آموزش زمستانی در غرب میانه یک ورزش شدید است


آموزش زمستانی در غرب میانه یک ورزش شدید است

نویسنده: اسکندریه سیوی

حداقل یک مسابقه در فضای باز در ماه مارس در غرب میانه دشوار است. یک روز می تواند 65 درجه باشد و روز دیگر می توانید ماشین خود را از بهمن بیرون بیاورید. وقتی هوای ما در این زمان از سال بسیار غیرقابل پیش بینی است چگونه باید بدانیم در یک مسابقه چه بپوشیم؟ فقط یک پاسخ وجود دارد:

تشک ها

منظور من این نیست که در آن قسمت 20 پیراهن مانند جویی بپوشم دوستان، اگر این کار را انجام دهید ، می توانید در اینستاگرام روند ایجاد کنید. خودتان را یک ساندویچ در نظر بگیرید ، برای اینکه بهترین خود باشید به تشک احتیاج دارید.

  1. پایه تشک. این لایه نزدیکترین لایه به بدن شما است و در طول مسابقه آن را بر نمی دارید. گزینه های عالی Under Armour ، پیراهن tec آستین بلند است ، یا اگر به طور طبیعی خونگرم هستید ، حتی می توانید از یک مخزن محکم برای انجام این کار استفاده کنید. این سطح نیازی به شکستن بانک ندارد. اگر به مارک های گران قیمت علاقه ای ندارید ، خط Kohl’s Tek-Gear یا خط آموزش Old Navy را بررسی کنید.
  2. لایه میانی این سخت ترین لایه است. مهم است که این تشک حاوی عایق هایی باشد که گرمای تولید شده توسط بدن شما را در حین مسابقه شامل می شود. لایه میانی مورد علاقه من جلیقه نایک دویدن است. بسیار نازک است بنابراین سنگین نیست ، اما عایق حرارتی هنگام حرکت ، هسته مرا گرم نگه می دارد. گزینه دیگر این است که در صورت عدم وجود ، یک تی شرت حرارتی را روی لایه پایه آستین بلند قرار دهید ثبت شده به ایده جلیقه
  3. لایه خارجی: این تشک ضد آب ، ضد آب ، ضد آب ، ضد آب میانه غربی شما است. این پوسته شما است که شما را از خیس شدن یا در برابر بادهای شدید محافظت می کند. مطمئن شوید که می تواند نفس بکشد – یک بادگیر ایده آل است. از کت های زمستانی سنگین ، مانند پارک های بلند یا کت های ضخیم که اجازه خروج عرق و گرما را نمی دهند ، خودداری کنید. اگر مجبورید این تشک را هنگام دویدن از دست بدهید ، آن را در ایستگاه آب بگذارید و از داوطلبان بخواهید آن را برای شما به خط پایان بازگردانند. آنها آن را روی صحنه گوینده می اندازند و شما می توانید بعد از مسابقه آن را بردارید.

فراموش نکن!

  • دستکش نازکگردش خون من به طور باورنکردنی ضعیف است ، بنابراین اولین چیزی که روی من بنفش می شود انگشتانم است. این من را در روحیه بدی قرار می دهد و ناگفته نماند که نمی توانم از تلفن خود استفاده کنم! اگر دوست دارید موسیقی یا متن را هنگام دویدن تغییر دهید ، مطمئن شوید که دستکش “انگشتان داغ” همراه خود دارید که به شما امکان می دهد صفحه خود را لمس کنید.
  • شلوار گرم یا ساق دو نفره. من به جای هزینه کردن برای جوراب شلواری پشمی ، طرفدار زیادی دارم که در روزهای سرد 2 جفت جوراب شلواری ورزشی را دور بریزم. من آنها را در کمد خود دارم و به نظر می رسد که من یک جفت پوشیده ام.
  • ابزار سر. اگر موهای بلندی دارید ، کلاه هایی که در قسمت بالا سوراخ دارند را برای دم اسبی خود بررسی کنید. گرم نگه داشتن سر باعث می شود بیشتر گرما در بدن شما حفظ شود و بدن و عضلات شما را در حین دویدن گرم نگه می دارد. آنها فقط 10 دلار در کوهل قیمت دارند. گوشگیرها یکی دیگر از گزینه های عالی هستند ، اما به اندازه یک کلاه گرما نمی دهند.
  • جوراب به نظر می رسد ساده است ، اما به راحتی می توان فراموش کرد که این مکان بسیار مهمی برای گرم ماندن است. حتماً جوراب بلندتری بپوشید که مچ پای شما را از باد و هرگونه بارندگی روی زمین بپوشاند.

یه چیز دیگه…

اگر می خواهید بتوانید بعد از مسابقه بتوانید این عکس های شیرین را تشخیص دهید ، مطمئن شوید که روکش خود را روی تشک بیرونی خود نگه داشته اید!

دیدگاهتان را بنویسید