5 دستور غذای سالم ، خوشمزه و کم کالری برای کاهش وزن

این دستور العمل ها برای یک زندگی سالم نباید ملایم و گران باشد. در اینجا لیستی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد غذای سالم کمک کند.

1. غذاهای سبک

بیایید با غذاهای کم کالری شروع کنیم. سالاد آناناس مرغ برشته یک دستور غذای سالم و محبوب برای کاهش وزن است که هم خوشمزه است و هم کمتر از 300 کالری. این دستور غذای سالم ترکیبی از تمام مواد مغذی مورد نیاز شما است اما با حداقل کالری دریافتی. از سینه مرغ بدون پوست استفاده کنید ، چند برگ اسفناج ، تکه های آناناس و ظروف فلفل بخورید. روی آن را با آب پرتقال بپوشانید تا این پیچ و تاب شیرین ایجاد شود. همچنین می توانید پیاز را برای جوشاندن ادویه اضافی اضافه کنید.

2. صبحانه کم کالری

صبحانه می تواند یک وعده غذایی بسیار مهم باشد – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند. بسیاری از دستور العمل های زندگی سالم بسیار جالب و خوشمزه هستند. یکی باید امتحان کند تخم مرغ پخته شده با گوجه فرنگی و قارچ است. برای بستن سفیده تخم مرغ ، می توانید کمی سرکه به آن اضافه کنید تا هلو مناسب باشد. قارچ و گوجه فرنگی را جداگانه تفت دهید و فراموش نکنید که نمک و فلفل را مزه دار کنید. این دستور العمل سالم برای کاهش وزن وقتی یک قاشق غذاخوری پیازچه تازه خرد شده بپاشید خوشمزه تر می شود.

3. دستور ناهار سالم

قطعاً کنترل گرسنگی و میل شدید به غذا در طول غذا دشوار است. با این حال ، نباید ناامید شوید زیرا بسیاری از دستور العمل های سالم خوشمزه برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید آنها را برای ناهار طبخ کنید! سالاد تاکو و برنج یکی از رایج ترین غذاهایی است که برای خانم هایی که مراقب سلامتی هستند ، مفید است. شما می توانید این دستور ساده را ابتدا با پختن گوشت گاو با سیر تا قهوه ای طلایی درست کنید. با برنج ماکرو اسپرم مخلوط کنید ، ادویه را اضافه کنید و پنیر را روی آن بریزید. با تاکو کنار غذا بخورید و لذت ببرید!

4. بدون گناه رفتار کنید

چه کسی گفته است که نمی توانید شیرینی ها را فاش کنید در حالی که یک دستورالعمل سالم برای کاهش وزن دارید؟ آنجا بمانید زیرا برای کسانی که دندان شیرین دارند امید وجود دارد. یک دستور العمل برای یک زندگی سالم که می توانید به عنوان یک دسر روی آن حساب کنید ، کم کالری Choco Fudge Brownie است. چطوری میشه اینو تعمیر کرد؟ مخلوطی از کاکائو ، نمک و آرد را که در یک خمیر زده شده درست کنید. شکلات تلخ و کره را به مدت 1 دقیقه در مایکروویو قرار دهید ، هم بزنید و بگذارید سرد شود. یک فنجان شکر ، 1 قاشق چایخوری وانیل ، شیر کم چرب ، تخم مرغ را اضافه کنید و در حین هم زدن هم بزنید. خمیر را در قالب بریزید و 20 دقیقه بپزید.

5. هنگام شام سبک بروید

اگر عاشق سبزیجات هستید ، این دستور غذای سالم برای کاهش وزن را که می توانید برای شام بخورید دوست خواهید داشت. نارگیل و توفو در سس کاری کاری بزرگ بعدی در سفره شما است. این دستور غذا برای غذاهای سالم دارای مواد بسیار ساده است ، شما فقط به موارد زیر نیاز دارید: شیر نارگیل ، پودر کاری ، مکعب های توفو ، گوجه فرنگی ، قارچ و ادویه جات ترشی جات. در یک قابلمه بزرگ ، شیر نارگیل ، پودر کاری را مخلوط کنید ، سس سویا ، زنجبیل و شکر قهوه ای را اضافه کنید. توفو ، قارچ ، گوجه فرنگی و پیاز را بجوشانید و مخلوط کنید. به مدت 6 دقیقه بپزید تا سبزیجات ترد شوند.

دیدگاهتان را بنویسید