8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز به من کمک می کند تا به سمت #اهدافم حرکت کنم ، حتی اگر خسته باشم یا آن را احساس نکنم. این نیز بسیار ساده است ، اکنون که آن را تنظیم کرده ام. این روال من است!

در واقع ، ایجاد یک روال سالم به حدس و گمان زیاد نیاز دارد تا انتخاب های خوبی برای بدن و ذهن شما انجام شود. و پایبند ماندن به آن بسیار ساده تر است. مانند ، کل نکته معمول به خود اجازه می دهد تا به نوعی خلبان خودکار را انجام دهد. اگر این فقط یک عادت است که در طول روز آب کافی بنوشید یا بیدار شوید و بلافاصله تمرین خود را متوقف کنید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به سلامت شما کمک کند.

به هر حال ، برنامه ریزی رژیم سالم بسیار آسان است. اما برنامه خود را به آن چیزی که هست برساند در حقیقت یک روال عادی نیاز به کار دارد در اینجا نکاتی وجود دارد که من برای کمک به خودم در ایجاد رژیم سالم خود استفاده کرده ام – و امیدوارم این به شما کمک کند!

مطمئن شوید که آن را دوست دارید

در اینجا روال معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر باشید ، احساس هوس می شود. این بدان معناست که شما قصد حمایت از آن را ندارید. حتی اگر به این نکته برسید که همه چیز تبدیل به یک عادت شده است ، وقتی شبیه آسیاب شود ، در نهایت همه چیز را پایان می دهید.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور کنید کاری را انجام دهید که از آن متنفرید زیرا عالی است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. انواع دیگر کاردیو مانند تمرین رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همان نوشیدنی های سلامتی با طعم تند و زننده. LSF Protein & Boosts را اضافه کنید و در واقع منتظر نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری باشید.

در واقع ، تمام هدف یک روال سالم ایجاد بهترین زندگی است. و اگر احساس نمی کنید این کار را انجام می دهید ، بد است! یک قدم به عقب بردارید و برنامه روزانه خود را تنظیم کنید تا زمانی که از تمام قسمت های آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، تنظیم یک روال زمان می برد! از نظر قانونی نمی توانید در این مورد عجله کنید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کار ساده ای انجام دهید ، مانند حمل یک بطری قابل استفاده مجدد. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته ورزش کنید ، با برنامه روزانه 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای راه خوبی برای سهولت تمرین منظم شماست! اگر سعی می کنید تمیزتر باشید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، به سادگی افزودن یکی از محرک های جدید ما به صبح ، راهی شگفت انگیز برای تسکین آن است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را دست یافتنی کنید ، یعنی آنها را به مراحل کودکانه تقسیم کنید. نگاهی به روال کامل سالم خود بیندازید و چند راه را برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

برنامه های معمول ، حتی اگر آنها را دوست دارید و آنها را به مراحل کوچک تقسیم کرده اید ، هنوز هم می تواند مشکل باشد. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا اولین بار این روال سالم را شروع کردید.

برای کمک به تمرکز و ادامه بازی A خود ، من دو نکته دارم: جذب دوستان و روشن کردن تلفن خود.

اگر هریک از دوستان شما نیز سعی در ایجاد یک روال سالم دارند ، برای گزارش با یکدیگر شریک باشید. در اصل ، مطمئن شوید که می توانید هفته ای دو بار یکدیگر را بررسی کنید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما روی سالم ماندن کار نمی کنند ، به انجمن LSF ما در Insta بپیوندید!

من همچنین توصیه می کنم برخی از برنامه ها – مانند برنامه LSF ما – را که به شما یادآوری می کند (و حتی کمک می کند) در مورد روال عادی خود در تلفن خود ارسال کنید. بنابراین هربار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک آسان برای ادامه کار برای دستیابی به #اهداف خود دارید.

خود را برش دهید

اگر تصمیم دارید رژیم سالم را دنبال کنید و هرگز آن را خراب نکنید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! وقتی بسیاری از ما لغزش می کنیم چند روز فرصت داریم. این بنابراین خوب پس به خودت استراحت بده !!

ممکن است به آشپزی عادت کرده باشید ، اما یک روز یکشنبه احساس خستگی می کنید و به نظر می رسد یک نگرانی بزرگ است. این خیلی عادی است! در این روز وقت بگذارید و ممکن است برنامه ریزی کنید که روز دوشنبه زمانی را برای آماده سازی وعده های غذایی هفتگی خود اختصاص دهید.

یا شاید شما یک هفته وقت دارید که طبق عادت خود عمل نمی کنید. اتفاق می افتد! خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید و از پیشرفت هایی که انجام داده اید دست نکشید. یک شکست کوچک – مهم نیست – فقط به روال عادی برگردید و به جلو ادامه دهید. شما در غلبه بر مشکلات خود قوی تر خواهید بود!

بهش بچسب

یکبار دیگر تکرار می کنم: انجام یک روال سالم به زمان نیاز دارد! بهش پایبند باش عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت بازیابی شود ، اما در واقع متوجه شده ام که این کار بیشتر طول می کشد. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً ظاهر شود.

یک روال سالم می تواند تفاوت زیادی در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، نیاز به کمی کار دارد. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید