Salad Bling – چگونه سالادهای خسته کننده را با دانه ها، سبزی ها و موارد دیگر پر کنید

اگر به جای کاهو برگ می‌خرید، جای تعجب نیست که سالادهایتان کسل‌کننده هستند. کاهو سر خوب است، اما اگر فقط یک لیوان آب بخورید، به همان اندازه ارزش غذایی خواهید داشت. نه، چیزی که نیاز دارید چیزی است که آن جوانه های چشایی را بیدار کند. بیایید با کمی درشت درشت کاهو و سبزی شروع کنیم.

در ایالات متحده کاهوها به طور کلی به یکی از چهار دسته تقسیم می شوند: سرشاخه ها، کاهوهای ترد یا کوه های یخی، کاهوهای برگ و رومی یا کوس. هیچ یک از اینها را نباید با سبزی ها که برگ های خوراکی گیاهان هستند، اشتباه گرفت. انواع باترهد مانند کاهوهای بیب و بوستون دارای سرهای کوچک و گرد با برگهای سبز کم رنگ و شیرین هستند. سر تردها یا کوه های یخ بزرگتر، فشرده تر و دارای مواد مغذی بسیار کم هستند. اما آنها برای توزیع کنندگان جذاب هستند زیرا در برابر پژمردگی مقاوم هستند. در مقابل کاهوهای برگ تیره‌تر، ویتامین‌های بیشتری دارند، طعم‌دهنده‌تر هستند و سریع‌تر فاسد می‌شوند. کاهو رومی دارای برگ های بیرونی سبز تیره و داخل برگ های روشن تر است. طعم کمی تلخ و بافتی ترد دارند.

بسیاری از مردم بخش سبزی در فروشگاه مواد غذایی را نادیده می گیرند، زیرا نمی دانند با آنها چه کنند. سبزی ها از کلرد، کاسنی، قاصدک، خردل و شلغم به دست می آیند و سرشار از مواد مغذی و طعم هستند. می توانید آن ها را به مدت ده دقیقه در آب جوش بجوشانید، بخارپز کنید یا فقط خام بخورید. اگر با طعم ها آشنا نیستید، وعده های کوچک را امتحان کنید. اگر پیکانته و سایر سس‌های تند را دوست دارید، سبزی‌های تند را به خاطر کارهایی که می‌توانند برای خوش طعم کردن سالادتان انجام دهند، دوست خواهید داشت.

بنابراین، حتی اگر سبزیجات سبز اولیه شما آماده مصرف هستند، چگونه است که هنوز کمی احساس ناراحتی می کنید؟ یکی از راه‌های افزودن رنگ و بافت به سالاد، افزودن سبزیجات دیگر است. فلفل دلمه ای زرد یا قرمز پر از ویتامین C چطور؟ چند تکه گل کلم را داخل آن بریزید و حالا رنگ شروع به جذاب‌تر نشان دادن ظرف می‌کند. اما شما اهل گوشت و سیب زمینی هستید. پروتئین کجاست؟

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید نمی توانید گوشت را به سالاد اضافه کنید. اگر گریل دارید، کمی مرغ بپزید تا روی سالاد خود قرار دهید یا در کنار آن بخورید. لوبیا یکی دیگر از منابع عالی پروتئین است و سیر کننده است. لوبیا شمالی، کلویی و لیما انتخاب های عالی هستند. پروتئین را می توان از آجیل نیز به دست آورد. مقداری بادام ترد را امتحان کنید.

در چاشنی های خود بگردید و ببینید چه چیزی وجود دارد. در مورد مقداری زیتون، گوجه فرنگی خشک شده یا قلب کنگر فرنگی برای اضافه کردن کمی ضخامت چطور؟ به کابینت ادویه خود نگاه کنید. از پاشیدن مقداری دانه در سالاد نترسید. کنجد، رازیانه، خشخاش، شوید، انیسون یا آفتابگردان گزینه های غنی از ویتامین هستند. یکی را انتخاب کنید و ببینید که چگونه آن را دوست دارید. به یاد داشته باشید، شما قول داده اید که از کمی تخیل استفاده کنید.