آشپزی سالم با وسایل آشپزی بدون آب

من و همسرم سیلویا همیشه سعی می کنیم به شیوه ای سالم آشپزی کنیم. بیشتر غذاهایی که می خوریم آشپزی به سبک لاتین است. ترفند استفاده از گوشت بدون چربی و کاهش چربی است. این اجازه می دهد تا مایع طبیعی سبزیجات و گوشت مایع پخت و پز روی اجاق باشد. اجاق های بخار چند عنصری البته در این مورد ارائه می شوند.

ما از بسیاری از دستور العمل های رژیم غذایی ساحل جنوبی استفاده می کنیم و چندین سال پیش تا زمانی که به وزن موردنظر خود نرسیدیم به شدت در این رژیم بودیم. ما اکنون آشپزی لاتین را با استفاده از دستور العمل های کتابهای ساحل جنوبی ترکیب می کنیم. استفاده از ظروف پخت کنترل Waterless برای این دستور العمل ها نیز مناسب است. البته این امر در مورد هر یک از رژیم های موفق موفق صدق می کند. چه Weat Watchers ، ساحل جنوبی یا هر چیز دیگری ، به شرط وجود مقدار زیادی سبزیجات سالم ، مقادیر مناسب میوه ، قسمت های مناسب گوشت بدون چربی به میزان دلخواه و نشاسته متوسط.

همه چیز کار می کند و ظروف آشپزی از جنس استنلس استیل بدون بخار آب همه چیز را آسان تر می کند. با هر دستور گوشت و سبزیجات ، از جمله سیب زمینی ، گوشت (بدون روغن یا آب لازم) را به مدت 30-60 ثانیه در هر طرف ورز دهید ، روی آن را با سبزیجات بپوشانید و هنگامی که شروع به بخارپز کردید ، شیر کنترل بخار را کمی ببندید. این اجازه می دهد تا گرما به سرعت و به طور مساوی توزیع شود تا جایی که حتی می توانید تابه ها را روی هم چیده و سایر غذاهای خوب را روی تابه اول بپزید و توزیع حرارت یکسانی داشته باشید. اگر به این روش ادامه دهید ، آشپزی را سریع ، آسان و به سبکی خواهید یافت که تقریباً تمام ویتامین ها و مواد مغذی را در خود حفظ کرده است.

خوش بگذره،

جی ماوهینی

دیدگاهتان را بنویسید