5 نکته برای موفقیت در رژیم کتوژنیک

اگرچه در هیچ کجا از دهه 1990 که رژیم اتکینز در همه جا رایج بود ، محبوبیت زیادی پیدا نکرده است ، رژیم های کتوژنیک کم کربوهیدرات هنوز در بسیاری از چرخه ها به عنوان رژیم های کاهش وزن م effectiveثر و پایدار بسیار بالا تلقی می شوند. در اینجا نکاتی برای به حداکثر رساندن موفقیت شما در رژیم کتوژنیک آمده است.

1.) تن آب بنوشید.

در حالی که رژیم کتوژنیک دارید ، بدن شما در حفظ آب به اندازه نیاز خود مشکل دارد ، بنابراین حفظ هیدراتاسیون مناسب بسیار ضروری است. بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که مردان حداقل 3 لیتر نوشیدنی در روز مصرف کنند ، در حالی که این میزان برای زنان 2.2 لیتر در روز است. شاخص خوب هیدراتاسیون مناسب ، رنگ ادرار است. اگر ادرار شما شفاف یا زرد کم رنگ است ، احتمالاً هیدراته خوبی دارید. هرجا که می روید یک بطری آب همراه خود داشته باشید!

2.) چربی را فراموش نکنید!

به بیان ساده ، بدن ما برای عملکرد نیاز به سوخت دارد. وقتی مصرف کربوهیدرات ها را محدود می کنیم ، به ویژه به سطوحی که باعث کتوز می شوند ، بدن ما به منبع سوخت جایگزین نیاز دارد. از آنجا که پروتئین منبع م effectiveثر انرژی نیست ، بدن ما آن را به چربی تبدیل می کند. هر چربی که در کتوز مصرف می کنید برای انرژی استفاده می شود و ذخیره چربی را در کتوز بسیار مشکل می کند. تا آنجا که ممکن است چربی های سالم و اشباع نشده را انتخاب کنید: غذاهایی مانند آووکادو ، زیتون ، آجیل و دانه ها ایده آل هستند.

3.) حد کربوهیدرات را پیدا کنید.

همه بدنهای ما متفاوت است. برخی از رژیم گیرندگان باید از رژیم غذایی کم کربوهیدرات که کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز مصرف می کند پیروی کنند. رژیم های دیگر متوجه می شوند که به راحتی می توانند در حالت کتوز باقی بمانند در حالی که 50 ، 75 یا 100 گرم کربوهیدرات مصرف می کنند. تنها راهی که می توان با اطمینان از آن مطلع شد ، آزمایش و خطا است. Ketostix یا هر مارک نوار تست کتون ادرار بخرید و حد کربوهیدرات را دریابید. اگر متوجه شدید که فضای کمی برای هشدار دارید ، حفظ رژیم غذایی بسیار ساده تر خواهد بود.

4.) در مورد نوشیدنی هوشمند باشید.

یکی از جنبه های عالی رژیم کتوژنیک این است که می توانید در حین رژیم غذایی بنوشید بدون اینکه وزن خود را از مسیر خود دور کنید. شما می توانید نوشیدنی های شیرین مانند ودکا ، رم ، تکیلا ، جین ، ویسکی ، اسکاچ ، برندی و برندی ، همراه با آبجو کم کربوهیدرات گاه به گاه بنوشید. از میکسرهای کم کربوهیدرات استفاده کنید و مقدار زیادی آب بنوشید تا هیدراته بمانید ، زیرا خماری به ویژه هنگامی که در کتوز هستید بد است. و به یاد داشته باشید ، کالری هنوز هم محاسبه می شود ، بنابراین در مصرف آن زیاده روی نکنید. همه چیز در حد خوب

5.) صبور باشید.

در حالی که رژیم کتوژنیک به دلیل کاهش سریع وزن ، به ویژه در مراحل اولیه رژیم غذایی شناخته شده است ، کاهش وزن همیشه یک فرایند کند و وقت گیر است. اگر ترازو کاهش وزن را نشان نمی دهد یا افزایش وزن کمی نشان نمی دهد ، نگران نباشید. وزن شما بر اساس عوامل مختلف روزانه (و در طول روز) متفاوت است. فراموش نکنید که از اندازه گیری هایی مانند تناسب لباس یا اندازه بدن برای پیشرفت بیشتر از آنچه که مقیاس نشان می دهد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید