6 نکته تناسب اندام که به شما کمک می کند همیشه به روز باشید


تجملات تغییر فصلی؟ در آغوش گرفتن روی کاناپه با یک پتو نرم در ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد پاییزی ، احساس بسیار خوبی می کنید. باور کنید ، ما همه برای شبهای مراقبت از خود و کاهش فصل ها تلاش می کنیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین به نظر می رسد که برنامه دنج شما را با حرکاتی تکمیل کند که نه تنها به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه به حفظ جو مثبت بعد از تابستان که به فصل جدید می رویم نیز کمک می کند.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را انتخاب کنید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و غم انگیز سال خوش فرم باشید.

6 نکته تناسب اندام که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 ورزش در فضای باز

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و برف هنوز روی زمین نیفتاده است ، این زمان ایده آل برای رسیدگی به امور است تمرینات در فضای بازبه خواه در حال دویدن در اطراف پارک ، پیاده روی در مسیرها یا رفتن به کلاسهای FitOn در خارج از منزل ، افزودن هوای تازه و نور بالقوه آفتاب به تمرینات خود هورمون های شادی در فصلی که خلق و خو می تواند شروع به تغییر کند. چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس کند؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه پاییز می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی پیچیده تر است. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه داشته باشید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که دوست تمرین شما شود! این می تواند به شما در حفظ مسئولیت و در مسیر درست کمک کند.

منظورش شریک نیست؟ کلاسهای آمادگی جسمانی راهی عالی برای صحبت کردن در هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید با دوست تمرین بعدی خود ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را برای پیوستن به FitOn و همکاری با FitOn Party دعوت کنید!

شماره 3 قبل از بیرون رفتن جمع آوری کنید

اگر لباس مناسب بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد ، که دلیل دیگری را برای کنار گذاشتن تمرین در آن روز از بین می برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله درمان با خود را دارید ، این فرصت مناسبی است تا لباس های جدید ورزشی زیبا را به کمد لباس پاییزی خود اضافه کنید!

مرتبط: عمده بهار پاییز بهار

شماره 4 در ویدئوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود روی “پخش” کلیک کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که کمی باران (یا تاریکی یا سرما) با هدف تناسب اندام پاییزی شما تداخل داشته باشد. اگر در موقعیت دشواری قرار دارید ، تهیه فیلم تمرینی FitOn مورد علاقه شما پس انداز شما خواهد بود.

و با دانستن این که با انگیزه یک مربی حرفه ای به موسیقی شگفت انگیز گوش خواهید داد ، به تمرین بعدی علاقه مند خواهید شد.

شماره 5 از زمان ناهار استفاده کنید

اگر صبح و عصر تیره تر است ، زمان ناهار خود را حساب کنید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و در یک تمرین سریع قرار بگیرید. نحوه ورود سریع HIIT تمرینات ورزشی ، دویدن یا کلاس های تناسب اندام می تواند به شما کمک کند تا یک روز شلوغ را از بین ببرید ، به شما انرژی بدهد و بهره وری را افزایش دهید.

شماره 6 ورزش هم برای ذهن و هم برای بدن

بعد از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز در سرعت است. و در میان یک برنامه شلوغ و شلوغی سریع تعطیلات ، این تغییر فصل می تواند زمان بسیار خوبی برای تغییر و تحول باشد.

اضافه آموزش دقیق طبق روال عادی شما می تواند به تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید مرور دسته یوگا FitOn برای کلاس های مختلف یوگا می توانید به صورت رایگان در خانه انجام دهید!

در فصل پاییز تمرینات بدنسازی معمول خود را برای شما انجام دهید

هنگامی که تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به ریختن برگ های خود می کنند ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل جمعی برای از سرگیری روال عادی وجود دارد. در واقع ، زمان بهتری برای بارگیری مجدد تمرینات و یافتن یک رژیم تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که انرژی ، نشاط ، چابکی و سلامتی را در ماه های سرد حفظ کند. اوه ، و مال تو PSL مطمئناً بعد از یک عرق خوب مزه آن بسیار شیرین تر می شود!

دیدگاهتان را بنویسید