5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. ورزش با وزنه های سنگین همچنین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از کاردیو به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ساخت توده عضلانی مورد نیاز برای بدن سالم کمک می کند و با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی می کنید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج مورد نظر خود را مشاهده نمی کنید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است که وزنه برداری راهی م effectiveثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که نمی توانند بدون ورزش با وزنه سنگین عضله سازی کنند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند.

آیا کاردیو انجام داده اید و نتیجه ای را مشاهده نمی کنید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به وزنه زدن کالری کمتری می سوزانند. بنابراین ، اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه برداری بهترین گزینه است.

3. وزنه زدن به بهبود تراکم استخوان شما کمک می کند و خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه زدن راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمری قوی داشته باشید یا از آسیب های ناشی از زمین خوردن در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش ، تمرین با وزنه است. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– خم شدن روی ردیف ها

– دیگهای بخار

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به درستی انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است به خودتان صدمه بزنید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدئویی در مورد آن تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

وضعیت مناسب هنگام بلند کردن وزنه مهم است. این باید با یک قوس کوچک در قسمت پایین کمر باشد ، در غیر این صورت با آسیب روبرو می شوید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و اسکوات نباید روی میله خم شوید. شانه های شما باید به سمت پایین کشیده شوند تا در هر زمان نیز راحت باشند. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری را می توانید بلند کنید. مهم است که تمرینات خود را خیلی سخت نکنید ، به طوری که بدن شما زمان کافی برای بازیابی را داشته باشد.

5- وزنه زدن راهی عالی برای رفع استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد ، که باعث می شود پس از مدت زمان طولانی ورزش به اندازه کافی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ فرم خود نیاز دارید ، Fitness For 10 را از وب سایت ما دیدن کنید و یک باشگاه ورزشی در نزدیکی خود پیدا کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید