7 راه برای کاهش سریع وزن

در حال حاضر اضافه وزن یکی از دلایل اصلی نگرانی است. بسیاری از مطالعات دانشگاهی به نکاتی در مورد دریافت کالری طبق استانداردها اشاره کرده اند. برای کاهش وزن هیچ شستی وجود ندارد زیرا هر فرد میزان متابولیسم متفاوتی دارد. بستگی به سبک زندگی هرکسی دارد. با این حال ، برخی از شیوه های رایج می توانند وزن شما را به سطح طبیعی کاهش دهند. در اینجا نکات کلیدی برای توجه فوری شما وجود دارد.

1. وعده غذایی خود را در یک چرخه کامل به سه وعده غذایی بیشتر تقسیم کنید. برخی از افراد رژیم را شروع می کنند ، اما گشاد شدن پیشنهاد می کند که چهار بار در روز غذا بخورید. اطمینان حاصل کنید که میزان سوخت و ساز بدن شما با کالری دریافتی شما مطابقت دارد.

2. عادات غذایی خود را تغییر دهید ، غذا را بیشتر بجوید ، مطمئن شوید که غذا وارد معده شما می شود ، که می تواند به تقویت سیستم گوارش شما کمک کند.

3. مقدار زیادی آب بنوشید

آب مانند غذا ، برای بدن ما ضروری است. به طور معمول ، 2 تا 2.5 لیتر آب در روز توصیه می شود. این نه تنها رنگ پوست شما را بهبود می بخشد ، بلکه به شما در بهبود سیستم تغذیه نیز کمک می کند. بدن ما برای حفظ حجم خون و سالم نگه داشتن سلول های بدن با تامین اکسیژن و مواد مغذی به آب نیاز دارد. همچنین دمای بدن ما را کنترل می کند. غذاهای غنی از فیبر بخورید غذاهایی که فیبر بالایی دارند بخورید. موز ، پرتقال ، سیب مناسب ترین میوه ها برای حفظ سلامت شما هستند. شما باید غذاهای بیشتری مانند میوه و سبزیجات ، نان سبوس دار ، برنج قهوه ای و لوبیا و غیره بخورید.

4. دستورالعمل WHO را برای یک رژیم کامل ، که شامل انواع ویتامین ها ، مواد معدنی ضروری ، چربی و پروتئین است ، دنبال کنید. غذا بیشتر ضروری است ، اما به طور معمول همه افراد از منوی غذایی کامل پیروی نمی کنند. بنابراین ، داشتن تنها یک مخلوط غذایی ضروری است!

5. میوه هایی بخورید که فیبر بالایی دارند.

6. روزانه 8 لیوان آب بنوشید. بله ، ضروری است که هر فردی با توجه به حداقل نیاز بدن آب بنوشد.

طبق توصیه پزشک یا متخصص تغذیه به مدت 10-20 دقیقه به طور منظم ورزش کنید.

کاهش وزن سریع به طور کلی برای افراد جذاب است. از شیر بدون چربی ، کره و دارواش که “چربی بالایی دارند” خودداری کنید. علاوه بر این ، “BMI” را برای حفظ فرم خود بررسی کنید. ما با خواندن نقل قول های معروف از متخصصان تغذیه و متخصصان تغذیه الهام می گیریم.

صبحانه را مانند یک پادشاه ، ناهار را مانند یک شاهزاده و شام را مانند یک فقیر بخورید. »

“گفتن اینکه چاقی ناشی از صرف کالری زیاد است مانند این است که بگوییم تنها علت انقلاب آمریکا مهمانی چای بوستون بود.”

– ادل دیویس

“محصولات جایگزین وعده غذایی را در منوی روزانه یا هفتگی خود قرار دهید. جایگزینی وعده های غذایی – اعم از غذاهای بسته بندی شده مانند غذاهای بدون چربی یا شیک هایی مانند Slim Fast – در حفظ وزن طولانی مدت بسیار مفید است.]استفاده از تنها دو جایگزین غذا در هفته کافی خواهد بود برای حفظ 10 کیلوگرم در سال ، این برای کاهش وزن برای حداقل تغییر در رژیم غذایی کافی است. “

– دکتر جیمز اندرسون ، متخصص تغذیه آمریکایی.

دیدگاهتان را بنویسید