5 نکته مفید برای اولین تایمر رژیمی اسموتی سبز

اگر اولین تایمر رژیم اسموتی سبز دارید، در اینجا چند نکته مفید وجود دارد که می توانید برای شروع به کار از آنها پیروی کنید:

1. روز خود را با یک لیوان اسموتی سالم شروع کنید

چه ساعت ۶ صبح صبحانه می خورید چه درست قبل از ظهر، روز خود را با یک لیوان اسموتی میوه و سبزیجات شروع کنید. این به این دلیل است که مواد مغذی موجود در اسموتی ها با معده خالی بهتر عمل می کنند. همچنین ویتامین ها و مواد معدنی در زمان گرسنگی سریعتر جذب بدن می شوند.

2. اطمینان حاصل کنید که اسموتی های شما حاوی مجموعه کاملی از درشت مغذی ها هستند

مهم است که مطمئن شوید هر لیوان اسموتی شما حاوی کربوهیدرات، چربی و پروتئین است. در حالی که همه میوه ها و سبزیجات حاوی مقدار مناسبی کربوهیدرات هستند، افزودن چند منبع چربی و پروتئین سالم نوشیدنی شما را از نظر تغذیه ای کامل می کند. آووکادو و روغن نارگیل منابع عالی چربی های سالم هستند در حالی که تخم مرغ خام، آجیل و دانه ها پروتئین مورد نیاز شما را تامین می کنند.

3. تغذیه سالم را تمرین کنید

در حالی که نوشیدن یک یا دو لیوان اسموتی سبز ساده در روز فواید سلامتی زیادی را برای بدن به ارمغان می‌آورد، نباید تنها به این واقعیت اعتماد کنید. رژیم اسموتی سبز فقط برای حمایت از سبک زندگی سالم شما است – حتماً وعده های غذایی متعادل و مغذی را همراه با اسموتی های خود مصرف کنید. همچنین به داشتن یک برنامه ورزشی روزانه خوب برای حفظ سلامت قلب کمک می کند.

4. از انواع سبزیجات برای اسموتی های سالم خود استفاده کنید

در حالی که همه به خوردن سبزیجات علاقه ندارند، کارشناسان توصیه می کنند که در اسموتی های خود از سبزیجات بیشتر از میوه ها استفاده کنید. مخلوط کردن سبزیجات به شما امکان می دهد انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی ضروری را به دست آورید. فراموش نکنید که از سبزیجات برگدار مانند اسفناج، کلم پیچ، کلم سبز، جعفری، کلم و کاهو در اسموتی های سبز ساده خود استفاده کنید – این نیروگاه های تغذیه سلامت شما را کنترل می کنند.

5. با ترکیب اسموتی میوه و سبزیجات خود خلاق باشید

در حالی که در رژیم غذایی اسموتی سبز هستید، بسیار مهم است که بارها و بارها از طعم یکسان خسته نشوید – این فقط باعث از دست دادن علاقه شما به رژیم می شود. با در نظر گرفتن ترکیب های مناسب میوه و سبزیجات، انواع مختلف محصولات را با هم مخلوط و با هم ترکیب کنید تا به طعم های مختلف دست پیدا کنید. هر بار از یک پایه اسموتی متفاوت استفاده کنید – از بین آب تصفیه شده، انواع مختلف شیر یا طعم های مختلف آب میوه و ماست تازه انتخاب کنید. همچنین می توانید آجیل و دانه ها را برای بافت متنوع اسموتی خود اضافه کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، هر کسی می‌تواند از رژیم غذایی اسموتی سبز استفاده کند، مشروط بر اینکه تغذیه سالم انجام شود و یک برنامه ورزشی خوب روزانه انجام شود. بدون این دو، اسموتی های سبز ساده نمی توانند جادوی خود را در بدن شما اعمال کنند.