از نظر پزشکی ، یائسگی و کاهش وزن را درک کنید


نویسنده: دکتر شلی مسر ، مدیر پزشکی – Red Mountain Loss Weight®

یائسگی: یک کلمه ترس را در قلب بسیاری از زنان نفوذ می کند. من اغلب بیمارانی را می بینم که نگران تبدیل شدن به یک دیوانه سرخ ، فراموشی و خشن هستند که مدام از عرق سیراب می شوند و دیگر به فعالیت های اتاق خواب علاقه ندارند. با این حال ، این نباید موردی باشد. بعد از این مدت می توانید با لطف و اعتماد به نفس شنا کنید.

اولین قدم درک یائسگی از نظر پزشکی است.

میانگین سن یائسگی 52 سال است ، اما ممکن است برای برخی زودتر و برای برخی دیگر دیرتر اتفاق بیفتد. علائم آن شامل گرگرفتگی ، نوسانات خلقی ، فراموشی ، مشکلات تمرکز ، مشکلات خواب ، خشکی واژن ، کاهش میل جنسی ، بی اختیاری ادرار و افزایش عفونت های واژن و مثانه است.

با این حال ، نگران کننده ترین علامت برای بسیاری افزایش وزن است.

علم بعد از یائسگی:

هنگامی که زنان وارد یائسگی می شوند ، عملکرد تخمدان شروع به کاهش می کند. تخمدانها کمتر ماده ای به نام اینهبینین تولید می کنند که معمولاً ترشح هورمونی به نام FSH را در مغز مهار می کند. از آنجا که این فرایند چندان مهار نمی شود ، سطح FSH افزایش می یابد ، که تخمدان ها را برای تولید استروژن بیشتر تحریک می کند. با گذشت زمان ، این فرآیند فولیکول های تخمدان را می سوزاند و منجر به کاهش تولید استروژن می شود. در فعالیتهای کوچکتر تخمدانها ، هورمونهای دیگر تخمدان ، پروژسترون و تستوسترون نیز کاهش می یابد.

هنگامی که سطح استروژن کاهش می یابد ، غدد فوق کلیوی با افزایش کورتیزول واکنش نشان می دهند که باعث افزایش رسوب چربی به ویژه در اطراف شکم می شود. چربی سوزی نیز با کاهش استروژن در گردش کاهش می یابد ، که باعث می شود این چربی سرسخت شکم از بین برود.

این کاهش سطح هورمون ها چه مشکلی دارد؟

تغییر سطح هورمون ها نه تنها به بروز علائم یائسگی کمک می کند ، بلکه در توضیح تأثیرات بر وزن در این مرحله از زندگی نیز بسیار مهم است.

افزایش سن ، خستگی آدرنال منجر به کاهش استروژن و تستوسترون می شود و همچنین باعث می شود احساس خستگی کنیم. در نتیجه ، ما اغلب با گذراندن این فرایند کم تحرک می شویم. علاوه بر این ، تستوسترون برای تحریک و حفظ توده عضلانی ، که یک بافت بسیار متابولیکی فعال است ، مورد نیاز است.

کاهش سطح استروژن و تستوسترون در حال حاضر باعث تغییر در ترکیب بدن ما به یکی از چربی های بیشتر و ماهیچه های کمتر می شود.

یکی دیگر از پیامدهای کاهش استروژن و تستوسترون ، افزایش مقاومت به انسولین است. هنگامی که بدن ما نسبت به انسولین پایدار است یا کمتر پاسخ می دهد ، بدن ما گلوکز مصرفی را دریافت کرده و آن را به صورت چربی ذخیره می کند.

برخی از زنان با علائم متوسط ​​یائسگی را پشت سر می گذارند و ساختار ظریف خود را حفظ می کنند. چه طور ممکنه؟

یک ایده خوب این است که با وزن طبیعی وارد دوران یائسگی شوید و رژیم ورزشی خود را حفظ کنید ، زیرا مطالعات نشان می دهد که زنان لاغر و فعال علائم کمتری در دوران یائسگی تجربه می کنند. آنها همچنین حفظ وزن خود را آسان تر می دانند. بنابراین ، اگر به سن یائسگی نزدیک نشده اید ، اکنون زمان آن است که مطمئن شوید که سبک زندگی سالمی دارید و بدن خود را به وزن مطلوب و سالم می رسانید.

لطفاً امید خود را برای کسانی که این مراحل را طی می کنند یا آن را به پایان رسانده اند و اضافه وزن دارند از دست ندهید. با رعایت موارد زیر می توانید محیط هورمونی خود را به نفع کاهش وزن و حفظ وزن بهبود بخشید:

1. برنامه کاهش وزن پزشکی را اجرا کنید جایی که تأمین کنندگان می توانند با شما کار کنند تا نیازهای فردی شما را برآورده کنند. RM3® یک برنامه عالی برای کمک به زنان برای گذراندن سریع و موثر وزن است.

2 با توجه به افزایش مقاومت به انسولین ، کاهش مصرف کربوهیدرات به عنوان مثال ، شکر و نشاسته به حداقل رساندن ذخایر چربی کمک می کند. بسیاری از ما متوجه شده ایم که چگونه این کوکی ها بسیار سریعتر از 20 سال دیگر روی ران ظاهر می شوند. کربوهیدرات اضافی را با پروتئین بدون چربی و مقدار زیادی سبزیجات تازه جایگزین کنید.

3. ورزش کنید! اطمینان حاصل کنید که برنامه ورزشی شما شامل تمرینات قدرتی و همچنین تمرینات قلبی برای افزایش توده عضلانی است.

4. از برنامه استفاده کنید RM مقاومت کنیدبه این محصول به مبارزه با مقاومت انسولین در بدن کمک می کند تا میزان گلوکز تبدیل شده به چربی را کاهش دهد. این فواید اضافی برای مبارزه با میل به قند ، افزایش انرژی و کاهش استرس و اضطراب دارد.

5- هورمون درمانی را در نظر بگیرید. ما هورمون های زیستی را توصیه می کنیم تا به سطح شما کمک کند. مطالعات نشان می دهد که در زنان تحت هورمون درمانی افزایش وزن وجود ندارد ، به جز مقداری افزایش وزن در آب و بزرگ شدن بافت سینه در صورت بالا بودن سطح. هورمون ها همچنین می توانند به بهبود حساسیت به انسولین برای مقابله با اثر تجمع بیش از حد چربی کمک کنند.

6 از مکمل RM Resveratrol استفاده کنیدبه Resveratrol RM مکمل مهمی برای افرادی است که می خواهند با اثرات پیری مبارزه کنند. این یک آنتی اکسیدان قوی است که به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند و می تواند خطر بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی را کاهش دهد. همچنین به تحریک متابولیسم و ​​کاهش التهاب در بدن کمک می کند. التهاب با افزایش وزن همراه بود.

7. DHEA را مصرف کنید. این یک برنامه کاربردی است که در دفاتر ما موجود است. DHEA محصول غدد فوق کلیوی است که سپس به تستوسترون و استروژن تبدیل می شود.

همانطور که می بینید ، یائسگی می تواند با موفقیت زنده بماند. وقت آن است که دستاوردهای زندگی خود را جشن بگیرید و سالها دانش کسب کنید و منتظر همه چیز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید