استفاده از رایانه نیمکت پرس

برخی از افراد در مورد استفاده از ماشین حساب نیمکت از من سوال کرده اند. این یک واقعیت بسیار ساده است. ممکن است به مقدار فشار روی نیمکت و چند تکرار نیاز داشته باشید و سپس حداکثر وزن پیش بینی شده پیش بینی شده را که می توانید تحمل کنید به شما بدهد. این هنگام تلاش برای “حداکثر کردن” مفید است زیرا به شما ایده می دهد که از کجا شروع کنید. بدون استفاده از یک کامپیوتر خوب برای پیشخوان.

هنگام تلاش برای رسیدن به حداکثر وزن خود ، باید متوجه شوید که این کار بسیار دشوار خواهد بود. سعی کنید این وزن را فقط یک یا دو بار در هفته برای بهترین نتیجه امتحان کنید. اگر هر روز تلاش کنید ، به احتمال زیاد نمی توانید هر بار به حداکثر برسید.

با همه موارد ذکر شده ، این اطلاعات و پیوند ماشین حساب را که ارسال کردم دریافت کنید و خودتان آن را امتحان کنید. هنگامی که مشخصات خود را وارد می کنید ، می فهمید که برآورد چقدر نزدیک است. این یک فرمول اساسی است که برای تعیین حداکثر وزنی که “باید” قادر به بلند کردن آن هستید استفاده می شود. مانند سایر محاسبات این طبیعت ، آنها هرگز کامل نخواهند بود. ممکن است با آنچه که ابزار به شما می گوید و مورد اصلی آن چیست تفاوت داشته باشید. این قابل پیش بینی است ، اما نتایج بسیار نزدیک خواهد بود.

به عنوان مثال ، یک ماشین حساب نیمکت رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد همه این موارد را به راحتی محاسبه کنید. در این صفحه می توانید حداکثر وزن تکرار پیش بینی شده را در 2 ثانیه محاسبه کنید. این اطلاعات را دفعه بعد که به باشگاه می روید و امتحان می کنید ، بدست آورید.

امیدوارم این ابزار به شما کمک کند و یک تمرین عالی داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید