلبی است. تمرینات قلبی در واقع فقط با تخیل شما محدود می شوند. می توانید پارو بزنید ، دوچرخه سواری کنید ، شنا کنید ، بدوید ، پیاده روی کنید ، صعود کنید ، اسکیت و غیره تقریبا نامحدود است. اگر حرکت می کنید ، کاردیو انجام دهید. واقعاً فقط 30 دقیقه در روز نیاز به کاردیو بسته به میزان شدت دارد.

معمولاً اکثر موارد موجود می توانند 2 مرحله از 3 مرحله را بارگیری کنند. با این حال ، به دلایلی دریافت هر سه مورد به طور همزمان دشوار است. بسیاری از ورزشکاران استقامتی رژیم غذایی و کاردیوی بسیار مناسبی دارند اما از ترس سنگینی زیاد وزنه نمی زنند که این امر در ورزش های استقامتی مضر است. وزنه برداران تمرینات تغذیه ای و قدرتی انجام می دهند اما از ترس از دست دادن اندازه ، کاردیو انجام نمی دهند. شاید اگر می خواهید در یک رویداد خاص شرکت کنید ، همه اینها خوب است. با این حال ، اکثر مردم فقط می خواهند سالم و زیبا به نظر برسند. اگر شما یکی از آنها هستید ، برنامه خود را برای ایجاد تغییرات کوچک در هر سه زمینه فوق (تغذیه / قدرت / کاردیو) ایجاد کنید. نیازی به تمرین بیش از یک ساعت در روز (30 دقیقه تمرینات قلبی و 30 دقیقه قدرت) ندارید. سپس تغییرات کوچکی در رژیم غذایی خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید ، این یک تغییر در شیوه زندگی شما است ، بنابراین شما در اینجا زندگی جدیدی ایجاد می کنید. این امر به زمان و تلاش مداوم نیاز دارد. تغییرات خیلی بزرگ خیلی زود معمولاً نیات خوبی هستند اما پایدار نیستند.

امیدوارم این به شما کمک کند تا مسیر بهتری را برای سلامتی و تناسب اندام در پیش بگیرید. در داخل بدن سالم تری وجود دارد که به دنبال بیرون آمدن است.

دیدگاهتان را بنویسید