3 مرحله ساده برای کاهش سریع وزن

اگر اراده عظیمی ندارید ، گرسنگی باعث می شود که این برنامه ها را به کلی کنار بگذارید.

برنامه 3 مرحله ای که قصد دارم برای شما شرح دهم …

• اشتهای خود را بطور قابل توجهی کاهش دهید

• آنها به شما امکان می دهند بدون گرسنه ماندن سریع وزن خود را کاهش دهید

• سلامت متابولیک خود را همزمان افزایش دهید

همه این روشها توسط مطالعات علمی پشتیبانی می شود

مرحله 1 کاهش قند و نشاسته است

مهمترین بخش کاهش قند و نشاسته است. اینها در غذاهایی هستند که ترشح انسولین را بیشتر تحریک می کنند. اگر قبلاً نمی دانستید ، انسولین هورمون اصلی ذخیره چربی بدن است.

هنگامی که انسولین کاهش می یابد ، چربی بسیار راحت تر از ذخایر چربی خارج می شود و سپس بدن به جای کربوهیدرات شروع به سوزاندن چربی می کند. یکی دیگر از مزایای کاهش انسولین این است که کلیه های شما سدیم اضافی و آب اضافی را از بدن شما حذف می کند ، که باعث کاهش نفخ و وزن اضافی آب می شود.

کاهش وزن تا 10 کیلوگرم ، گاهی اوقات بیشتر ، در هفته اول خوردن این روش غیر معمول نیست. هم چربی بدن و هم وزن آب. مصرف کربوهیدرات خود را کاهش دهید ، انسولین خود را کاهش دهید و به طور خودکار و بدون گرسنگی شروع به خوردن کالری کمتر کنید.

نتیجه گیری: حذف قندها و نشاسته ها از رژیم غذایی باعث کاهش سطح انسولین ، کاهش اشتها و کاهش وزن بدون گرسنگی می شود.

مرحله دوم خوردن پروتئین ، چربی و سبزیجات است

هر یک از وعده های غذایی شما باید حاوی منبع پروتئین ، منبع کربوهیدرات کم و منبع چربی های سالم باشد. اگر وعده های غذایی خود را به این ترتیب آماده کنید ، این امر به طور خودکار میزان کربوهیدرات مصرفی را به محدوده توصیه شده 20-50 گرم در روز می رساند.

در اینجا برخی از منابع پروتئین آمده است:

گوشت – گوشت گاو ، مرغ ، گوشت خوک ، بیکن

غذاها و غذاهای دریایی – ماهی قزل آلا ، ماهی قزل آلا ، میگو ، خرچنگ خرچنگ

تخم مرغ – امگا 3 یا تخم مرغ بهتر است

خوردن پروتئین کافی برای کاهش وزن بسیار مهم است. مصرف مقادیر کافی پروتئین نشان داده است که متابولیسم را 80 تا 100 کالری در روز افزایش می دهد.

رژیم غذایی سرشار از پروتئین همچنین می تواند افکار وسواسی در مورد غذا را تا 60 درصد کاهش دهد و همچنین میل به خوردن میان وعده در اواخر شب را کاهش داده و احساس سیری می کند ، به طوری که روزانه به طور خودکار حدود 441 کالری کمتر مصرف می کنید. این کار به سادگی انجام می شود. اضافه کردن پروتئین به رژیم غذایی

از نظر کاهش وزن ، پروتئین پادشاه مواد مغذی است.

در اینجا چند نمونه از سبزیجات کم کربوهیدرات …

• کلم بروکلی

• اسفناج

• گل کلم

• خوب است

• کلم

• بروکسل

• کرفس

• کاهو

• خیار

• کرفس

مطمئن شوید که بشقاب خود را با این سبزیجات کم کربوهیدرات پر کرده اید. می توانید مقدار زیادی بخورید تا بیش از 20-50 کربوهیدرات خالص در روز مصرف نکنید. رژیم غذایی متشکل از گوشت و سبزیجات حاوی تمام فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای حفظ سلامتی است.

برخی از نمونه های منابع چربی شامل …

• روغن زیتون

• روغن نارگیل

• روغن آووکادو

• کره

• پی، چربی حیوانی

هدف از خوردن 5 وعده غذایی کوچک متعادل در روز است ، اگر گرسنه هستید ، می توانید 6 وعده غذایی نیز اضافه کنید.

از خوردن چربی خودداری کنید. من به شما توصیه می کنم سعی نکنید از کربوهیدرات کم و چربی کم به طور همزمان استفاده کنید ، این دستور العمل فاجعه است. به شما احساس بدبختی می دهد.

بهترین چربی آشپزی برای ما روغن نارگیل است ، این روغن سرشار از چربی های سالم است که می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد. اصلا دلیلی برای اجتناب از چربی های طبیعی وجود ندارد ، بسیاری از مطالعات جدید نشان داده اند که این چربی ها به هیچ وجه خطر بیماری های قلبی را افزایش نمی دهند.

نتیجه گیری: در هر وعده غذایی منبع پروتئین ، سبزیجات کم کربوهیدرات و چربی های سالم داشته باشید. این کار شما را در محدوده 2-50 گرم کربوهیدرات قرار می دهد و سطح انسولین را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد چربی بیشتری را به راحتی بسوزانید.

مرحله 3 ، وزنه زدن را 3 بار در هفته شروع کنید

برای کاهش وزن نیازی به ورزش ندارید ، اما برای فواید زیاد ورزش توصیه می شود. برای بهترین نتیجه the بار در هفته به باشگاه بروید ، بدن خود را گرم کنید ، کمی کار کنید و کمی تمرینات قلبی را انجام دهید.

با بلند کردن وزنه ، عضله می سازید ، که به شما امکان می دهد کالری بیشتری به طور طبیعی بسوزانید. هرچه حجم عضلات شما بیشتر باشد ، کالری بیشتری می سوزانید. بلند کردن وزنه همچنین به جلوگیری از کند شدن متابولیسم کمک می کند.

اگر وزنه زدن برای شما گزینه ای نیست ، یا اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید ، می توانید تمرینات قلبی مانند دویدن ، شنا ، پرش را مشاهده کنید و اینها به شما در سوزاندن کالری و کاهش وزن کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید